Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Mijn eigen naïviteit en impulsiviteit om een belangrijk iets op zaterdag te regelen. Het gaat om het overmaken van een geldbedrag dat nog niet op mijn rekening staat. Hoop maar dat het maandag wel opstaat. 

Leuke spraakverwarring tussen Groningers en Friezen: ‘t ken net 😬

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

01-05-2022 om 07:33

Wederom aan Google. Dat als je zoekt op informatie/kennis/wetenschap over een bepaald “medisch” onderwerp de eerste tig pagina’s gaan over hoe je het met pillen en poeders kunt oplossen. 
Ik wil helemaal geen pillen en poeders. En ik wil het niet oplossen. Ik wil meer kennis over het onderwerp. En dat maak ik ook duidelijk in mijn zoekterm. Geef daarop hits die ik kan uitpluizen. En vul niet voor me in dat ik aan de pillen en poeders moet. 

Dat er weer een loeihard ligt te snurken naast mij. Komt dwars door mijn oordoppen heen. En dan boos worden op mij als ik hem zachtjes por om om te draaien

JtM

JtM

01-05-2022 om 09:57 Topicstarter

Dolfje schreef op 01-05-2022 om 07:49:

Dat er weer een loeihard ligt te snurken naast mij. Komt dwars door mijn oordoppen heen. En dan boos worden op mij als ik hem zachtjes por om om te draaien

Wat vervelend! Dat zou ik niet zachtjes proberen, ik zou hem een paar porren tussen zn ribben geven zodat hij omdraait. Maar goed, ik ben ook niet heel gezellig als ik daarvan wakker zou worden. 

Helena71 schreef op 01-05-2022 om 07:33:

Wederom aan Google. Dat als je zoekt op informatie/kennis/wetenschap over een bepaald “medisch” onderwerp de eerste tig pagina’s gaan over hoe je het met pillen en poeders kunt oplossen.
Ik wil helemaal geen pillen en poeders. En ik wil het niet oplossen. Ik wil meer kennis over het onderwerp. En dat maak ik ook duidelijk in mijn zoekterm. Geef daarop hits die ik kan uitpluizen. En vul niet voor me in dat ik aan de pillen en poeders moet.

Waarschijnlijk omdat je in het verleden daar wel op gezocht hebt. Even een tabblad openen in de privé-modus dan gebruikt ie geen oude zoekresultaten. 

SuzyQFive schreef op 01-05-2022 om 10:09:

[..]

Waarschijnlijk omdat je in het verleden daar wel op gezocht hebt. Even een tabblad openen in de privé-modus dan gebruikt ie geen oude zoekresultaten.

En het min-teken gebruiken. Dus -pillen.

Dan zou google dat over moeten slaan.

Al weet ik niet of dat met geadverteerde links ook zo werkt, of dat die dan toch bovenaan verschijnen.

Arena89 schreef op 30-04-2022 om 18:21:


Aan het Viva forum. Ik kreeg een weekban toen ik aangaf dat je jezelf in gevaarlijke situaties kan brengen als je jezelf lam drinkt, want dit was victim blaming. Blijkbaar ben ik heel raar, want zo zie ik het zelf niet.
Ik mag blijkbaar voor iq-loze, trol en man uitgemaakt worden in meerdere berichten. Dan is er niets aan de hand blijkbaar .
Ik ben er helemaal klaar mee

Soms begrijpen ze niet wat je dan zegt en dan zit daar een onervaren iemand die niet nog eens navraagt wat je bedoelde en vraagt het te veranderen maar meteen een knopje "bannen" aanklikt.

Probleem vind ik daar ook dat je niet op de pop-up te ziet krijgt om welke post het precies gaat. Dat is echt een sof. Dan moet je gaan zoeken maar ik kom er maar zelden achter wat ik volgens hun idee verkeerd gedaan heb.

Ik bekijk het zoals je een puber bekijkt: zal wel goed bedoeld zijn maar je slaat de plank mis.

Met mijn rug gaat het inmiddels beter. Ik had gisteravond weg kunnen gaan maar had het al afgezegd. Ik voel nog een restant als ik vanuit een fauteuil in één beweging op wil staan. Dat moet ik nog niet doen.

En de oorzaak heb ik ook achterhaald: ik wou iets hoog van de wand aftrekken en ben eraan gaan hangen en dat had ik té lang al niet meer gedaan.

Een rug neemt snel wraak als je iets doet wat de rug niet bevalt! Ik hoop dat het laatste restje pijn snel verdwijnt.

Auwereel schreef op 01-05-2022 om 12:29:

Een rug neemt snel wraak als je iets doet wat de rug niet bevalt! Ik hoop dat het laatste restje pijn snel verdwijnt.

Dank je!

BlushingCaribou16

BlushingCaribou16

01-05-2022 om 13:27

rionyriony schreef op 01-05-2022 om 12:18:

[..]

Soms begrijpen ze niet wat je dan zegt en dan zit daar een onervaren iemand die niet nog eens navraagt wat je bedoelde en vraagt het te veranderen maar meteen een knopje "bannen" aanklikt.

Probleem vind ik daar ook dat je niet op de pop-up te ziet krijgt om welke post het precies gaat. Dat is echt een sof. Dan moet je gaan zoeken maar ik kom er maar zelden achter wat ik volgens hun idee verkeerd gedaan heb.

Ik bekijk het zoals je een puber bekijkt: zal wel goed bedoeld zijn maar je slaat de plank mis.

Nee, dit was een zeer ervaren forummer die ook op napraat zit en alleen maar zit te zuigen.

Die forummer maakte mij uit voor iq loze, voor man, vrouwenhater, trol enz. Ik doe aan geschiedvervalsing. Ik heb deze post meerdere keren gestraft en deze forummer is nu nog steeds  actief op napraat en zit te zuigen op andere topics. Blijkbaar heeft deze forummer een streepje voor ofzo. 

Het betreffende bericht wat verwijderd is , was nog geen eens aan deze forummer gericht. 

Iemand schreef dat ze nu ze het verhaal van Dereksen gelezen had zich toch wat onveilig voelde omdat ze ook regelmatig iemand mee naar huis nam. Ik reageerde met 

“En vooral niet zoveel drinken dat je out gaat. Niet dat dit een ander een vrijbrief geeft, maar je brengt jezelf wel in een gevaarlijke situatie”

En deze tekst werd als victim blaming gezien. Maar mijn tekst hebben ze maar 1 keer verwijderd. De quotes hebben ze laten staan. De betreffende forummer waar ik op reageerde heeft ook gewoon gereageerd dat ze dit gelukkig nooit doet.



ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

01-05-2022 om 17:24

Ik ergerde me aan pratende mensen in de bioscoop onder de film. Steeds hardop zitten reageren op wat er gebeurt, hou gewoon je mond mens!

(had ook zin om dat te zeggen maar dat heb ik toch maar niet gedaan)

Nera schreef op 01-05-2022 om 17:24:

Ik ergerde me aan pratende mensen in de bioscoop onder de film. Steeds hardop zitten reageren op wat er gebeurt, hou gewoon je mond mens!

(had ook zin om dat te zeggen maar dat heb ik toch maar niet gedaan)

Waarom niet? Mag je best doen hoor!

JtM

JtM

02-05-2022 om 09:36 Topicstarter

De mailbox op mn werk is traaaaaaag, het duurt echt super lang voordat ik mijn verstuurde mailtjes in de verzonden items zie staan. Werkt echt heel vervelend. Ik heb de computer al een keer opnieuw opgestart en dat werkte voor wel 15 minuten... 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.