Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Beste aankoop van het jaar 2024

Als olijke tegenhanger voor het "Miskoop van het jaar 2024" topic: Wat was jouw beste aankoop?

Rockstar

Rockstar

16-12-2024 om 16:37 Topicstarter

TO begint en ik hou het bij een top 5:

- Mijn Buffalo CHAI schoenen, ik draag alleen nog maar die! Ze lopen zooo lekker, zijn lekker warm in de winter en zijn door de dikke zool de ideale concert schoenen en ze hebben GLITTERS!

- Dyson V10 Absolute, ik raak mijn normale stofzuiger niet meer aan als het even kan.

- XXL electrische bovendeken van Hema! Prachtige groene kleur (waarom zijn 99% van die dingen lelijk drab bruin grijs?) en 200x180cm groot dus alle bankdwellers hebben er plezier van!

- Mijn Nijntje shopper, ook van Hema. Alles past er in en het is net alsof je een knuffeltje bij je hebt, zo zacht is-ie. Voor boodschappen ook fijn want hij is vrijwel net zo groot als een boodschappen shopper maar kan naast in de hand óók over de schouder gedragen worden. Sporttas? Nijntje shopper. Boodschappen? Nijntje shopper. Rondneuzen in de stad? Nijntje shopper. Nachtje blijven slapen? Nijntje shopper. Alles kan met de Nijntje shopper!

- 2 in 1 laptop. Eindelijk weer een echte PC, maar dan zonder het gekloot op de bank met het toetsenbord. Heel fijn!

- mijn geweldig mooie olijfgroene bank die ook nog eens heerlijk ligt. Dat laatste was heel belangrijk, maar is toch altijd een gok als je een bank besteld zonder dat je hem zelf kunt proef liggen

- mijn oude lullenbed met verstelbaar bedbodem en een heerlijk matras

Rockstar

Rockstar

16-12-2024 om 16:46 Topicstarter

Mag ik weten welke bank dat is? Ik zoek ook een groene of roze bank, maar 99% zit/ligt niet lekker.

Ik had eerst te rade bij jou moeten gaan voordat ik een bed aanschafte, Lollypopje...!

Een hele goede aanschaf die ik niet eens zelf hoefde te betalen, maar is betaald door mijn baas, staat op mijn neus nu. Een computerbril! Wat zie ik nu alles helder als ik achter de computer zit! Van mijn "gewone" multifocus klopt de sterkte van het leesgedeelte niet meer, maar maar de computerbril is ook multifocus en daar klopt het leesgedeelte wel, dus ook de krant lezen is nu gemakkelijker.

Ik heb een paar weken geleden een luchtreiniger gekocht. Had ik jaren eerder moeten doen.Was best een grote uitgave (€250) maar ik merk echt heel veel verschil met mijn allergieën! En ook heel goed voor kookluchtjes. We wonen vrij klein en als we bv pannenkoeken hebben gebakken ruik je dat gewoon een dag of 2 hier zelfs als ik flink lucht en de ramen openzet tijdens het bakken. Nu zet ik ‘‘s avonds dat ding aan en ‘‘s morgens ruik je gewoon helemaal niks meer 

Hier ook de steelstofzuiger, we hadden een merkloze en die was dramatisch. De niet eens heel veel duurdere AEG is fantastisch!

Mijn mooie metalen waterfles die ik bij een Natuurmonumenten-winkel kocht. Fijn licht en ik vind m nog steeds heel mooi. 

Mijn eerste SUPboard, suppen is zo leuk! Heb net een betere gekocht, maar dat moet ik nog mee het water op. 
Verder valt het me op dat ik vooral op het einde van het jaar dingen koop Kom ik er weer achter dat ik toch echt geld zat over hou op zo’n jaar (ik ben helemaal niet zo’n koper) en dan mag ik ineens van mezelf een paar dingen die ik echt graag wil. Dit jaar waren dat een paar laarzen die ik echt al heel lang wil (en die ik tweedehands had gevonden maar het pakje raakte kwijt :’-( ) , de keramieken cactussen van de IKEA die ik al zes keer net niet had gekocht en een mooi, handig wekkertje. 

2 paar schoenen bij de ambachtelijke schoenmaker laten "restaureren".
De zomerschoenen zitten weer aan mijn voeten als nieuwe schoenen de stevigheid bij de hoek is helemaal terug.  De winterschoenen zitten ook weer als vanouds alleen jammer dat ik vanochtend de linker veter kapot trok. Morgen even nieuwe halen. 

Wij hebben pas van die dekbedden zonder overtrek gekocht. Ben daar wel blij mee.
Verder vind ik onze vakanties eigenlijk altijd goede aankopen.

Een stoomreiniger. Scheelt erg veel tijd bij de vloeren en badkamer. Bank en gordijnen zijn geen succes met dat ding.  En panty's en maillots van Snag, ik wil nooit meer andere. 

Rockstar schreef op 16-12-2024 om 16:59:

[..]

Ohhh die is heel mooi! Ik ga die zeker onthouden.😍

Jahé

Ik heb ook echt lang gezocht naar een bank in een mooie niet saaie kleur en vervolgens is een vriendin voor mij zo lief geweest om hem te testen in de winkel 🩷

Nep leren hondenmanden.... Ze waren een rib uit ons lijf, maar ik ga er met de stofzuiger of de dweil door en de honden slapen er heerlijk in.

En mijn nieuwe oven.... Met mijn telefoon kan ik hem ook bedienen... 

Een groot wandkleed zelf gemaakt in het afgelopen jaar. De benodigdheden heb ik ooit gekocht. Half oktober was hij klaar en ik ben er nog steeds blij mee. 

Het is een sneeuwlandschap (bos met open plek in het midden) en het garen gebruikt voor de diverse kleuren wit heeft niet allemaal precies dezelfde dikte, dus de sneeuw heeft ongelijke dikte en dat heeft een levendig 3D-effect.

Hoewel ik hem niet meer echt opmerk hoor, iedere dag. Beetje jammer dat je overal aan gewend raakt. Sommige delen heb ik wel vier keer uitgehaald omdat het toch iéts beter kon.

Mijn heerlijke, ronde massieve teak eettafel. Ik wil al mijn hele leven een ronde tafel maar dacht dat die niet zou passen in de hoek waar hij moet staan. Dus toch! Er is nog nooit zoveel aan tafel gegeten en gespeeld (door de kleinkinderen) dan sinds we deze tafel hebben. Zo gezellig.

Lollypopje wat een mooie bank! 👌

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.