Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!

Cirkel schreef op 11-11-2021 om 20:14:

[..]

Wel vanaf 70 euro toch?

Ja klopt. Maar ik had nog wel wat andere dingen op mijn verlanglijstje staan, en nu dus toch maar de Essie er ook bij gestopt😁

Fijn dat ik via jullie de updates van yourdailyteacup krijg, hoef ik geen actie te ondernemen 😄

_melon schreef op 11-11-2021 om 20:33:

[..]

Ze gaan morgen voor het eerst vullen.

Ik volg ze op Instagram en er waren wat dingen verlaat kwam daar langs. Dus ik verwacht dat zaterdag de eerste de deur uit gaan!

Thanks, dan wacht ik nog even rustig af 

Easytoys heeft dit weekend een flashdeal met de adventskalender voor 99 euro

https://adventskalendertips.nl/erotische-adventskalender-easytoys-2021/

Ik heb dit jaar niks gevonden wat ik echt leuk vond 😔 maar dat kan ook omdat ik die dingen over het algemeen net iets te duur vind 🥲

uiteindelijk die van Van Soest ook nog gedaan. Wel duur, maar even mijzelf lekker verwennen in deze rare tijden

Voor de liefhebber: Vanaf vandaag is de wijnkalender verkrijgbaar en er is er ook eentje met bier.

Wij geven er eentje cadeau aan m'n ouders. Verder heb ik voor mijn zoon een kalender van lego, voor mijn dochter eentje met metalen puzzeltjes en voor mezelf heb ik er eentje met lipton tea en eentje van bonne maman. Nu nog eentje voor mijn man

kalender van Van Soest is binnen. In vergelijking tot Lindt valt die in het eerste gezicht wat tegen, veel kleiner😂
Maar waarschijnlijk qua smaak nog wel een slag beter.

Morgen komt die van Heerlijke Thee

Lollypopje schreef op 16-11-2021 om 19:09:

kalender van Van Soest is binnen. In vergelijking tot Lindt valt die in het eerste gezicht wat tegen, veel kleiner😂
Maar waarschijnlijk qua smaak nog wel een slag beter.

Morgen komt die van Heerlijke Thee

Ja, daar kreeg ik ook een berichtje over. Wel dat het een brievenbuspakketje is, dat klinkt kleiner dan verwacht dus ben benieuwd!

Taartjes schreef op 16-11-2021 om 20:31:

[..]

Ja, daar kreeg ik ook een berichtje over. Wel dat het een brievenbuspakketje is, dat klinkt kleiner dan verwacht dus ben benieuwd!

Zoveel ruimte neemt thee natuurlijk ook niet in als je het een beetje handig inpakt.

Oeh ik ben ook benieuwd. Ik krjjg hem cadeau maar weet niet of hij naar mij rechtstreeks gaat.

Zag in folder vandaag leuke voor kinderen. Was vrachtwagen met 12 autootjes en 12 accessoires bij aldi. En een luxe chocolade was bij hema geloof ik.

Lollypopje schreef op 16-11-2021 om 20:37:

[..]

Zoveel ruimte neemt thee natuurlijk ook niet in als je het een beetje handig inpakt.

Hij is binnen De kadootjes zijn in mooi papier ingepakt en de beschrijving per dag klinkt leuk. Een afwisseling van thee en andere kleinigheidjes. Ik doe ze denk ik in een leuke koektrommel, dat ziet er wat gezelliger uit.

Taartjes schreef op 17-11-2021 om 15:03:

[..]

Hij is binnen De kadootjes zijn in mooi papier ingepakt en de beschrijving per dag klinkt leuk. Een afwisseling van thee en andere kleinigheidjes. Ik doe ze denk ik in een leuke koektrommel, dat ziet er wat gezelliger uit.

Ja ik vind hem ook leuk. Werd al helemaal blij toen ik hem openmaakte, echt als een kadootje ingepakt.

Heb bewust de beschrijvingen niet te veel gelezen, vind het leuk om het een verrassing te houden.

Ik heb nog een mandje van een kalender vorig jaar. Dus ik denk dat ik ze daar in stop

Ik heb de adventskalender van het NBG besteld en net beginnen gekregen, ziet er heel erg leuk uit! Die ga ik volgende week denk ik aan een mooi touwtje ophangen.
https://campagne.bijbelgenootschap.nl/adventsslinger

Femke09

Femke09

18-11-2021 om 14:39 Topicstarter

Promethium schreef op 17-11-2021 om 18:28:

Ik heb de adventskalender van het NBG besteld en net beginnen gekregen, ziet er heel erg leuk uit! Die ga ik volgende week denk ik aan een mooi touwtje ophangen.
https://campagne.bijbelgenootschap.nl/adventsslinger

Leuk is ie ook!

Femke09

Femke09

18-11-2021 om 14:42 Topicstarter

De thee-combi is hier ook ontvangen, afgelopen dinsdag. Werd er erg blij van, mooi ingepakt, ruikt lekker! Kreeg er al helemaal zin in  heb zoon mee laten kijken en ruiken, we gaan de komende maand samen lekker theetjes drinken en ben heel benieuwd wat er verder in zit! (alleen maar thee vind ik saai, dus iets lekkers, wat er volgens mij ook bij zat, en wat prutseltjes, helemaal goed).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.