Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 01-12-2023 om 10:20:

[..]

Het is eerder dat mensen met kinderen niet weg kunnen buiten de vakanties, vanwege leerplicht. Bij de buren ging het bedrijf vroeger gewoon vier weken dicht, dat was een stuk overzichtelijker.

Haha ik werk in de zorg dus dicht geen optie. Hoor net dat drie andere collega's ook begin mei willen. 

SuzyQFive schreef op 01-12-2023 om 11:11:

[..]

Een week moet vast wel lukken toch?

Niet als er dan geen minimale bezetting is. 

Dolfje schreef op 01-12-2023 om 12:48:

[..]

Eens met het eerste. Het tweede is bij ons nu voor het eerst aan de orde. Ik vind dat lastig want ik weet onze plannen voor het komende jaar nog niet .

Ja same. Maarja moet wel een paar weken kiezen. 

Koettie schreef op 01-12-2023 om 13:29:

[..]


Ja same. Maarja moet wel een paar weken kiezen.

Ja ik dus ook en misschien gaan we  weer met vrienden dus dat moet aan hun kant ook uitkomen. Wanneer en waarheen weten we nog niet.

Dan heb je de optie een zakelijk account te maken, kun je niet op factuur betalen!
Wat is het nut van dat zakelijke account dan?

Vanmorgen een hoes gekocht voor boompje op balkon. Realiseerde me later pas wat een gedoe dat is... medewerker, gebruiken als het vriest zodra het boven 0 komt de hoes eraf. Wat een gedoe, dat kan toch niet de bedoeling zijn? 🤔

Brievenbuspakketjevbezorgd bij het leegstaande huis naast het bezorgadres. Uiteraard pas na kantooruren geconstateerd, dus volgende week maar zien of het Sintpakje bijtijds alsnog goed terecht komt..

Ik wacht al twee weken op een pakje 
Tweedehands gekocht via marktplaats.
Het is wel verstuurd, want heb het bewijs al gezien.

Dat het zo’n niksige zaterdag is. Vanmorgen leuk uitje gehad maar ik dacht dat het meer tijd in beslag zou nemen. Was eigenlijk zo weer thuis. Nu schaatsen kijken maar vind niks aan. 

Bij de Vomar. 4 runder tartaartjes voor 4,95. Omgerekend 12,38 per kg. Eigenlijk wilde ik er maar 2, ik ben alleen, maar dan betaal ik dus omgerekend 4 euro per kilo meer. 
Dus toch maar 4 genomen. Dan eet ik die andere twee van de week wel. Of ik doe ze in de vriezer. 

Printers 😡

Was er zo klaar mee! Ik in de auto naar de Mediamarkt. Stom… half Groningen was ook onderweg (uiteraard, laatste weekend voor Sinterklaas), Zuidelijke ring afgesloten dus natuurlijk stond alles weer compleet vast. Was ik even vergeten… 

Nu maar een laserprinter gekocht. Gezeik met die inkjetprinters ben ik wel klaar mee. 

SuzyQFive schreef op 03-12-2023 om 00:15:

Printers 😡

Was er zo klaar mee! Ik in de auto naar de Mediamarkt. Stom… half Groningen was ook onderweg (uiteraard, laatste weekend voor Sinterklaas), Zuidelijke ring afgesloten dus natuurlijk stond alles weer compleet vast. Was ik even vergeten…

Nu maar een laserprinter gekocht. Gezeik met die inkjetprinters ben ik wel klaar mee.

welke heb je gekocht? Ik ben ook op zoek. Ik print weinig maar kan soms wel handig zijn. 

Oh printers, ik ken het. Ben op gegeven moment overgestapt naar ‘geen printer’ en die ene keer dat t nodig was, printte ik in de bieb.
Nu hoef ik eigenlijk nooit meer te printen. 
Ik erger mij dat ik mijn stem kwijt ben. Hele nacht liggen hoesten en nu klink ik alsof ik 40 jaar gerookt heb. Vanmiddag visite, ik hoop dat stem dan terug is.

Hier nog iemand die heeft liggen hoesten en snotteren en ik ben er moe van. Heb nog vakantie en had deze laatste dagen anders door willen brengen 

Nou dat idd. Ik had alle tijd om lekker bij te slapen dit weekend maar heb hele nacht liggen hoesten. Was bang de buren ook wakker te hoesten dus ben er af en toe ff uit gegaan. 
Elke keer flink mijn neus snuiten. Lang geleden dat ik t zo te pakken had. 

Damoontje schreef op 03-12-2023 om 09:23:

Lang geleden dat ik t zo te pakken had.

Ja bij mij ook, voor corona nog. In die jaren af en toe beetje verkouden geweest maar niet zo.

oudmaarnognietkoud schreef op 03-12-2023 om 07:44:

[..]

welke heb je gekocht? Ik ben ook op zoek. Ik print weinig maar kan soms wel handig zijn.

Ik heb deze gekocht:

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-color-laser-150nw-1655716.html

Kreeg nog ‘flink’ korting op omdat ik het showmodel heb gekocht.


Als je weinig print en alleen zwart wit zou ik deze doen: 

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_hp-laserjet-m110we-mono-laserprinter-1717280.html

De medewerker die mij hielp heeft jaren bij een copyshop gewerkt en heeft zelf deze. Bij dit model zit wel eerst een start-toner dus print daarmee niet heel veel pagina’s. Een gewone toner kan je zo’n 1000 pagina’s mee printen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.