Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ja/Nee 11-9-2023 Kruidnootjes in september

Peiling

Kruidnootjes in september
101 stemmen
47%
53%

Ik heb begin september twee zakken gekocht. Heerlijk vind ik dat moet ze echt in een schaaltje doen anders blijf ik ervan eten. 

Vroeg pepernoten kopen is als Ananas op een pizza het kan eigenlijk niet, toch is het voor een deel van de mensen een guilty pleasure om ze toch al in huis te hebben/te eten . 

MidasWolf schreef op 11-09-2023 om 10:37:

Vroeg pepernoten kopen is als Ananas op een pizza het kan eigenlijk niet, toch is het voor een deel van de mensen een guilty pleasure om ze toch al in huis te hebben/te eten .

Niet vloeken 👿

Widajo schreef op 11-09-2023 om 09:43:

van mij mogen ze het hele jaar door in de winkel liggen want nu denk ik steeds; ja lekker van genieten voordat ze er niet meer zijn, maar ondertussen liggen ze 5 maanden in de winkel.
Heb veel meer moeite met de najaarscollectie die al opduikt, kom op zeg, het is 30°...

Net als die pepernoten zijn de modeartikelen al een jaar geleden gepland en aangeschaft. En die moeten ze toch ergens laten, dus hup de winkel in. En wat die pepernoten betreft, hier in de winkel liggen bij de koekjes zakjes met iets er in wat verdacht veel op pepernoten met een extra smaakje lijkt, met een andere naam, dat wel. 

Lollypopje schreef op 11-09-2023 om 10:54:

[..]

Niet vloeken 👿

Sorry, ik liet mij even gaan 

niet voor de herfstvakantie!

Hier liggen ze het hele jaar in de winkel, maar voor mij niet in september. Ook niet in oktober, november of de rest van het ganse jaar; wat een smeerlapperij. 

mikado123 schreef op 11-09-2023 om 11:38:

niet voor de herfstvakantie!

Geen idee wanneer die is. Maar zoveel geduld heb ik vast niet, tenzij hij ergens in september is. Vanaf september mag het van mij alleen ik probeer niet helemaal los te gaan want dan ben ik er tegen november al klaar mee (of tonnetje rond).

het maakt mij niet uit of ze er wel of niet liggen,  ik bepaal of en wanneer ik ze in huis haal. En waarschijnlijk koop ik ze niet maar ga ik ze zelf bakken met hulp van neefje. 

Het is nog volop zomer.

Doe mij elke vorm van Sint dus maar na de pompoenen van Halloween.

nee maar dat is meer omdat ik op dieet ben en van mezelf 1 keer per jaar zo'n zakje chocolade kruidnoten mag kopen.

Als ik in Nederland zou wonen zou ik zeggen van nee, maar nu ik in het buitenland woon en volgende week voor een paar dagen in Nederland ben, hoop ik het wel te vinden in de supermarkt, het zelfde telt voor banketstaaf.

Kruidnoten vind ik weinig aan maar ze mogen van mij in de winkel liggen. Ik ben meer van de marsepein en borstplaat, maar die koop ik pas omstreeks november.

Het is gewoon een commercieel gebeuren om dat zo vroeg te verkopen  Als mensen ze al in aug of september willen kopen, dan vindt de winkel het natuurlijk best. Uiteindelijk doen we dat dus zelf: Ze.kopen zodra ze in de winkel liggen. Doen we dat niet, dan is het zo weer afgelopen en zien we ze weer pas in november. Net als met paaseitjes die al na de kerstvakantie in de winkel liggen. 

Vf_Watervrouw

Vf_Watervrouw

11-09-2023 om 18:18 Topicstarter

Raccoon schreef op 11-09-2023 om 16:18:

Als ik in Nederland zou wonen zou ik zeggen van nee, maar nu ik in het buitenland woon en volgende week voor een paar dagen in Nederland ben, hoop ik het wel te vinden in de supermarkt, het zelfde telt voor banketstaaf.

Diverse supermarkten hebben het wel (sinds ergens in augustus waarschijnlijk zoals het hoort ). Chocosinten ook gezien, banketstaaf nog niet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.