Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik had zon rare droom en probeer het te vertellen aan een vriendin maar kan me spontaan de helft niet meer herinneren. Zo jammer! 


Mijn verwarming beneden krijgt het maar niet warm 🤷🏼‍♀️. Boven wel. Heb al gekeken of er ontlucht moest worden, maar nee. Dat niet. Aangezien de Energiewacht het elke keer maar laat afweten moet ik op zoek naar een andere service…

Ik sta weer eens met mijn Toyota met een lege accu bij mijn huis.Blijkbaar ontkom ik er niet aan vaker met ijs, sneeuw en kou te gaan rijden

Dat ik onderuit ging op m’n balkon: spekglad.. 😡

Treurniet schreef op 03-12-2023 om 13:53:

Ik sta weer eens met mijn Toyota met een lege accu bij mijn huis.Blijkbaar ontkom ik er niet aan vaker met ijs, sneeuw en kou te gaan rijden

Ik zou een jumpstarter aanschaffen, tegenwoordig zijn dat een soort powerbanks waarmee je je auto kunt starten maar ook je telefoon opladen. 

Dolfje schreef op 03-12-2023 om 09:27:

[..]

Ja bij mij ook, voor corona nog. In die jaren af en toe beetje verkouden geweest maar niet zo.

Ik ben vaak ‘een beetje ziek’ en dan een week of 3. In die zin is het fijner als ik me een nacht binnenstebuiten hoest en dat het met een paar dagen klaar is. Wel jammer voor mijn bezoek want ik ben nauwelijks verstaanbaar. 

Damoontje schreef op 03-12-2023 om 14:11:

[..]

Ik ben vaak ‘een beetje ziek’ en dan een week of 3. In die zin is het fijner als ik me een nacht binnenstebuiten hoest en dat het met een paar dagen klaar is. Wel jammer voor mijn bezoek want ik ben nauwelijks verstaanbaar.

Ja ik ben wel regelmatig moe geweest voor de vakantie maar nooit ziek genoeg om me ziek te melden. Hopelijk knap ik morgen/overmorgen op want heb best wat te doen op het werk na 3,5 week vakantie.

Poezie schreef op 03-12-2023 om 13:59:

[..]

Ik zou een jumpstarter aanschaffen, tegenwoordig zijn dat een soort powerbanks waarmee je je auto kunt starten maar ook je telefoon opladen.

Ja, deze is inderdaad handig. Heb je geen tweede auto nodig om je accu weer op te starten.

Onderweg naar een vriend maar blijkbaar ligt Rotterdam weer op de schop dus omrijden. Hij zou me ophalen dus kon naar een handig gelegen station.. Belt ie net dat zn vriendin de auto meeheeft en nu moet ik nog twee(!) treinen pakken waarvan er een vertraging heeft. Ben al anderhalf uur onderweg en moet nog ruim half uur en normaal is t net iets langer dan een uur. 
En moet nog terug dus is maar heel kort. Zo niet waard

Wij gaan binnenkort een weekend weg. Nu komen we erachter dat man die dag niet vrij is. Hij is er van overtuigd dat hij vrij gevraagd en gekregen heeft maar in het werknemersportaal is dat dus niet te zien.
En dit is dus niet de eerste keer.

dat klote vuurwerk wat ik nu alweer hoor hier… krijg de zenuwen ervan en snap niet waarom mensen dit toch zo leuk vinden 

Koettie wat een rare actie dat hij toch de auto niet heeft. Hopelijk was het toch gezellig.
Dolfje, hopelijk lukt het nog met die maandag.
Mijn stem is nu echt weg. Met het bezoek kon ik nog enigszins praten maar daarna een paar keer van de kou de warmte in en het was afgelopen. Godzijdank is een heel belangrijke presentatie achter de rug. Morgen sportafspraak en dat kan evt zonder praten.

Ik heb heimwee naar Egypte! Wat was het fijn daar met zon zee en strand. Het was wel om 5 uur pikkedonker maar de temperatuur was 's avonds nog zo'n 22 graden. Nu is het koud en grijs.

aan mezelf. Vandaag wat een lamlendige dag. Niet veel aktie en daar baal ik nu wat van. 

Ik ben kapot 😴 Vanmiddag sinterklaas gevierd en moesten allemaal op eieren lopen vanwege kort lontje van zwager. 
Zijn kinderen waren ook nog eens heel druk en vroegen elke seconde om aandacht (en kregen ze ook). Geen 1 fatsoenlijk gesprek kunnen voeren. Echt geen leuke middag gehad.. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.