Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Damoontje schreef op 03-12-2023 om 19:18:

Koettie wat een rare actie dat hij toch de auto niet heeft. Hopelijk was het toch gezellig.
Dolfje, hopelijk lukt het nog met die maandag.
Mijn stem is nu echt weg. Met het bezoek kon ik nog enigszins praten maar daarna een paar keer van de kou de warmte in en het was afgelopen. Godzijdank is een heel belangrijke presentatie achter de rug. Morgen sportafspraak en dat kan evt zonder praten.

Ja ze zou de fiets pakken maar tovh automatische piloot in de auto gestapt. Nu al weer halverwege naar huis. Was erg kort maar toch wel fijn. 

Ik heb een heel lekker vestje/blazertje met rits, maar na jarenlange trouwe dienst begint-ie op te raken. Nog prima om het huishouden mee te doen, maar niet meer voor naar het werk. Ben op zoek naar een nieuwe, maar wat zijn er een boel lelijke dingen in de wereld. Ik snap niet dat er mensen zijn die koopverslaafd raken als ze op kledingsites komen. Het gaat me juist allemaal tegen staan. En naar een fysieke winkel gaan en van rek naar rek sjouwen heb ik ook geen zin in. Ik wil gewoon copy-paste van wat ik heb, misschien net een andere kleurstelling voor de variatie, maar het is er gewoon niet!

Toch fijn dat mijn zorgen niet zwaarder zijn.

Loulou39 schreef op 03-12-2023 om 13:56:

Dat ik onderuit ging op m’n balkon: spekglad.. 😡

Ik ben ook gevallen.  Ik heb nog pijn.

Auwereel schreef op 03-12-2023 om 21:30:

Ik heb een heel lekker vestje/blazertje met rits, maar na jarenlange trouwe dienst begint-ie op te raken. Nog prima om het huishouden mee te doen, maar niet meer voor naar het werk. Ben op zoek naar een nieuwe, maar wat zijn er een boel lelijke dingen in de wereld. Ik snap niet dat er mensen zijn die koopverslaafd raken als ze op kledingsites komen. Het gaat me juist allemaal tegen staan. En naar een fysieke winkel gaan en van rek naar rek sjouwen heb ik ook geen zin in. Ik wil gewoon copy-paste van wat ik heb, misschien net een andere kleurstelling voor de variatie, maar het is er gewoon niet!

Toch fijn dat mijn zorgen niet zwaarder zijn.

Dat had ik met een jasje, heb het uiteindelijk weer gevonden door op foto te zoeken

Google lens geprobeerd om iets soortgelijks te vinden? En anders kan wisdom of the crowd ook iets opleveren. Een topic op fora met de vraag of iemand weet waar een variant nog te koop is. Genoeg mensen die het leuk vinden om daar hun tanden in te zetten. Mij wel eens gelukt voor een fijn dun outdoorjasje met binnenzakken die niet swoosht als je loopt. 🤞🏻

Damoontje schreef op 03-12-2023 om 19:18:

Mijn stem is nu echt weg. Met het bezoek kon ik nog enigszins praten maar daarna een paar keer van de kou de warmte in en het was afgelopen. Godzijdank is een heel belangrijke presentatie achter de rug. Morgen sportafspraak en dat kan evt zonder praten.

Als je geen stem hebt, is het aan te raden om niet te praten.  

En dus je stembanden en keel rust te geven.

ssst-less-talk-more-action-260nw-1744458701.jpg


Doemijdieglazenbol schreef op 03-12-2023 om 23:45:

Google lens geprobeerd om iets soortgelijks te vinden? En anders kan wisdom of the crowd ook iets opleveren. Een topic op fora met de vraag of iemand weet waar een variant nog te koop is. Genoeg mensen die het leuk vinden om daar hun tanden in te zetten. Mij wel eens gelukt voor een fijn dun outdoorjasje met binnenzakken die niet swoosht als je loopt. 🤞🏻

Dat ga ik dan maar eens doen, want ik vind het niet leuk om te doen! Moet ik even tijd vinden om het jasje op de foto te zetten. 

Yumi schreef op 03-12-2023 om 22:40:

[..]

Dat had ik met een jasje, heb het uiteindelijk weer gevonden door op foto te zoeken

Hoeveel foto's ik niet voorbij heb zien komen, maar ik heb zo veel lelijke exemplaren/kleuren gezien dat ik er moedeloos van word!

Koettie schreef op 03-12-2023 om 21:13:

[..]

Ja ze zou de fiets pakken maar tovh automatische piloot in de auto gestapt. Nu al weer halverwege naar huis. Was erg kort maar toch wel fijn.

Gelukkig. Ik ken dat wel, dat je al zo ver onderweg bent dat je toch verder wilt reizen. En auto-rijdende mensen snappen soms niet waarom OV zo lang duurt. 

Beterlaat2021! schreef op 04-12-2023 om 07:54:

[..]

Als je geen stem hebt, is het aan te raden om niet te praten.

En dus je stembanden en keel rust te geven.

ssst-less-talk-more-action-260nw-1744458701.jpg


Dank je. Ik heb mijn praat-afspraak van vanmiddag afgezegd idd. Vanavond heb ik een activiteit waarbij ik niet per se hoef te praten. Maar meestal ga ik dan toch wel iets zeggen… of uitleggen dat ik geen stem heb.


Morgen is echt belangrijk maar desnoods red ik mij met pen en papier. Heb een dove collega gehad en ik ken genoeg trucjes 

Ik heb de halve nacht wakker gelegen van kramp in mijn rug en nu zit het ook in mijn arm. Wat is dat nou weer voor onzin

Auwereel schreef op 04-12-2023 om 08:01:

[..]

Hoeveel foto's ik niet voorbij heb zien komen, maar ik heb zo veel lelijke exemplaren/kleuren gezien dat ik er moedeloos van word!

Ik was niet duidelijk en bedoelde door een foto te maken en daarop te zoeken, met google Lens zoals Glazenbol ook schreef 

Dat ik een puzzel probeer op te lossen uit het reclamemagazine van AH. En daar komt iets heel stoms uit. KERSTNMAER 
Kerstnacht of kerstmarkt? Ik tuur mij suf maar ik kan er echt niets anders van bakken.
Nja, ik win toch nooit iets 

In dochters klas (2e VO) waren lootjes getrokken. Twee kinderen zijn langdurig ziek dus waren er twee lootjes over. Dochter en vriendin vroegen afgelopen vrijdag, wat gebeurt daar mee? Mentoren (iedere klas heeft er 2 op die school) antwoorden: die krijgen dan niks. Vonden dochter en vriendin niet kunnen en dus hebben zij die lootjes genomen en gauw iets gekocht zodat die klasgenoten morgen tenminste ook gewoon cadeautjes krijgen. Ik ben daar zó boos over, regel dan als mentor cadeautjes daarvoor! €5 mochten ze besteden dus het is alleen dat je even naar de winkel moet. Die krijgen gewoon niks, dat kan niet!!! Je zal diegene zijn zeg. 
Extra boos omdat ik ooit diegene was die na het lootjes trekken lang ziek was en ik dus niks kreeg. 
Wel trots op dochter en vriendin. 

Netherfield schreef op 04-12-2023 om 13:39:

In dochters klas (2e VO) waren lootjes getrokken. Twee kinderen zijn langdurig ziek dus waren er twee lootjes over. Dochter en vriendin vroegen afgelopen vrijdag, wat gebeurt daar mee? Mentoren (iedere klas heeft er 2 op die school) antwoorden: die krijgen dan niks. Vonden dochter en vriendin niet kunnen en dus hebben zij die lootjes genomen en gauw iets gekocht zodat die klasgenoten morgen tenminste ook gewoon cadeautjes krijgen. Ik ben daar zó boos over, regel dan als mentor cadeautjes daarvoor! €5 mochten ze besteden dus het is alleen dat je even naar de winkel moet. Die krijgen gewoon niks, dat kan niet!!! Je zal diegene zijn zeg.
Extra boos omdat ik ooit diegene was die na het lootjes trekken lang ziek was en ik dus niks kreeg.
Wel trots op dochter en vriendin.

Ik snap dat je trots bent! Waardeloos van de mentoren. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.