Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar š
Feles
29-10-2021 om 22:31
MMcGonagall schreef op 29-10-2021 om 16:03:
[..]
De hele zomer doen we om 6 uur ās morgens alsof het 7 uur is. Daarom is het nu ās morgens zo achterlijk lang donker en voel je je zo verrot. Vanaf zondag wordt het weer een paar maanden normaal.
Wat mij betreft mag die zomertijd afgeschaft worden. Maar ja, gaat niet zo snel in de EUā¦
nlies
29-10-2021 om 22:49
zwaankip schreef op 29-10-2021 om 20:57:
[..]
Mijn tante is ongeveer 30j geleden in haar gezicht gebeten door een heel grote Deense dog-hond waarvan het baasje zei: "Mijn hond is de liefste, nog nooit heeft hij iemand aangevallen".
1 Minuut later werd mijn tante uit het niets door die hond vol in het gezicht gebeten. Bijna de hele linkerkant van haar gezicht was weg
Ze heeft 8 operaties ondergaan om haar gezicht enigszins te laten herstellen.....helaas blijft ze verminkt en staren mensen haar nog steeds na wanneer ze buiten komt.
Wij hadden vroeger een hondje. Pa was ziek, dokter kwam op bezoek en keek heel angstvallig naar hond (Kleine poedel) O zegt pa, "hij doet niks hoor" Dokter zegt: je wil niet weten hoeveel patiƫnten ik al heb gehad wegens honden die echt niks doen
nlies
29-10-2021 om 22:51
gezellig schreef op 29-10-2021 om 21:56:
ik snap zoān aftelrondje bij het stoplicht van voetgangers of fietsers niet. Als ie nou gelijkmatig zou aflopenā¦ maar nee: loopt terug, staat stil, gaat ineens heel snel terug, toch weer stil.
Misschien aan een andere kant van het kruispunt iemand die ook op de knop gedrukt heeft, en het systeem dan bedenkt dat die toch nog voor mag
Auwereel
29-10-2021 om 23:38
nlies schreef op 29-10-2021 om 22:51:
[..]
Misschien aan een andere kant van het kruispunt iemand die ook op de knop gedrukt heeft, en het systeem dan bedenkt dat die toch nog voor mag
Dat gebeurt inderdaad, maar dan auto's die over de lussen in het wegdek rijden. Als er aan alle richtingen een vaste goentijd zouden gegeven worden, was het een makkie, zo'n afteller. Maar er wordt groen gegeven zolang nodig. Soms komt er een bus voorbij, dan stopt-ie helemaal omdat de bus voorrang krijgt.
Maar sommige van die dingen zijn niet goed afgesteld.
ToetieToover
30-10-2021 om 09:37
nlies schreef op 29-10-2021 om 22:49:
[..]
Wij hadden vroeger een hondje. Pa was ziek, dokter kwam op bezoek en keek heel angstvallig naar hond (Kleine poedel) O zegt pa, "hij doet niks hoor" Dokter zegt: je wil niet weten hoeveel patiƫnten ik al heb gehad wegens honden die echt niks doen
Ik roep altijd terug naar zoān hondeneigenaar dat ik nogal onbetrouwbaar ben en dat ze ām toch beter bij zich kunnen roepen.Ā Of: āhij doet niks hoorā antwoord āja maar ik wel!ā.Ā
Ik loop in een natuurgebied met aanlijnplicht, ik begrijp maar niet waarom mensen nota bene Ć³nder het bordje āvanaf hier aanlijnplichtā de lijn losclippen. En niet per uitzondering ofzo, echt standaard. Als ze iets naars naar mij terugroepen, vraag ik of ze analfabeet zijn maar ze zijn zelfs te dom om die referentie naar het bordje te snappen.Ā
redbulletje
30-10-2021 om 09:43
Feles schreef op 29-10-2021 om 22:31:
[..]
Wat mij betreft mag die zomertijd afgeschaft worden. Maar ja, gaat niet zo snel in de EUā¦
Van mij mag juist de wintertijd wieberen. Als compromis zou ik het ook best vinden als ze in december/januari nog wintertijd doorvoeren, maar de rest van 't jaar graag zomertijd vanwege vooral juist tijdens de kortere dagen dat uurtje extra licht aan 't eind van de middag.Ā
ProfitableMantis53
30-10-2021 om 09:44
Lollypopje schreef op 29-10-2021 om 22:14:
[..]
Dat begrijp ik ook niet.
Hier in mijn dorp loopt het redelijk gelijkmatig. Soms even iets minder snel, maar nooit dat hij weer terugloopt.
Ik denk dat ze met teruglopen gewoon bedoelt dat het rondje aftelt Ā
Lollypopje
30-10-2021 om 09:50
redbulletje schreef op 30-10-2021 om 09:43:
[..]
Van mij mag juist de wintertijd wieberen. Als compromis zou ik het ook best vinden als ze in december/januari nog wintertijd doorvoeren, maar de rest van 't jaar graag zomertijd vanwege vooral juist tijdens de kortere dagen dat uurtje extra licht aan 't eind van de middag.
Dat uurtje later licht in de ochtend zou mijn winterdip in een winterdepressie veranderen. Ik vind dat met de gewone winter al heel zwaar.
DownrightChinchilla41
30-10-2021 om 21:40
Ginevra schreef op 30-10-2021 om 21:38:
witte peperkorrels. Die ruiken zo smerig.
Zwarte peperkorrels ook, maar wel lekker door het eten net als de witte, groen en rode.Ā
Feles
30-10-2021 om 21:59
redbulletje schreef op 30-10-2021 om 09:43:
[..]
Van mij mag juist de wintertijd wieberen. Als compromis zou ik het ook best vinden als ze in december/januari nog wintertijd doorvoeren, maar de rest van 't jaar graag zomertijd vanwege vooral juist tijdens de kortere dagen dat uurtje extra licht aan 't eind van de middag.
Dat klinkt ook wel lekker, uurtje langer licht. Maar het wordt ās morgens zo lang donker, dat lijkt me niet grappig. Daarbij is de wintertijd de ānormaleā tijd, de zomertijd wijkt daarvan af.
Ginevra
30-10-2021 om 22:03
Yolo schreef op 30-10-2021 om 21:40:
[..]
Zwarte peperkorrels ook, maar wel lekker door het eten net als de witte, groen en rode.
Nee nee! Witte blijven vies ruiken. Zwarte zijn prima.Ā
DownrightChinchilla41
30-10-2021 om 22:16
Ginevra schreef op 30-10-2021 om 22:03:
[..]
Nee nee! Witte blijven vies ruiken. Zwarte zijn prima.
Je discrimineert de peperkorrelsĀ šš
DownrightChinchilla41
30-10-2021 om 22:16
Friezinnetje schreef op 30-10-2021 om 22:12:
waarom het hier 's avonds zo rustig is......
Ik zou daar alleen maar blij mee kunnen zijn.Ā
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.