Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta , die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Liliaceae
02-03-2022 om 09:01
Wij koken op gasflessen, niet altijd heb ik door dat de fles bijna leeg is. Dan staat er een stoofpotje op en denk ik na 1,5 uur, het schiet niet op met het gaten van het vlees. De pan is ook nog koud. Ja uiteraard, de gasfles is al even leeg.
En in onze tuin zijn vlakken gemaakt met een betonrand, is al 100 jaar zo. Maar toch lig ik geregeld met mijn snuit in het grind of op het gras
AggressiveReindeer87
02-03-2022 om 10:05
stokstaart schreef op 02-03-2022 om 08:42:
ik ben lekker bezig. Vanochtend een te strakke bocht met de fiets, toen lag ik op de grond. Ik vrees voor nog meer blauwe plekken
Doe je een beetje voorzichtig?
AggressiveReindeer87
02-03-2022 om 10:32
Ik ben echt kampioen stoten, net weer. Ik zit zo vaak onder de blauwe plekken dat je bijna zou denken dat ik mishandeld word...
HAHA!wait..what
02-03-2022 om 10:40
stokstaart schreef op 02-03-2022 om 08:42:
ik ben lekker bezig. Vanochtend een te strakke bocht met de fiets, toen lag ik op de grond. Ik vrees voor nog meer blauwe plekken
Oh au En dat na het voorval van de dag ervoor! Hopelijk valt het een beetje mee met de pijn overal!
HAHA!wait..what
02-03-2022 om 10:43
Ik heb een heel onschuldige maar wel domme; ik heb 3 lichtknopjes bij elkaar en al wonen we hier al 8 jaar, ik zorg elke dag voor een disco hier in huis omdat ik eerst de verkeerde lichtknop(pen) indruk.. Als ik goed nadenk dan weet ik welke knop bij welke lamp hoort maar dat nadenken gebeurt dus niet
Koekjez
02-03-2022 om 11:19
Ik was net mijn teennagels aan het lakken. Het potje nagellak stond op de grond en een van de katten kwam langsgelopen. Ik was bang dat de kat de nagellak om zou stoten, dus ik wil het potje pakken en op tafel zetten, maar ik grijp mis…. Met als gevolg allemaal spetters nagellak op mijn vloer.
Wasgij
02-03-2022 om 11:28
Ik deed gisteren een nieuwe tampon in terwijl de oude er nog in zat.
Kwam daar na een half uur achter.
HAHA!wait..what
02-03-2022 om 11:29
Wasgij schreef op 02-03-2022 om 11:28:
Dat zat vast niet lekker! Of hoe kwam je daar achter?
MMcGonagall
02-03-2022 om 11:31
Wasgij schreef op 02-03-2022 om 11:28:
Er passen er minstens 10. Hoe kwam je erachter?
Lollypopje
02-03-2022 om 12:02
MMcGonagall schreef op 02-03-2022 om 11:31:
[..]
Er passen er minstens 10. Hoe kwam je erachter?
Ik wil eerder weten hoe jij weet dat er minstens 10 inpassen
En hoe krijg je dat er weer uit?
Wasgij
02-03-2022 om 12:22
Ik kwam erachter omdat ik bij mezelf ging twijfelen of ik de oude wel had verwijderd.
Toen keek ik en zag 2 touwtjes hangen, haha.
AggressiveReindeer87
02-03-2022 om 12:41
HAHA!wait..what schreef op 02-03-2022 om 10:43:
Ik heb een heel onschuldige maar wel domme; ik heb 3 lichtknopjes bij elkaar en al wonen we hier al 8 jaar, ik zorg elke dag voor een disco hier in huis omdat ik eerst de verkeerde lichtknop(pen) indruk.. Als ik goed nadenk dan weet ik welke knop bij welke lamp hoort maar dat nadenken gebeurt dus niet
Dat heb ik ook in mijn slaapkamer, ik woon hier nu dik 6 jaar en ik kan dat nog niet uit elkaar halen..Wasgij: Oeps...
Koekjez Ik hoop dat je het van de vloer gekregen hebt... Ik had dat ook een x, terpenine lukte niet, nagellakremover wel...
Lollypopje
02-03-2022 om 13:21
Ik stond net met een heerlijke kop warme melk in de woonkamer. Niks mis nee, maar daar had nog koffie in gemoeten. Kon ik weer terug.
AggressiveReindeer87
02-03-2022 om 16:33
Ik had net ook een leuke... loop ik de halve stad af op zoek naar 2 dezelfde lampjes voor de slaapkamer, kon het niet vinden en uiteindelijk 2 spotgoedkope ook nog in de aanbieding bij de Primark, laat ik die tas uit mn handen vallen en is er dus 1 stuk (En ik ga mooi niet weer terug.. Ik houd niet van winkelen en het was retedruk...)
Mamali
02-03-2022 om 17:26
Phoebe1982 schreef op 02-03-2022 om 16:33:
Ik had net ook een leuke... loop ik de halve stad af op zoek naar 2 dezelfde lampjes voor de slaapkamer, kon het niet vinden en uiteindelijk 2 spotgoedkope ook nog in de aanbieding bij de Primark, laat ik die tas uit mn handen vallen en is er dus 1 stuk (En ik ga mooi niet weer terug.. Ik houd niet van winkelen en het was retedruk...)
Oh wat zonde, wat kan je dan balen hé