Huiskamer
Rockstar
16-12-2024 om 16:33
Beste aankoop van het jaar 2024
Als olijke tegenhanger voor het "Miskoop van het jaar 2024" topic: Wat was jouw beste aankoop?
Dolfje
16-12-2024 om 21:16
Oh ja hordeuren en elektrische fietsen hebben wij dit jaar ook gekocht en heel blij mee.
Strijkstok
16-12-2024 om 21:21
Mijn nieuwe bank! Een zalig grote hoekbank, hij zit, ligt en hangt zo lekker
Ik kocht ook een ronde eettafel, maar de bezorgtijd werd helaas uitgesteld. Die komt volgend jaar op mijn 'beste aankoop lijstje' hopelijk. Een ronde tafel lijkt me zo gezellig.
Moxxie
16-12-2024 om 21:48
Zilver_gray schreef op 16-12-2024 om 20:48:
[..]
Is het toevallig die van WOW?
Jaaaah! Ik ben zo benieuwd!
Poezenmeisje
16-12-2024 om 22:00
Een speksteenkachel met katalysator. Nu nog hout sprokkelen, we hebben wel wat, maar niet voldoende voor de hele winter.
De stammen die nu gezaagd en gekloofd worden door man en zoon moeten nog twee jaar drogen.
MMcGonagall
16-12-2024 om 22:05
Een nieuw verblijf voor mijn sluierstaarten. Ze waren uit hun oude huis gegroeid. Ik wilde ze eigenlijk weg geven aan iemand met een vijver, maar ik ben blij dat ik dat niet heb gedaan.
Zilver_gray
16-12-2024 om 22:13
Moxxie schreef op 16-12-2024 om 21:48:
[..]
Jaaaah! Ik ben zo benieuwd!
Ik ben ook benieuwd, lees er veel goede recensies over. Heb de “speed dry” blow dry spray van WOW, ook erg prettig!
Fenyw
16-12-2024 om 22:29
Een fantastisch mooie tweedehands tweepersoons vouwwagen van Holtkamper. Al meerdere keren weg geweest, voor het eerst mét man ook al claimt hij al meer dan 30 jaar dat hij niet van kamperen houdt. Kennelijk dus wel. Ik hoop dat we komend jaar wat vaker en wat langer weg gaan. Ik heb gewoon een echt bed met lattenbodem, matras en een topper. Zó luxe!
Hele fijne wandelschoenen na een tip bij wandelschoenopmaatpuntnl gekocht. Niks inlopen, zit vanaf de eerste minuut geweldig. Ik moest een formulier invullen waarvoor ik de schoenen ging gebruiken en hoe vaak. Vervolgens is een uitgebreide scan van mijn voeten gemaakt en ik heb helemaal niet zo veel schoenen hoeven te passen. Wel op afspraak want ze nemen werkelijk enorm de tijd voor je.
En niet voor mij maar voor de hond: een XL- schapenvacht. Dagelijks in gebruik en beest is er helemaal gek op.
MissBobby
17-12-2024 om 06:52
afgelopen zomervakantie met mijn dochters.
platenspeler, cd-speler, versterker en speakers. Blij dat ik mijn collectie platen en cd’s weer kan draaien.
airpods, elke dag in gebruik.
Tuinplantje
17-12-2024 om 07:09
Ik ben gescheiden en verhuisd dit jaar. Ik heb heel veel aankopen gedaan om mijn nieuwe huis een thuis te maken. Van muurverf tot meubels en een nieuwe keuken... Allemaal mega blij mee maar natuurlijk ook wel noodzakelijk.
Maar beste koop: een simpel bluetooth speakertje zodat ik in mijn keuken muziek kan luisteren. Gek, een fortuin uitgeven aan verhuizing en dit voelt dan echt als een 'luxe' die ik mezelf gunde. Ik gebruik m iedere dag!
Beterlaat2021!
17-12-2024 om 08:03
Mijn nieuwe laptop, HP. De vorige overleed tijdens een vakantie (hij was al heel oud), Deze is mooi om te zien, zilverkleurig, platter, refurbished. En later een mooie tas erbij, nieuw (!) van de Kringloop.
Martje80
17-12-2024 om 11:04
Een nieuwe pc, zodat de kids eindelijk Fortnite kunnen spelen. Maar ik zit er meer uren dan hun achter om mijn favoriete game te spelen
Een oversized hoodie van de Lidl, het ding is niet echt charmant, maar zo warm dat ik de kachel drie graden lager kan zetten, ideaal.
Caroline80
17-12-2024 om 11:12
Nep uggs. Begin dit jaar gekocht. Ik gebruik ze als pantoffels. Lekker warm, zeker met thuiswerken zijn ze heerlijk.
Envelop
17-12-2024 om 21:20
Ik zit al een hele tijd te denken maar weet gewoon niks! Eigenlijk ben ik daar heel blij mee, ik heb geen gekke uitgaven gedaan, wel een aantal weekenden weg in NL en een fijne vakantie met man, kinderen en de vouwwagen naar Frankrijk.
Een nieuw dak wat echt moest was mijn duurste uitgave.
Fenyw
17-12-2024 om 21:28
Peaches schreef op 17-12-2024 om 21:23:
Een Nintendo Switch. Dat ding is zo veel leuker dan ik dacht!
Ik ben ook zo enorm blij met mijn Switch! Ik heb het niet dit jaar gekregen dus daarom staat ie niet op dit lijstje. Welke spelletjes heb jij?