Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Daar schrik ik van! Veel liefs en sterkte!! 🌸

Decibel88 schreef op 06-12-2023 om 20:00:

Aan al die zeikerds die het zo koud vinden of janken dat het zo vroeg donker is.
Tja, dat is nou eenmaal de tijd van het jaar. Ik vind het juist heerlijk!

Zeikerd hier 🖐🏼, want oioioi wat vind ik het verschrikkelijk koud en dan die afschuwelijke mist er nog bij vanmorgen. Niet bepaald fijn op de fiets.

Vroeg donker vind ik wel gezellig 🍷🕯️🫒

Ik had iets te zeuren over zinloze middag van werk met lezing enzo. Maar las bericht over euthanasie en heb niks meer te zeuren. Lieve schat, je zeurt niet. Ik wens je de rust die je zoekt. 

Yumi schreef op 06-12-2023 om 22:31:

[..]

Beterschap

Thanks! Voelde me vanmorgen wat beter dus gaan werken maar was geen succes.. Eerst ging het nog wel maar was heel blij toen de dag er op zat  

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

Dikke knuffel   

Slechts-op-bezoek schreef op 06-12-2023 om 23:34:

[..]

Ik ben zo'n zeikerd en jankerd.

Zit in een euthanasietraject i.v.m. psychisch lijden. In deze donkere tijd nemen mijn klachten toe, suïcidaliteit ook, en dat weegt zwaar.

Maar gelukkig zijn er mensen die dat janken en zeiken noemen.

De wispelturigheid van man's werkgever.  ( hij is zzp-er)
Het is voor een week. Na 2 dagen: ik heb geen werk, ga maar naar huis. Oh , ik kan toch wel iets vinden, blijf maar een week. Sorry het wordt 2,5 week aaneengesloten  ( hij is daar in de kost , te ver om naar huis te rijden ). Nu weer : zaterdag naar huis en dan woensdag weer voor anderhalve  week komen opdraven. Weten jullie het nou een keer ?? Hier kan ik als thuisfront  toch geen planning op maken! 
Word er zó  geïrriteerd  van!

lientje69 schreef op 08-12-2023 om 09:15:

De wispelturigheid van man's werkgever. ( hij is zzp-er)
Het is voor een week. Na 2 dagen: ik heb geen werk, ga maar naar huis. Oh , ik kan toch wel iets vinden, blijf maar een week. Sorry het wordt 2,5 week aaneengesloten ( hij is daar in de kost , te ver om naar huis te rijden ). Nu weer : zaterdag naar huis en dan woensdag weer voor anderhalve week komen opdraven. Weten jullie het nou een keer ?? Hier kan ik als thuisfront toch geen planning op maken!
Word er zó geïrriteerd van!

Als zzp’er heb je toch geen werkgever? Maar ben je die zelf toch?

Wel een opdrachtgever, denk ik.

Aan mensen bij de statiegeldautomaat, met 4 bigshoppers vol met blikjes. 

GroenTuintje schreef op 08-12-2023 om 12:00:

[..]

Als zzp’er heb je toch geen werkgever? Maar ben je die zelf toch?

Nou ja opdrachtgever dan. Die zorgt dat je werk hebt.

Hele week al flinke buikpijn en kan me zo slecht concentreren daardoor. Pff

Friezinnetje schreef op 08-12-2023 om 12:30:

Aan mensen bij de statiegeldautomaat, met 4 bigshoppers vol met blikjes.

Maar 4?

Ik had er vorige week een voor mij met 7 60l vuilniszakken. Gelukkig zag ze mij, ruimte op de bonknop en toen mocht ik even tussendoor. 2 bierflesjes, 2 grote frisdrankflessen, 1 blikje en 2 kleine flesjes. Dat is dan de oogst van 2-3 weken met een gezin van 4 volwassenen. 

Mezelf. Naar de kapper gaan telkens uitstellen.. Nu ziet het er echt niet meer uit en kan ik pas over 2 weken terecht! Eigen schuld, ik weet het 

Ik ga naar de automaat als ik een grote plastic tas vol heb (geraapt op straat en in het park).  Bij voorkeur niet in het weekend!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.