Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Was het vandaag redelijk droog ben ik te moe om er opuit te gaan met kind 

Treurniet schreef op 20-11-2023 om 16:38:

[..]

Als het gisteren bij jou ook flink waaide, is er misschien een dakpan verschoven.

Plat dak 

Ik kon gisteren (zondag!) mijn bestelling niet meer annuleren bij Otto. Eerst hebben ze voor black friday de prijzen daar verhoogd volgens mij, om met black friday korting goed te kunnen verkopen.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

20-11-2023 om 16:53

ik heb helemaal niet geslapen vanochtend/vanacht nadat mijn vriend me wakker maakte en erger me nu aan eigenlijk alles. Maar vooral dat ik om zes uur nog een werkafspraak heb en dat vind ik stom gepland. Heb ik zelf gedaan, dus kan ook nog eens niemand anders de schuld geven 

Treurniet schreef op 20-11-2023 om 16:38:

[..]

Als het gisteren bij jou ook flink waaide, is er misschien een dakpan verschoven.

Als het de derde keer in anderhalf jaar op dezelfde plek is, lijkt het me niet dat er gisteren een dakpan verschoven is.

Overigens vind ik dat normaliter wel een hele goede tip (om daarnaar te kijken). Ik heb een keer lekkage gehad in mijn koophuis (stressen, want zo ben ik, en wat is er kapot en hoeveel gaat dat kosten?) en dat bleek inderdaad (gelukkig maar) een verschoven dakpan te zijn

Afspraken die niet nagekomen  worden

En man en dochter  die elkaar  weer in de haren vliegen

Was naar een vriendin die ik lang niet gezien had en ver weg woont. 2,5 uur met ov en eigenlijk te moe maar ze gaat niet zo lekker en mis haar. En nu terugweg trein gemist en de volgende heeft vertraging die nog oploopt.. Ik wil naar bed! 

Dat ik nooit “alleen” ziek kan zijn. Vanmiddag positief getest op covid. Ben al een paar dagen snotverkouden, niezen, spierpijn, hoesten, keelpijn. 
En “ineens” voelen m’n ouders zich ook niet lekker. En dat is begrijpelijk hoor, woon bij ze en we hebben afgelopen weekend naast elkaar in de auto gezeten. Dus heel gek is het niet. Maar toch… Hopelijk wordt het niet erger dan het nu is. 

dat mijn tv niet kan koppelen aan npo. 

vanmiddag op sky-radio al de eerste kerstliedjes. Maar snel een andere zender gezocht. 

Friezinnetje schreef op 20-11-2023 om 21:37:

vanmiddag op sky-radio al de eerste kerstliedjes. Maar snel een andere zender gezocht.

Rtl 8 noemt zich de christmas channel 

Treurniet schreef op 20-11-2023 om 21:43:

[..]

Rtl 8 noemt zich de christmas channel

ja, al die kerstfilms. Ook vreselijk. 

Treurniet schreef op 20-11-2023 om 16:51:

Ik kon gisteren (zondag!) mijn bestelling niet meer annuleren bij Otto. Eerst hebben ze voor black friday de prijzen daar verhoogd volgens mij, om met black friday korting goed te kunnen verkopen.

Terugsturen en opnieuw bestellen, heb ik ook gedaan met mijn bestelling. 

Kriebelhoest en keelpijn.. Ik voel me gewoon niet zo fit en moe! Nu maar slapen want morgen werken, zie er echt een beetje tegenop  Maar.. Misschien word ik wel helemaal fit wakker morgen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.