Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Rogue schreef op 10-12-2023 om 11:21:

aan de reacties onder een filmpje op instagram over wat een cassiere bij de AH allemaal naar hoofd krijgt....
ik kreeg bijna zin om te reageren,tegen zoveel domheid kan ik echt niet op 😲

Oh je bedoelt de caissière die alles wat ze naar haar hoofd geslingerd krijgt op speltjes op haar uniform heeft gespeld? Ik was echt sprakeloos! Wat bezielt mensen hé? En ik heb de reacties onder het filmpje nog niet eens gelezen. 

SuzyQFive schreef op 10-12-2023 om 09:03:

[..]

Als jij dat belangrijk vindt dan hoop ik het ook voor je

Zelf zou ik denk ik, als de bomen veel licht wegnemen, wel wat kappen. Hangt er natuurlijk vanaf wat voor bomen het zijn en hoe groot de tuin is


Haar tuin is een twaalf are schat ik, dus we hebben geen last van de schaduw die de bomen brengen. Kan me voorstellen dat dit anders is als je in een woonwijk woont en altijd in de schaduw van die bomen zit.

Zilver_gray schreef op 10-12-2023 om 11:28:

[..]

Oh je bedoelt de caissière die alles wat ze naar haar hoofd geslingerd krijgt op speltjes op haar uniform heeft gespeld? Ik was echt sprakeloos! Wat bezielt mensen hé? En ik heb de reacties onder het filmpje nog niet eens gelezen.

idd, ik lees graag comments online, maar bij deze gingen mijn nekharen overheid staan... ik heb heel lang zelf in de retail gewerkt, gelukkig nooit uitgescholden maar heb wel regelmatig met malloten temaken gehad. 

Moirmel schreef op 10-12-2023 om 12:15:

[..]

Haar tuin is een twaalf are schat ik, dus we hebben geen last van de schaduw die de bomen brengen. Kan me voorstellen dat dit anders is als je in een woonwijk woont en altijd in de schaduw van die bomen zit.

Zo dat noem ik geen tuin meer maar een park 

1200m2 is heel groot idd

Aan sokken die kwijt zijn, ergernis! Ik heb mijn favo yoga-sokken met tenen gewassen, samen met andere sokken. Ik heb ze als eerste van het wasrek gehaald, ik heb nu alle sokken opgevouwen en in hun mandje gelegd, maar waar zijn nu mijn yoga-sokken gebleven? Niet in het mandje, niet in de wasmand, niet aan het rek, nergens! Hoe kàn dat nou? Nah, ik stop met zoeken en hopelijk duiken ze op voor mijn volgende yogales....

Auwereel schreef op 10-12-2023 om 16:19:

Aan sokken die kwijt zijn, ergernis! Ik heb mijn favo yoga-sokken met tenen gewassen, samen met andere sokken. Ik heb ze als eerste van het wasrek gehaald, ik heb nu alle sokken opgevouwen en in hun mandje gelegd, maar waar zijn nu mijn yoga-sokken gebleven? Niet in het mandje, niet in de wasmand, niet aan het rek, nergens! Hoe kàn dat nou? Nah, ik stop met zoeken en hopelijk duiken ze op voor mijn volgende yogales....

al in je yoga-tas gedaan? 

Aan man, we waren onderweg naar een kerstmarkt (in Duitsland)en hij reed verkeerd.
Zegt hij: ik stop zo op een parkeerplaats, dan kan ik even de routeplanner aan zetten 
En rijd dan gewoon door, 3 grote parkeerplaatsen voorbij, straatje in, straatje uit en gaat dan ineens ergens langs de kant staan  

En de kerstmarkt viel ook heel erg tegen 
Vooral eten en drinken en de paar kraampjes waar je dingen kon kopen, waren niet eens kerstspullen 
Zit je ruim een uur in de auto voor niets

Mama-Inge schreef op 10-12-2023 om 17:32:

Aan man, we waren onderweg naar een kerstmarkt (in Duitsland)en hij reed verkeerd.
Zegt hij: ik stop zo op een parkeerplaats, dan kan ik even de routeplanner aan zetten
En rijd dan gewoon door, 3 grote parkeerplaatsen voorbij, straatje in, straatje uit en gaat dan ineens ergens langs de kant staan

En de kerstmarkt viel ook heel erg tegen
Vooral eten en drinken en de paar kraampjes waar je dingen kon kopen, waren niet eens kerstspullen
Zit je ruim een uur in de auto voor niets

Wat een afknapper idd.  Welke kerstmarkt was het? Dan hoef ik daar niet heen...

Dorestad schreef op 10-12-2023 om 17:51:

[..]

Wat een afknapper idd. Welke kerstmarkt was het? Dan hoef ik daar niet heen...

Ja haha dat vroeg ik me ook af. Scheelt weer een ritje 

Mama-Inge schreef op 10-12-2023 om 17:32:

Aan man, we waren onderweg naar een kerstmarkt (in Duitsland)en hij reed verkeerd.
Zegt hij: ik stop zo op een parkeerplaats, dan kan ik even de routeplanner aan zetten
En rijd dan gewoon door, 3 grote parkeerplaatsen voorbij, straatje in, straatje uit en gaat dan ineens ergens langs de kant staan

En de kerstmarkt viel ook heel erg tegen
Vooral eten en drinken en de paar kraampjes waar je dingen kon kopen, waren niet eens kerstspullen
Zit je ruim een uur in de auto voor niets

Is het toevallig aken? Gisteren sprak ik iemand die naar de kerstmarkt daar was geweest, die viel erg tegen volgens haar.

Yumi schreef op 10-12-2023 om 10:59:

Die wind vannacht, tijd wakker van gelegen het is een ravage op mijn balkon. Planten omgewaaid die er al lang staan, blijkbaar kwam de wind uit een andere hoek want het heeft wel vaker flink tekeer gegaan.

Ja, erg hè! Heb bijna niet geslapen: wat een herrie!

Vandaag de Beyonce film gezien. Zoooooo lang. Zoveel films hebben dat nu, echt irritant. 3+ uur hoeft echt niet.

Koettie schreef op 10-12-2023 om 18:39:

Vandaag de Beyonce film gezien. Zoooooo lang. Zoveel films hebben dat nu, echt irritant. 3+ uur hoeft echt niet.

Net als de film Oppenheimer.

Dorestad schreef op 10-12-2023 om 17:51:

[..]

Wat een afknapper idd. Welke kerstmarkt was het? Dan hoef ik daar niet heen...

Nordhorn, die in het centrum. Er schijnt ook 1 in de dierentuin te zijn, geen idee hoe die is.

Zei al, dan misschien eens naar een van de grotere steden, maar als ik het zo lees... 

Mocht er nog iemand ergens naar een kerstmarkt gaan en positief over zijn, dan hoor ik het graag

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.