Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Yolo schreef op 30-10-2021 om 22:16:

[..]

Ik zou daar alleen maar blij mee kunnen zijn.

Precies is toch juist fijn.

[..]

Ik zou daar alleen maar blij mee kunnen zijn.

ik bedoel hier op het forum

Friezinnetje schreef op 30-10-2021 om 22:24:

[..]

ik bedoel hier op het forum

Ik dacht dat je het over je eigen straat/buurt/woonplaats had.

Waarom mensen nu al vuurwerk afsteken. Ik heb zonet een stuk of vijf knallen gehoord. 

MidasWolf schreef op 30-10-2021 om 22:26:

[..]

nee, alhoewel het daar wel rustig is, en dat is idd fijn. Ik wacht eigenlijk nog op een fikse knal vuurwerk, want dat is hier wel bijna wekelijks op zaterdagavond. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

30-10-2021 om 22:30

MidasWolf schreef op 30-10-2021 om 22:26:

[..]

Ja ik ook 😅

Friezinnetje schreef op 30-10-2021 om 22:27:

[..]

nee, alhoewel het daar wel rustig is, en dat is idd fijn. Ik wacht eigenlijk nog op een fikse knal vuurwerk, want dat is hier wel bijna wekelijks op zaterdagavond.

Hier wordt in de (ruime)periode rondom nieuwjaar ook wel vuurwerk afgestoken, bijna ieder weekend lijkt mij wel vervelend.

MidasWolf schreef op 30-10-2021 om 22:32:

[..]

Hier wordt in de periode rondom nieuwjaar ook wel vuurwerk afgestoken, bijna ieder weekend lijkt mij wel vervelend.

meestal 1 flinke knal, maar vorig weekend wat meer. 12 uur de kroeg leeg en dan moeten ze nog wat te doen hebben ws

Friezinnetje schreef op 30-10-2021 om 22:34:

[..]

meestal 1 flinke knal, maar vorig weekend wat meer. 12 uur de kroeg leeg en dan moeten ze nog wat te doen hebben ws

Hier wisselt het erg, zo hele periodes vrij weinig en zo in weekenden dat ze een aantal potten achter elkaar afsteken.

Wel vaak in de periode November-januari
Daarbuiten vrijwel nooit.

[..]

Je discrimineert de peperkorrels 😉😜

Hier ook elk weekend een paar knallen vuurwerk. Tja, grote wijk met veel jeugd. 

Hier steken ze soms in juli ook nog wat pijlen af. Ze vervelen zich wrs. 

Friezinnetje schreef op 30-10-2021 om 22:12:

waarom het hier 's avonds zo rustig is......

Ik kan alleen voor mezelf spreken: 's avonds vanaf een uur of acht ga ik meestal met mijn man t.v.-kijken/thee drinken/kletsen, dus is het forum voor mij weer zo'n beetje klaar voor vandaag.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

31-10-2021 om 07:50

waarom er totaal geen tolerantie meer is onder mensen naar elkaar toe. Klotepandemie. 

Waarom je in outlook de optie hebt een vergadering te accepteren zonder antwoord (geen antwoord verzenden)

Sommige snappen kennelijk niet dat als je boven genoemde optie gebruikt wij niet kunnen zien of iets geaccepteerd/geweigerd is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.