Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


JtM

JtM

09-05-2022 om 12:04 Topicstarter

Zusterclivia schreef op 09-05-2022 om 11:30:

[..]

Sowieso begrijp ik nooit iets van ziek op de bank gaan liggen. Dan heeft iedereen last van je/moet rekening met je houden. Ga gewoon slapen in de je bed, dan ben je het snelste beter.

Ja precies, als wij weg zijn, prima dat je op de bank gaat liggen maar anders blijf maar mooi in bed. Ik ben in ieder geval gisteren een paar uur met zoon op pad geweest  

Vanochtend was vriend nog steeds heel zielig (vond hij zelf). Ik ben lekker naar kantoor gegaan, DOEI.

vertelsel schreef op 09-05-2022 om 11:33:

Ben ik supergoed bezig met het huishouden, lekker de schuifpui wagenwijd open, is de buurman weer bezig met zijn azijnobsessie! Die man heeft echt een afwijking, zodra de zon schijnt, móet er azijn over zijn stoep. Is dat een soort fetisj die ik niet ken?

Hij wil het onkruid voorkomen.

Ik erger me aan het feit dat ik wéér de verkeerde kleur nagellak voor op mijn tenen heb gekocht. In het flesje wel aardig, op mijn nagels lelijk.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-05-2022 om 13:09

Zusterclivia schreef op 09-05-2022 om 11:30:

[..]

Sowieso begrijp ik nooit iets van ziek op de bank gaan liggen. Dan heeft iedereen last van je/moet rekening met je houden. Ga gewoon slapen in de je bed, dan ben je het snelste beter.

Ik kan niet slapen als ik ziek ben en ik hou het niet uit in bed overdag. Dus ik hang ook op de bank dan. 

las vanmorgen een sneu berichtje van een jongetje die zijn moederdag cadeautje verloren was. 
en er was alleen maar commentaar dat het een achterlijk duur kado was en waarom hij zoiets duurs had gekocht.... who the hell cares! kom met nuttige info inplaats van je eigen domme zeik mening..

Nu op dit moment dat mijn pauze bijna voorbij is en ik weer aan het werk moet en normaal op maandagmiddag vrij ben. Net nu het zulk lekker weer is.

vertelsel schreef op 09-05-2022 om 11:33:

Ben ik supergoed bezig met het huishouden, lekker de schuifpui wagenwijd open, is de buurman weer bezig met zijn azijnobsessie! Die man heeft echt een afwijking, zodra de zon schijnt, móet er azijn over zijn stoep. Is dat een soort fetisj die ik niet ken?

Ik heb zo'n buurvrouw , helaas

Ik ben opgelicht en heb al ontelbare uren aan de lijn  gehangen met klantendiensten. Overal vreselijk lang wachten en creatief omspringen met het toetsenmenu om een levende mens aan de lijn te krijgen ...

En de grootste ergernis, bij de kredietkaartmaatschappij willen ze mij niet te woord staan omdat de kaart op naam van  mijn man staat. Je mag er dan ook maar één naam opzetteb! En de rekening wordt betaald van onze gemeenschappelijke rekening. Ik zie uiteraard via online banking ook gewoon alle verrichtingen. Maar ik mag niet uitleggen aan de klantendienst hoe de oplichting in zijn werk is gegaan. Zonet man aan de lijn met klantendiienst, braaf alle identificatie doorlopen en toen vroeg hij of ik het verder mocht uitleggen. Mocht niet. Nu moet ik weer een andere medewerker bellen, hang alweer een halfuur in de wacht en om vier uur sluiten ze. GRRRRR.   

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-05-2022 om 15:29

Aan het gezanik telkens in het Feedback op Moderatie topic. 

Mug schreef op 09-05-2022 om 15:29:

Aan het gezanik telkens in het Feedback op Moderatie topic.

Mag ik je een stuk of vijf likes geven? 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

09-05-2022 om 15:35

Herfstappeltaart schreef op 09-05-2022 om 15:30:

[..]

Mag ik je een stuk of vijf likes geven?

  Ja hoor, geef ik ze ook aan jou nu

Mug schreef op 09-05-2022 om 15:35:

[..]

Ja hoor, geef ik ze ook aan jou nu

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-05-2022 om 15:43

Aan dat je in de supermarkt tegenwoordig van een aantal producten 26 verschillende soorten hebt en daardoor een half uur voor een schap staat te zoeken naar iets heel simpels.

(2e ergenis is dat ik inmiddels vergeten ben wat dat ook alweer was )

Lisabette schreef op 07-05-2022 om 22:41:

[..]

Ach het scheelt dat ik ondertussen een 'ervaren' moeder ben. Ik trek mij hier niets meer van aan. Vooral voor beginnende en onzekere moeders vind ik dit soort opmerkingen heel vervelend. Mijn tweeling is momenteel in de peuterpuberteit. Van de week lag een huilend op de grond, omdat ze geen bladeren van de struik mocht eten. Mijn zoontje vond dat natuurlijk een goed moment om bij mij weg te rennen richting de straat. Mijn andere peuter (bijna kleuter) stond ongeduldig te wachten op zijn loopfietsje. Voor dit soort momenten heb ik altijd een tuigje voor de tweeling mee. Maar hoeveel opmerkingen je daar wel niet over krijgt. Van 'het zijn toch geen honden' tot 'je moet je kinderen regels aanleren'. Ik snap soms gewoon niet waar mensen zich mee bemoeien.

Mijn derde (de middelste is ze) had ook een tuigje. De oudste twee luisterden supergoed. Die derde was veel te nieuwsgierig en ontdekkend en vooral niet oplettend als peuter en dan een baby erbij. En ze vond het ergens ook nog wel rustgevend. En idd mensen die daar iets van moeten vinden 😬. “Het is toch geen hond?!” 
Nope, maar liever zo dan een kind onder de bus of in de sloot. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-05-2022 om 15:56

Ik heb zo'n onredelijke ergernis dat ik hem niet eens kan vertellen, anders valt iedereen over mij heen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.