Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Netherfield schreef op 19-11-2023 om 20:05:

Aan schoonzus. Maar das niet alleen vandaag.

Hier net zo.. Maar binnenkort is ze m'n schoonzus niet meer 😬

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

20-11-2023 om 01:25

mijn vriend kwam een uur geleden thuis uit zijn werk en kwam op normaal volume pratend naar bed. Dacht dat ik wakker was ofzo? En nu ben ik klaarwakker en ligt hij te snurken. Wordt leuk morgen 

HAHA!wait..what schreef op 20-11-2023 om 01:05:

[..]

Hier net zo.. Maar binnenkort is ze m'n schoonzus niet meer 😬

De mijne is de zus van mijn man, dus zolang ik getrouwd ben zit ik nog wel een tijdje aan haar vast. Ze is vooral zo enorm tactloos. 

oudmaarnognietkoud schreef op 19-11-2023 om 21:39:

Aan het tv programma "kopen of slopen" op RTL5. Daar loopt een juffrouw met een spuitbus rode verf om aan te geven wat eruit moet.
In de keuken staat een mooie, vind ik dan, oude schouw en die wordt bespoten met verf.
Die kun je toch hergebruiken?
Ik zie het vaker in dit soort programma's.
Circulair bouwen is daar nog niet doorgedrongen
Ik heb het programma afgezet, ik kon er niet langer naar kijken.

En wie zegt dat ze dat niet doen?
Wie zegt dat die verf permanent is?

Sorry, maar sommige mensen maken zich echt overal druk om..

Aan een bericht van mezelf teruglezen en daarin een knijter van een grammaticale fout aantreffen waarik mezelf altijd zo aan erger... 

Decibel88 schreef op 20-11-2023 om 10:02:

[..]

En wie zegt dat ze dat niet doen?
Wie zegt dat die verf permanent is?

Sorry, maar sommige mensen maken zich echt overal druk om..

Het gaat toch niet om die verf? Het feit dat er een mooie oude schouw afgebroken gaat worden is volgens mij het punt.

Ik vind m’n werk heel leuk, maar klanten moeten spreken terwijl het voelt alsof je keel is gemaakt van schuurpapier is niet fijn.  Ik ga het nog even proberen en anders toch maar ziek melden, hoewel ik dat totaal niet wil. 

Ik erger me aan de geberit.nl slaaaash packs! reclame. 

Netherfield schreef op 20-11-2023 om 13:28:

Ik erger me aan de geberit.nl slaaaash packs! reclame.

Ja vreselijk! 

oudmaarnognietkoud schreef op 19-11-2023 om 22:19:

[..]

lol, ik was vanavond niet thuis en toen ik dat gedicht las heb ik gelijk gereageerd zonder eerst de reacties eronder te lezen. Ik kreeg gelijk Annie vibes

😁

Netherfield schreef op 20-11-2023 om 13:28:

Ik erger me aan de geberit.nl slaaaash packs! reclame.

Ik erger me intens aan die reclame waar een man en een paar vrouwen op straat huilen en zingen omdat het regent. Ze willen de was ophangen.

Koko67 schreef op 20-11-2023 om 16:05:

[..]

Ik erger me intens aan die reclame waar een man en een paar vrouwen op straat huilen en zingen omdat het regent. Ze willen de was ophangen.

tenen krommend inderdaad!

Snap er niks van, het regent al weken en sinds gisteren (weer) een lekkage. Derde keer in anderhalf jaar, op dezelfde plek  Tijd dat de woningstichting het een keer goed onderzoekt!  

Yumi schreef op 20-11-2023 om 16:19:

Snap er niks van, het regent al weken en sinds gisteren (weer) een lekkage. Derde keer in anderhalf jaar, op dezelfde plek Tijd dat de woningstichting het een keer goed onderzoekt!

Als het gisteren bij jou ook flink waaide, is er misschien een dakpan verschoven.

Koko67 schreef op 20-11-2023 om 16:05:

[..]

Ik erger me intens aan die reclame waar een man en een paar vrouwen op straat huilen en zingen omdat het regent. Ze willen de was ophangen.




Dat is nou zowat de enigste reclame waar ik me niet aan erger.



Verder erger ik me aan deze donkere , koude dagen. En de gemaakte gezelligheid in de vorm van verjaardag, sinterklaas, kerst etc. Het kan me niet gauw genoeg januari worden!

Oh en het verkiezingsgezeur. Gelukkig is dat over 3 dagen voorbij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.