Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Beste aankoop van het jaar 2024

Als olijke tegenhanger voor het "Miskoop van het jaar 2024" topic: Wat was jouw beste aankoop?

Fenyw schreef op 17-12-2024 om 21:28:

[..]

Ik ben ook zo enorm blij met mijn Switch! Ik heb het niet dit jaar gekregen dus daarom staat ie niet op dit lijstje. Welke spelletjes heb jij?

Sports en just dance, vinden vooral mijn kinderen leuk.

Nintendo Odyssey spelen we samen en al de NES/SNES/gameboy-spellen vind ik vooral tof!

Jij?

Mijn Philips LatteGo.
Ik geniet iedere dag van een latte macchiato ♥️

Peaches schreef op 17-12-2024 om 21:44:

[..]

Sports en just dance, vinden vooral mijn kinderen leuk.

Nintendo Odyssey spelen we samen en al de NES/SNES/gameboy-spellen vind ik vooral tof!

Jij?

Zelda Breath of the wild, mahjong, patience en de laatste tijd Lost Words. Erg schattig, sprookjesachtig en niet al te moeilijk. Ik heb ook Harry Potter maar dat vind ik een beetje tegenvallen.

Ik heb ook Ring Fit maar daar heb ik nog niet mee gespeeld

Mijn pantoffels. Heerlijk warme voeten en daardoor helemaal warmer.
Mijn leren nieuwe werktas, elke dag blij mee.

Nieuwe bank, https://www.montel.nl/sustainable/

eindelijk kunnen we met z’n 4-en en de twee hondjes erop.
en wollen dekentjes die erop liggen, om de bank toch wat te beschermen tegen de nageltjes.
Weekeindje weg en zomervakantie was ook een goede uitgave. 
En verder, beste uitgave is eigenlijk aflossen op de hypotheek. Een investering waar we hopelijk jaren baat bij hebben.  

Sneeuwklokje schreef op 18-12-2024 om 07:37:

Nieuwe bank, https://www.montel.nl/sustainable/

eindelijk kunnen we met z’n 4-en en de twee hondjes erop.
en wollen dekentjes die erop liggen, om de bank toch wat te beschermen tegen de nageltjes.
Weekeindje weg en zomervakantie was ook een goede uitgave.
En verder, beste uitgave is eigenlijk aflossen op de hypotheek. Een investering waar we hopelijk jaren baat bij hebben.

Wow 😍

Ik heb een nieuwe Run Away Alberic boodschappentrolley, die vervangt de oude van hetzelfde merk. Deze is erg lichtgewicht en rijdt als een veertje zo licht. Je doet er twee jaar mee bij intensief gebruik. Kost 25 piek.

En Solabiol spuitzwavel, voor als je meeldauw hebt in je tuin; een soort schimmel die witte vlekken maakt. Overigens helpt baking soda ook goed. Ik heb beide gebruikt dus welk middel hoeveel deed is niet te achterhalen, wel dat ze allebei hielpen, en milieuvriendelijk zijn.

En dan krijgen we Roegaarden Compressie kniekousen. Erg sportief uiterlijk, prettig aan- en uit trekken en werkt erg goed. Staat hip. Dus niet sloom of zo. Heel elastisch dus. Ik had er meerdere maar deze kreeg een 10.

En een Vervaco Spelende Hond kruissteekkussen pakket. Lief beestje met een bal.

Een Logitech M187 draadloze muis, die wel duurder is dan zijn equivalent bij de Action, maar die veel duurzamer is, veel lichter en prettiger werkt dus tien keer zo goed. Zou ik er voor over hebben. Ik heb de witte met de grijze flankjes.

Nou, dat was het.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.