Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Een opmerking van mijn vrouw waardoor mijn motivatie weer wegzakte. Ik weet goed genoeg dat ik moeilijk ben, dat onderstrepen is niet nodig.

Wel lief dat die kinderen dat oppakken. 

Dat mijn medicatie klaar zou liggen vandaag, er niet lag en dat ik dan hoor: Je zou toch dinsdag komen?

Dit soort dingen maakt mij bang. Dat het er ook niet ligt als ik op vakantie ga oid. Of dat het voor de feestdagen niet geregeld is. Het is nu zo vaak niet goed gegaan… of niet in 1 x… hoe moeilijk is het? 

Netherfield schreef op 04-12-2023 om 13:39:

In dochters klas (2e VO) waren lootjes getrokken. Twee kinderen zijn langdurig ziek dus waren er twee lootjes over. Dochter en vriendin vroegen afgelopen vrijdag, wat gebeurt daar mee? Mentoren (iedere klas heeft er 2 op die school) antwoorden: die krijgen dan niks. Vonden dochter en vriendin niet kunnen en dus hebben zij die lootjes genomen en gauw iets gekocht zodat die klasgenoten morgen tenminste ook gewoon cadeautjes krijgen. Ik ben daar zó boos over, regel dan als mentor cadeautjes daarvoor! €5 mochten ze besteden dus het is alleen dat je even naar de winkel moet. Die krijgen gewoon niks, dat kan niet!!! Je zal diegene zijn zeg.
Extra boos omdat ik ooit diegene was die na het lootjes trekken lang ziek was en ik dus niks kreeg.
Wel trots op dochter en vriendin.

Nee, wat gek! Dat zou ik ook echt niet okay vinden als het bij mijn school zo zou zijn. Wij kopen overigens altijd reservecadeautjes voor Sinterklaas, kan altijd iemand ziek zijn. 

Spiraal laten zetten gister. Zetten was prima maar hele nacht wakker gelegen van de buik- en rugpijn. 

Dat de rechtbank weer eens op het programma staat. En volgende week weer.
Mijn suprise is nog niet helemaal af en er is ook nog geen gedicht. Mijn hoofd zit vol, voel me leeggezogen door al het gedoe. 
Zo eerst maar eens werken, ook zo geen zin in. 
Wanneer wordt mijn leven eindelijk eens een beetje normaal 🙄

Achter ons huis hoor ik een geluid. Ik gok dat iemand een warmtepomp heeft laten installeren. Als dat zo is, gaat het geluid dus niet meer weg. Dat vind ik kut. 

Netherfield schreef op 05-12-2023 om 17:35:

Achter ons huis hoor ik een geluid. Ik gok dat iemand een warmtepomp heeft laten installeren. Als dat zo is, gaat het geluid dus niet meer weg. Dat vind ik kut.

Oh dat is zeker rot. Hier heeft iemand twee rijtjes achter ons een warmtepomp en die hoor je dus echt wel, heel irritant

Mijn pakket via DHL is al 2 weken te laat . Volgens trackingcode was hij al op het postkantoor, maar teruggestuurd 
Ik heb het gekocht in november op marktplaats, verzendbewijs gezien. 

Dat ik niet meer weet of ‘geen bericht’ betekent dat het wel doorgaat of juist niet. Wat was er mis met de ouderwetse aankondigingen?

Deze ochten opgestaan met een zere knie. Viel verder niks aan te zien. Gedurende de dag vooral last van gehad tijdens auto rijden of fietsen. Maar nu is hij dik en rood en doet hij eigenlijk continu pijn.

ellendige donker wat om 16.30 uur al begint. 
Nog 4 weken dan is het januari 

Treurniet schreef op 05-12-2023 om 18:54:

Mijn pakket via DHL is al 2 weken te laat . Volgens trackingcode was hij al op het postkantoor, maar teruggestuurd
Ik heb het gekocht in november op marktplaats, verzendbewijs gezien.

Woon je toevallig in een planetenstraat in H.?

Schemerlampje schreef op 06-12-2023 om 18:28:

[..]

Woon je toevallig in een planetenstraat in H.?

Nee

Treurniet schreef op 06-12-2023 om 18:34:

[..]

Nee

Oké, anders wist ik misschien waar je pakketje was gebleven. Bezorgd in een planetenstraat in H. Maar een heel andere H als waar het moest zijn. En er zaten al diverse stickers op die doos, die reisde al vanaf 18 november rond. Ook bezorgd door DHL.

Aan al die zeikerds die het zo koud vinden of janken dat het zo vroeg donker is.
Tja, dat is nou eenmaal de tijd van het jaar. Ik vind het juist heerlijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.