Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Decibel88 schreef op 06-12-2023 om 20:00:

Aan al die zeikerds die het zo koud vinden of janken dat het zo vroeg donker is.
Tja, dat is nou eenmaal de tijd van het jaar. Ik vind het juist heerlijk!

Haha! Jij mag het heerlijk vinden, een ander vindt de lichte zomeravonden fijn. Prima toch?  

Bah, ik ben ziek sinds gister. Volgens de thermometer heb ik 39 graden koorts.. Deze thermometer heeft nog nooit hoger dan 37.3 aangegeven bij de kinderen dus dacht dat koorts niet bestond op dat ding   

HAHA!wait..what schreef op 06-12-2023 om 20:38:

[..]

Haha! Jij mag het heerlijk vinden, een ander vindt de lichte zomeravonden fijn. Prima toch?

Bah, ik ben ziek sinds gister. Volgens de thermometer heb ik 39 graden koorts.. Deze thermometer heeft nog nooit hoger dan 37.3 aangegeven bij de kinderen dus dacht dat koorts niet bestond op dat ding

Beterschap 

VastDunlin22

VastDunlin22

06-12-2023 om 23:34

Decibel88 schreef op 06-12-2023 om 20:00:

Aan al die zeikerds die het zo koud vinden of janken dat het zo vroeg donker is.
Tja, dat is nou eenmaal de tijd van het jaar. Ik vind het juist heerlijk!

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar. 

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Nooit overwogen te emigreren naar een gebied waar wat meer gelijkmatigheid in lichtopbrengst is? 

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Maar gelukkig zijn er ook mensen die verder kijken dan hun eigen persoontje en empathie hebben voor een ander.

Wat ontzettend verdrietig dat jij je zo afschuwelijk moet voelen en euthanasie nog als enige uitweg ziet.

Een hele dikke knuffel 

VastDunlin22

VastDunlin22

07-12-2023 om 09:32

SuzyQFive schreef op 06-12-2023 om 23:42:

[..]

Nooit overwogen te emigreren naar een gebied waar wat meer gelijkmatigheid in lichtopbrengst is?

Dat gaat niet de oplossing zijn. Lang verhaal, maar na 20 jaar verkeerde behandeling (waarbij ik dus bezig was om niet te verzuipen) blijkt er sprake te zijn van autisme en complex trauma. Uitbehandeld, en te ernstig ziek, vandaar het euthanasietraject. Over een paar maanden wordt het beoordeeld door een SCEN-arts en hopelijk kan ik volgend jaar sterven.


Maar wat ik maar wil zeggen: soms is er een reden waarom mensen last van iets hebben. Hoewel het niet naar mij gericht was, heb ik iets te vaak gehoord dat ik jank en zeik. 

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Wat een enorme zooi is het toch bij jeugdzorg en met name de GI. Een vaste medewerker is er (nog) niet, dus doen we het met een frontteam, waar we dan wel weer een vast aanspreekpunt hebben.
Eerst vrouw, maar die kreeg een klacht van ex en was snel vertrokken, toen een man, veel ervaring, maar ook wat passief in de zin van de werkdruk is gigantisch, hij kan ook niet alles. Daarna een nieuwe dame, zij ging voortvarend aan de slag, sprak met de kinderen, met mij en ex, werd ziek en blijkt inmiddels uit dienst gegaan... 
Zij heeft zich door ex om de tuin laten kletsen, waardoor het nu niet meer juridisch dicht getimmerd is en ex alle ruimte neemt die er is. 
Gevolg, de veroorzaker is gevlogen en ik zit met twee rechtzaken.
Plan van aanpak blijkt er nog niet te zijn en de verlenging is ook nog niet aangevraagd.
Echt verschrikkelijk, sprak net weer medewerker man, tja tja zooitje, zou niet moeten, zooitje allemaal inderdaad, bla bla
Ze zijn er mee bezig 

Dat het allemaal lang duurt is voor de kinderen niet perse negatief en ex heeft er grote debit aan, hij steekt meer energie in strijden (klachtgesprekken e.d.) dan in constructief meewerken.
Het is de verbazing, kom op, een plan van aanpak is meestal knippen en plakken als geroutineerd medewerkers dat is toch niet zo moeilijk???

elke ochtend erger ik mij als automobilist aan fietsers (en hardlopers) zonder licht(!) levensgevaar, vooral op het platteland en bosweggetjes..

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Van mij een oprechte warme knuffel!!

GroenTuintje schreef op 07-12-2023 om 10:06:

elke ochtend erger ik mij als automobilist aan fietsers (en hardlopers) zonder licht(!) levensgevaar, vooral op het platteland en bosweggetjes..

Ik ook vandaag in die mist!  Je bent toch knettergek als je met mist in de schemer maar alvast je licht uitdoet. 

Slechts-op-bezoek schreef op 07-12-2023 om 09:32:

[..]


Maar wat ik maar wil zeggen: soms is er een reden waarom mensen last van iets hebben. Hoewel het niet naar mij gericht was, heb ik iets te vaak gehoord dat ik jank en zeik.

Wat heftig om te lezen. Ik hoop voor jou, dat je snel je gewilde antwoord krijgt. Dat je je rust mag vinden.  

aan mezelf vooral, ik ben vreselijk chagrijnig en snel geïrriteerd en soms ook down…
Voel me alsof ik niet ongesteld moet worden maar ben net geweest 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.