Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Al die  last minute baan wisselaars bij files omdat ze denken dat een andere baan sneller gaat. Van links naar rechts... nu snap hoe ongelukken  ontstaan. 

Netherfield schreef op 30-11-2023 om 18:50:

Blijkbaar doe ik alles verkeerd hier thuis.

Niet zo denken, sommige dagen lopen gewoon moeilijker. 

Zusterclivia schreef op 30-11-2023 om 14:03:

[..]

Daar zit dus koriander in...

Dat moet her zijn inderdaad. Het was me niet eerder opgevallen tot nu.

*had een hele tekst staan maar door een knop is die weg

had een leuk jasje gespot, dacht neem het 2 maten groter gezien ik een flink bos hout heb..., krijg ik het kreng alsnog niet dicht.... opzich is het niet zo heel erg maar baal wel een beetje :sign: 

aan dat ik nu pas de beste grap van de dag heb bedacht en die moest ik 14 uur geleden maken. :/ maar toch een klein binnenpretje en de volgende keer heb ik hem wel paraat! 💪🏻

Binnenkort moeten we al gewenste vakantie opgeven voor de zomer. Baal daar zo van! Bij mn vorige werk was ik de enige in mijn functie dus vakantie kwam nooit uit, waardoor ik het kon opnemen als ik wilde. Nu met roosters en collega's met kinderen krijgen voorrang maarja ik wil ook een of twee weken in de zomer ivm festivals. 

Koettie schreef op 01-12-2023 om 06:37:

Binnenkort moeten we al gewenste vakantie opgeven voor de zomer. Baal daar zo van! Bij mn vorige werk was ik de enige in mijn functie dus vakantie kwam nooit uit, waardoor ik het kon opnemen als ik wilde. Nu met roosters en collega's met kinderen krijgen voorrang maarja ik wil ook een of twee weken in de zomer ivm festivals.

ik vind voorrang voor collega's met kinderen echt niet kunnen. Jij hebt gewoon ook recht op vakantie, wanneer jij dat wilt.

Dat het nu al doorgegeven moet worden is op zich prima, zodat je, ook je vakantie kan boeken, als het duidelijk is. 

De hele week moeite om uit bed te komen, wanneer de wekker om half 7 gaat. En nu ik vrij ben, ben ik om half 7 wakker en zit ik al beneden. 

Rogue schreef op 30-11-2023 om 21:46:

*had een hele tekst staan maar door een knop is die weg *

had een leuk jasje gespot, dacht neem het 2 maten groter gezien ik een flink bos hout heb..., krijg ik het kreng alsnog niet dicht.... opzich is het niet zo heel erg maar baal wel een beetje :sign:

Herkenbaar 

Doemijdieglazenbol schreef op 30-11-2023 om 23:27:

aan dat ik nu pas de beste grap van de dag heb bedacht en die moest ik 14 uur geleden maken. :/ maar toch een klein binnenpretje en de volgende keer heb ik hem wel paraat! 💪🏻

En ook herkenbaar.  Ik denk later vaak pas: dat had ik als reactie  moeten geven!

Friezinnetje schreef op 01-12-2023 om 07:14:

De hele week moeite om uit bed te komen, wanneer de wekker om half 7 gaat. En nu ik vrij ben, ben ik om half 7 wakker en zit ik al beneden.

Oh, deze had ik ook nog kunnen  toevoegen  aan het lijstje herkenbaar!

Friezinnetje schreef op 01-12-2023 om 07:13:

[..]

ik vind voorrang voor collega's met kinderen echt niet kunnen. Jij hebt gewoon ook recht op vakantie, wanneer jij dat wilt.

Dat het nu al doorgegeven moet worden is op zich prima, zodat je, ook je vakantie kan boeken, als het duidelijk is.

Ja niet officieel maar komt het wel op neer omdat zij weg 'moeten' in de zomervakantie. Heb ook begin mei wat op de planning naar valt samen met de meivakantie.. 

Koettie schreef op 01-12-2023 om 10:05:

[..]

Ja niet officieel maar komt het wel op neer omdat zij weg 'moeten' in de zomervakantie. Heb ook begin mei wat op de planning naar valt samen met de meivakantie..

Het is eerder dat mensen met kinderen niet weg kunnen buiten de vakanties, vanwege leerplicht. Bij de buren ging het bedrijf vroeger gewoon vier weken dicht, dat was een stuk overzichtelijker. 

Koettie schreef op 01-12-2023 om 06:37:

Binnenkort moeten we al gewenste vakantie opgeven voor de zomer. Baal daar zo van! Bij mn vorige werk was ik de enige in mijn functie dus vakantie kwam nooit uit, waardoor ik het kon opnemen als ik wilde. Nu met roosters en collega's met kinderen krijgen voorrang maarja ik wil ook een of twee weken in de zomer ivm festivals.

Een week moet vast wel lukken toch? 

ongevraagd advies, zodra ik ook maar ergens mijn long covid laat vallen.

Echt als ik advies wil, vraag ik het wel.

Friezinnetje schreef op 01-12-2023 om 07:13:

[..]

ik vind voorrang voor collega's met kinderen echt niet kunnen. Jij hebt gewoon ook recht op vakantie, wanneer jij dat wilt.

Dat het nu al doorgegeven moet worden is op zich prima, zodat je, ook je vakantie kan boeken, als het duidelijk is.

Eens met het eerste. Het tweede is bij ons nu voor het eerst aan de orde. Ik vind dat lastig want ik weet onze plannen voor het komende jaar nog niet . 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.