Huiskamer
Vf_Watervrouw
11-09-2023 om 08:06
Ja/Nee 11-9-2023 Kruidnootjes in september
Bedoeling van dit doorgeef topic:
Geef in een bericht aan of je voor ja of nee kiest en vertel waarom je daarvoor kiest. En geef je keuze aan in de peiling.
Ben je de eerste in dit topic die reageert, of de eerste na de topic opener, dan bedenk je een nieuwe stelling/woord, bijvoorbeeld : Botox ja of nee?
Deze stelling plaats je de volgende dag, het liefst in de ochtend, in een nieuw topic. Degene die daar weer als eerste reageert opent de dag erop weer een nieuw ja/nee topic. Enzovoort.
Je plaatst het topic in huiskamer. Je zet in de titel: Ja/nee met de datum en de stelling/het woord. Vervolgens maak je een peiling aan waar je bij de peilingvraag de stelling/het woord zet. En bij de peilingopties de opties ja en nee. En het max aantal antwoorden 1. Kopieer tot slot deze hele tekst en plaats deze in je bericht, zodat voor iedereen die nieuw instapt duidelijk is wat de bedoeling is.
Peiling
Kruidnootjes in september
Vf_Watervrouw
11-09-2023 om 08:11
Eventueel extra: ja/nee kruidnootjes noem je ook wel gewoon pepernoten 😁
Ik heb een nieuw persoonlijk record denk ik... Eerste portie pepernoten al op, vermoedelijk overleven de kruidnootjes in de kast deze maand ook niet.
Lollypopje
11-09-2023 om 08:16
Vroeger had ik het principe dat ik ze pas kocht als de Sint in het land is. Tegenwoordig heb ik geen principes meer, maar wel kruidnoten in huis
Herfstappeltaart
11-09-2023 om 08:21
Nee. Ik vind het niet leuk dat alle seizoenen en feestelijkheden door elkaar gaan lopen. De sfeer gaat eraf zo.
Herfstappeltaart
11-09-2023 om 08:21
Vf_Watervrouw schreef op 11-09-2023 om 08:11:
Eventueel extra: ja/nee kruidnootjes noem je ook wel gewoon pepernoten 😁
Ik heb een nieuw persoonlijk record denk ik... Eerste portie pepernoten al op, vermoedelijk overleven de kruidnootjes in de kast deze maand ook niet.
Neenee, kruidnoten zijn geen pepernoten. Dat zijn die onregelmatig gevormde brokken met anijs/taaitaaismaak.
redbulletje
11-09-2023 om 08:35
Ik heb geen bezwaar, maar ik heb ze nog niet op en ook nog geen behoefte aan.
Ik heb meer bezwaar tegen de kerstversiering van Intratuin die eind augustus al start. Dan is maandenlang die winkel niet meer gezellig want je wil in de (na)zomer toch nog niet met winter geconfronteerd worden?
Vf_Watervrouw
11-09-2023 om 08:36
Dees! schreef op 11-09-2023 om 08:10:
Absoluut niet!
Ik geef de warmte de schuld. Zag de prijskaartjes aan voor ik-ben-in-de-aanbieding-kaartjes De kruidnootjes liggen nog onaangeroerd in de kast. Toekomst moet uitwijzen voor hoe lang nog.... dus misschien klik ik 1:oktober wel op de optie Nee. Heb nu nog niet gestemd..
Vorige record was een keer in de herfstvakantie. Vond ik achteraf pedagogisch niet verantwoord
(Weet je al een ja/nee om morgen te plaatsen?, zie uitleg in openingspost )
Auwereel
11-09-2023 om 08:43
Zit net te bedenken dat ik nog chocoladeletters van vorig jaar heb liggen....
En kruid- of pepernoten in de decembervorm spreken me niet aan nu. Wel de smaak, dus pepernotenijs zou er nu wel in gaan
Moradora
11-09-2023 om 08:52
hier gaan er vanaf het moment dat ze in de winkel liggen, tot eind december echt kilo's doorheen. Ik denk afgelopen jaar toch zeker 10 kilo zakken🙈 zo lekker bij een kopje thee.
Tuinfluiter
11-09-2023 om 08:52
Ik vind het best al koop ik ze zelf voorlopig nog niet. Iedereen die er al van wil genieten doet dat maar. Ik wacht nog tot november met eten en maak ze dan zelf.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.