Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Beste aankoop van het jaar 2024

Als olijke tegenhanger voor het "Miskoop van het jaar 2024" topic: Wat was jouw beste aankoop?

Ik twijfel tussen mijn luchtreiniger en mijn melkopschuimer. Of mag het ook allebei?
Ik ben super tevreden over de melkschuimer, die kan namelijk in de vaatwasser en is van rvs, dus geen anti-aanbaklaag die jou of het milieu langzaam vergiftigt. Er past een kwart liter in voor opschuimen, precies goed voor mijn mega whey cappuccino  .

smeg-melkopschuimer-creme-mff11creu-melkopschuimers-8017709284107-mff11creu-35794532499626_1200x.jpg?v=1726615937

De luchtreinigers kunnen er ook wat van: een kleine versie in de badkamer naast de kattenbak en een grote versie onder de open trap. Voorheen moest wekelijks het stof van de planten aldaar afspoelen, nu schud ik ze soms voor de vorm maar niet omdat ze stoffig zijn. Ideaal. 

rolfstone-air_balance-xl-047-04-logo-1-v2.800x0.webp?22zqa8

Mijn fijne 2 -1 buitenjas. Er zit een fleece in geritst, lekker warm, maar dun en waterbestendig. Ik heb 'm nog maar kort, maar ik heb 'm bijna elke dag aan. 

elektrisch tandenborstel voor zoon. Hij had een hekel aan tandenpoetsen: vechten, smeken, liedjes zingen, geduld, houdgreep.. alles was drama tot hij de interessante tandenborstel die je aan kan zetten met lichtje om te kijken kreeg. 

- Verlof van meer dan 2 maanden en ook weg geweest. Het was me elke cent waard.
- Hele warme winterjas om in te wandelen door regen en wind.

@Toetietoover, toevallig keek ik gisteren naar deze melkopschuimer van Smeg. Elke dag maak ik wel iets warms en heb nu al jaren die van nespresso maar het schuimt steeds minder goed en de deksel is kapot. Ook past de Smeg mooi bij m’n Smeg broodrooster en waterkoker. Ik laat het nog even op me inwerken.

@Lollypopje, hele mooie kleur bank! 

Keramisch pannen en oplaadbare lampjes

Een Stanley thermosbeker van 350ml. Die heeft zich binnen een jaar terugverdiend, want ik hoef nu nooit meer thee/koffie te kopen op het station. Als ik hier 's ochtends om 8 uur warme thee in doe, is het 's middags om 15 uur nog steeds comfortabel warme thee. 

https://thermoz.nl/products/stanley-classic-trigger-action-mug-0-35l?variant=43103926026498

Mijn nieuwe keuken 🥰. Tenminste dat hoop ik want hij moet nog geplaatst worden in 2025. 

En onze zomervakantie van afgelopen jaar 🥰

Ik heb mijn beste aankoop gisteren besteld, maar ik moet nog tot vrijdag wachten op de bezorging. Het is schijnbaar druk bij Ici Paris. Het is een volumespray voor mijn haar en als ik Tiktok moet geloven heb ik straks een fanstische bos haar vol volume. Ik kan niet wachten.

Moxxie schreef op 16-12-2024 om 20:42:

Ik heb mijn beste aankoop gisteren besteld, maar ik moet nog tot vrijdag wachten op de bezorging. Het is schijnbaar druk bij Ici Paris. Het is een volumespray voor mijn haar en als ik Tiktok moet geloven heb ik straks een fanstische bos haar vol volume. Ik kan niet wachten.

Is het toevallig die van WOW?

Een nieuwe elektrische fiets. Best een tijdje over getwijfeld want de vorige was pas een paar jaar oud en daar was ik erg tevreden over. Maar hij voelde niet zo stabiel met een kinderzitje. Nu heb ik er eentje die heel erg stabiel is, ik heb er al veel plezier van gehad en voel me er zeker op wanneer ik fiets of wanneer de fiets stil staat met kind erop. Ook is het fijn dat mijn partner nu op mijn andere elektrische fiets kan fietsen, samen fietsen we nu veel vaker.

Andere goede koop (of eigenlijk een gekregen cadeau) was een dierentuinabbonement. We gaan nu regelmatig even, ook al is het maar kort. 

hordeuren!! Niet goedkoop maar het is me elke cent waard ♥️

Anfisa schreef op 16-12-2024 om 19:34:

- Verlof van meer dan 2 maanden en ook weg geweest. Het was me elke cent waard.
- Hele warme winterjas om in te wandelen door regen en wind.

@Toetietoover, toevallig keek ik gisteren naar deze melkopschuimer van Smeg. Elke dag maak ik wel iets warms en heb nu al jaren die van nespresso maar het schuimt steeds minder goed en de deksel is kapot. Ook past de Smeg mooi bij m’n Smeg broodrooster en waterkoker. Ik laat het nog even op me inwerken.

@Lollypopje, hele mooie kleur bank!

Grappig toeval, hiervoor had ik die van Nespresso. De Smeg is veel warmer. En je kunt kiezen welke mate van opschuimen je wilt. 

Schommelstoel schreef op 16-12-2024 om 20:11:

Een Stanley thermosbeker van 350ml. Die heeft zich binnen een jaar terugverdiend, want ik hoef nu nooit meer thee/koffie te kopen op het station. Als ik hier 's ochtends om 8 uur warme thee in doe, is het 's middags om 15 uur nog steeds comfortabel warme thee.

https://thermoz.nl/products/stanley-classic-trigger-action-mug-0-35l?variant=43103926026498

Is deze ook lekvrij? Als hij omvalt in mijn rugzak is dan de rest van de inhoud dan ook nat?

Magnoliatakje schreef op 16-12-2024 om 20:55:

[..]

Is deze ook lekvrij? Als hij omvalt in mijn rugzak is dan de rest van de inhoud dan ook nat?

Hij kan uren op de kop in mijn tas, maakt allemaal niet uit. 

ToetieToover schreef op 16-12-2024 om 20:55:

[..]

Grappig toeval, hiervoor had ik die van Nespresso. De Smeg is veel warmer. En je kunt kiezen welke mate van opschuimen je wilt.

Dat klinkt goed. Hoe meer schuim hoe beter.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.