Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik had ook een ziekenhuis uitslag. Soatest gedaan en stond al een week online en werd vandaag gebeld met de uitslag. Ja bedankt, kan lezen. Snap dat ze bellen bij positief maar een mail voorstaat hoor, als er niets uitkomt

Aan mezelf. Succesvol gesolliciteerd en mag vrijdag starten, maar nu wil ik in een hoekje kruipen en nooit meer buiten komen. Zelfmoordgedachten zijn weer heel heftig. Word te oud voor dit gedoe, kut hersens. 
Edit: waarom is het nooit eens stil in mijn hoofd? 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

30-11-2023 om 05:20

Moirmel schreef op 30-11-2023 om 04:26:

Aan mezelf. Succesvol gesolliciteerd en mag vrijdag starten, maar nu wil ik in een hoekje kruipen en nooit meer buiten komen. Zelfmoordgedachten zijn weer heel heftig. Word te oud voor dit gedoe, kut hersens.
Edit: waarom is het nooit eens stil in mijn hoofd?

Moirmel, kunnen je hersenen niet omgaan met succes?

Waarom lijkt het of ik deze 'winter'  slechter tegen 'de kou' kan?

Moirmel schreef op 30-11-2023 om 04:26:

Aan mezelf. Succesvol gesolliciteerd en mag vrijdag starten, maar nu wil ik in een hoekje kruipen en nooit meer buiten komen. Zelfmoordgedachten zijn weer heel heftig. Word te oud voor dit gedoe, kut hersens.
Edit: waarom is het nooit eens stil in mijn hoofd?

Moirmel

JtM

JtM

30-11-2023 om 11:29 Topicstarter

Ik heb mezelf gisteren behoedt voor een hele stomme 'fout' maar het doet toch een beetje pijn 

Moirmel schreef op 30-11-2023 om 04:26:

Aan mezelf. Succesvol gesolliciteerd en mag vrijdag starten, maar nu wil ik in een hoekje kruipen en nooit meer buiten komen. Zelfmoordgedachten zijn weer heel heftig. Word te oud voor dit gedoe, kut hersens.
Edit: waarom is het nooit eens stil in mijn hoofd?

🌸

PhoebeHolmesreturns schreef op 29-11-2023 om 21:06:

[..]

+200....

Loulou ik mag dat ook niet ivm medicijnen maar die nostrahuppeldepup is ook wel fijn. Het lijkt langzaam toch minder te worden... (werd tijd..)

Top! Ik ga het halen 👍🏻

alhambra schreef op 29-11-2023 om 20:05:

Manlief had gekruide aardappeltjes gekocht. Smaak Bistro. Het smaakte naar afwasmiddel brr!

Daar zit dus koriander in... 

Twee keer met je ogen knipperen en het is alweer donker buiten 

Treurniet schreef op 30-11-2023 om 17:23:

Twee keer met je ogen knipperen en het is alweer donker buiten

Van grijs overdag naar donker eind vd middag  

Blijkbaar doe ik alles verkeerd hier thuis. 

Netherfield schreef op 30-11-2023 om 18:50:

Blijkbaar doe ik alles verkeerd hier thuis.

Herkenbaar helaas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.