Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ja/Nee 11-9-2023 Kruidnootjes in september

Peiling

Kruidnootjes in september
101 stemmen
47%
53%

Moradora schreef op 23-09-2023 om 13:23:

hier inmiddels al 3kg erdoor en heb vanmorgen weer een kg ingeslagen. En die is met een week wel op ben ik bang.

Over een paar weken gaan we naar Kreta, ik denk dat ik ook wat kruidnootjes in mijn koffer en handbagage stop. 😋

Wat is er nu eigenlijk zo speciaal aan kruidnootjes? Het smaakt gewoon naar speculaas toch? Dat kun je het hele jaar kopen.

Herfstappeltaart schreef op 23-09-2023 om 18:43:

[..]

Wat is er nu eigenlijk zo speciaal aan kruidnootjes? Het smaakt gewoon naar speculaas toch? Dat kun je het hele jaar kopen.

Ik kop regelmatig ook speculaas door het jaar heen maar kruidnootjes smaken (voor mij) echt niet hetzelfde als speculaas. Ik k heb liever kruidnootjes, en iedereen hier in het gezin vandaar de vele kilo's

Moradora schreef op 23-09-2023 om 18:49:

[..]

Ik kop regelmatig ook speculaas door het jaar heen maar kruidnootjes smaken (voor mij) echt niet hetzelfde als speculaas. Ik k heb liever kruidnootjes, en iedereen hier in het gezin vandaar de vele kilo's

Hahaha nou eet smakelijk dan 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.