Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
BeneficialJay65
01-11-2021 om 18:34
Waarom “mijn” Albert Heijn z’n producten weer allemaal op andere plekken in de winkel heeft gezet..
Herfstappeltaart
01-11-2021 om 18:44
Caramelzeezoutchocola schreef op 01-11-2021 om 18:34:
Waarom “mijn” Albert Heijn z’n producten weer allemaal op andere plekken in de winkel heeft gezet..
Dat is een verkooptrucje. Als je te snel op je doel afloopt wordt je niet verleidt tot kopen. Nu loop je te zoeken en kom je langs allerlei andere producten (die je dan misschien ook wel in je karretje gooit).
BeneficialJay65
01-11-2021 om 18:47
Herfstappeltaart schreef op 01-11-2021 om 18:44:
[..]
Dat is een verkooptrucje. Als je te snel op je doel afloopt wordt je niet verleidt tot kopen. Nu loop je te zoeken en kom je langs allerlei andere producten (die je dan misschien ook wel in je karretje gooit).
Ik loop nog met een “ouderwets” boodschappenlijstje en koop niets anders dan ik op dat moment nodig heb. Maar kan me voorstellen dat sommigen dan verleid worden om iets anders te kopen. Slimme truc!
Granny71
01-11-2021 om 20:22
Caramelzeezoutchocola schreef op 01-11-2021 om 18:47:
[..]
Slimme truc!
De 3 P's van marketing.
Product, plaats en prijs.
Bekendste voorbeeld zijn de kleine snacks/chocoladerepen bij de kassa voor 0.99.
Ginevra
01-11-2021 om 20:42
noas_1993 schreef op 01-11-2021 om 18:07:
Waarom je in outlook de optie hebt een vergadering te accepteren zonder antwoord (geen antwoord verzenden)
Bij grotere bijeenkomsten wil je wel dat iedereen het in z’n agenda kan zetten, maar soms niet dat je allerlei antwoorden krijgt. Bij de kerstborrel nodig je 300 man uit, je weet uit ervaring dat 60% komt dus daar stem je de catering op af, maar geen zin in 300 X antwoord.
noas_1993
01-11-2021 om 20:46
Ginevra schreef op 01-11-2021 om 20:42:
[..]
Bij grotere bijeenkomsten wil je wel dat iedereen het in z’n agenda kan zetten, maar soms niet dat je allerlei antwoorden krijgt. Bij de kerstborrel nodig je 300 man uit, je weet uit ervaring dat 60% komt dus daar stem je de catering op af, maar geen zin in 300 X antwoord.
Ja, daar zit wat in
BeneficialJay65
01-11-2021 om 22:39
Granny71 schreef op 01-11-2021 om 20:22:
[..]
De 3 P's van marketing.
Bekendste voorbeeld zijn de kleine snacks/chocoladerepen bij de kassa voor 0.99.
Het is wel een slimme gedachte/ truc, maar ik ben zo druk bezig met de spullen op de band leggen dat ik geen oog heb voor andere dingen (letterlijk) 😂.
ToetieToover
02-11-2021 om 00:31
noas_1993 schreef op 01-11-2021 om 18:07:
Waarom je in outlook de optie hebt een vergadering te accepteren zonder antwoord (geen antwoord verzenden)
Sommige snappen kennelijk niet dat als je boven genoemde optie gebruikt wij niet kunnen zien of iets geaccepteerd/geweigerd is.
Je kunt dat wel zien, ook zonder antwoord, er zit een knopje/tegeltje in de balk als je de betreffende afspraak opent.
nlies
02-11-2021 om 00:37
Granny71 schreef op 01-11-2021 om 20:22:
[..]
De 3 P's van marketing.
en de goedkoopste artikelen vooral niet op oog- grijphoogte, maar bukken of strekken
Bakblik
02-11-2021 om 07:50
Dat we sinds maart dit jaar een app nodig hebben om de juiste dag de juiste bak aan de weg te zetten. In september dacht ik eindelijk "een systeem" te zien in welke dag wat werd opgehaald is sinds oktober de winterdienstregeling van kracht. Na 20 jaar papier op vrijdag is het ineens papier op dinsdag. Gft was iedere 2 weken in de laatste 25 jaar, afgelopen zomer ineens iedere week maar nu de winter is begonnen weer terug naar om de week. Restafval van dinsdag naar woensdag en pmd wekelijks op donderdag. Restafval 1x per maand. (Bak niet in de avond op straat zetten maar als je om 7.00 wakker wordt staat de vuilniswagen alleen de bak te leggen van degene die burgerlijk ongehoorzaam was)
Geloof dat de gemeente het zelf ook niet helemaal snapt, heb afgelopen maand de dag van restafval gemist, PMD was ik te laat mee en papier maar weer binnen gehaald, omdat ze dat niet hadden opgehaald. 😭
noas_1993
02-11-2021 om 08:35
ToetieToover schreef op 02-11-2021 om 00:31:
[..]
Je kunt dat wel zien, ook zonder antwoord, er zit een knopje/tegeltje in de balk als je de betreffende afspraak opent.
Ja, die optie kende ik.
Maar als iemand accepteert/weigert zónder antwoord verzenden komt er ''geen antwoord'' te staan achter de naam.
Net even getest.
Granny71
02-11-2021 om 10:09
nlies schreef op 02-11-2021 om 00:37:
[..]
en de goedkoopste artikelen vooral niet op oog- grijphoogte, maar bukken of strekken
Broodafdeling zit vaak in het begin zodat je honger krijgt van de geur en meer gaat kopen en het zuivelschap zit altijd helemaal achteraan in e winkel omdat je altijd wel iets uit dat schap moet hebben en je dus de hele winkel door moet.
MMcGonagall
02-11-2021 om 11:15
Bakblik schreef op 02-11-2021 om 07:50:
Dat we sinds maart dit jaar een app nodig hebben om de juiste dag de juiste bak aan de weg te zetten. In september dacht ik eindelijk "een systeem" te zien in welke dag wat werd opgehaald is sinds oktober de winterdienstregeling van kracht. Na 20 jaar papier op vrijdag is het ineens papier op dinsdag. Gft was iedere 2 weken in de laatste 25 jaar, afgelopen zomer ineens iedere week maar nu de winter is begonnen weer terug naar om de week. Restafval van dinsdag naar woensdag en pmd wekelijks op donderdag. Restafval 1x per maand. (Bak niet in de avond op straat zetten maar als je om 7.00 wakker wordt staat de vuilniswagen alleen de bak te leggen van degene die burgerlijk ongehoorzaam was)
Geloof dat de gemeente het zelf ook niet helemaal snapt, heb afgelopen maand de dag van restafval gemist, PMD was ik te laat mee en papier maar weer binnen gehaald, omdat ze dat niet hadden opgehaald. 😭
Nou hè! Ik had de GFT gemist, helaas hadden we nog net een paar mooie dagen dus de vliegen zwermden om het huis. Morgen wordt hier de grijze geleegd. Daar moet ik dus vanavond echt aan denken, want ik red het maar net vier weken. En ik zet hem dus wel ‘s avonds neer, want een keer rende ik ‘s morgens in pyjama naar de kant van de weg, was ik mijn sleutel vergeten
ToetieToover
02-11-2021 om 11:30
noas_1993 schreef op 02-11-2021 om 08:35:
[..]
Ja, die optie kende ik.
Maar als iemand accepteert/weigert zónder antwoord verzenden komt er ''geen antwoord'' te staan achter de naam.
Net even getest.
Ah wat jammer dat het bij jou niet werkt. Misschien heb ik een andere versie van Outlook.
Bakblik
02-11-2021 om 12:44
MMcGonagall schreef op 02-11-2021 om 11:15:
[..]
Nou hè! Ik had de GFT gemist, helaas hadden we nog net een paar mooie dagen dus de vliegen zwermden om het huis. Morgen wordt hier de grijze geleegd. Daar moet ik dus vanavond echt aan denken, want ik red het maar net vier weken. En ik zet hem dus wel ‘s avonds neer, want een keer rende ik ‘s morgens in pyjama naar de kant van de weg, was ik mijn sleutel vergeten
Ik ga de bak ook vanavond buiten zetten, restafval van 8 weken moet hier morgen worden opgehaald. Ik mag gelukkig wat droppen in de bak van de alleenstaande buurvrouw. Haar bak is nog lang niet vol maar ze wil hem toch wel iedere 8 weken aan de straat zetten ivm ongedierte.
Je begrijpt dat ik de afgelopen 4 werken zeer nauwgezet aan het scheiden ben geweest. 😜
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.