Huiskamer
Femke09
12-07-2021 om 14:40
Advent kalenders 2021!
Ja, ik weet het, ik ben véél te vroeg, maar ik heb vorig jaar (zo vanaf september) ontzettend genoten van het topic over advent kalenders (en er veel te veel zelf aangeschaft ) dat ik niet kan wachten!
Ondertussen alvast twee, nee drie kalenders aangeschaft voor de kinderen, de Peppa Big van 2020 voor mijn jongste en twee met edelstenen voor mijn oudste (eentje krijgt ze alvast met haar verjaardag in oktober).
Wat zijn volgens jullie de must haves in de wereld van adventkalenders?
Chocoladeaardbei
11-11-2021 om 21:40
Cirkel schreef op 11-11-2021 om 20:14:
[..]
Wel vanaf 70 euro toch?
Ja klopt. Maar ik had nog wel wat andere dingen op mijn verlanglijstje staan, en nu dus toch maar de Essie er ook bij gestopt😁
Fijn dat ik via jullie de updates van yourdailyteacup krijg, hoef ik geen actie te ondernemen 😄
Maki
11-11-2021 om 22:24
_melon schreef op 11-11-2021 om 20:33:
[..]
Ze gaan morgen voor het eerst vullen.
Ik volg ze op Instagram en er waren wat dingen verlaat kwam daar langs. Dus ik verwacht dat zaterdag de eerste de deur uit gaan!
Thanks, dan wacht ik nog even rustig af
Hobbyist
12-11-2021 om 19:54
Easytoys heeft dit weekend een flashdeal met de adventskalender voor 99 euro
https://adventskalendertips.nl/erotische-adventskalender-easytoys-2021/
Brabeau
13-11-2021 om 14:20
Ik heb dit jaar niks gevonden wat ik echt leuk vond 😔 maar dat kan ook omdat ik die dingen over het algemeen net iets te duur vind 🥲
Lollypopje
13-11-2021 om 14:28
uiteindelijk die van Van Soest ook nog gedaan. Wel duur, maar even mijzelf lekker verwennen in deze rare tijden
Wheely
15-11-2021 om 10:58
Voor de liefhebber: Vanaf vandaag is de wijnkalender verkrijgbaar en er is er ook eentje met bier.
Wij geven er eentje cadeau aan m'n ouders. Verder heb ik voor mijn zoon een kalender van lego, voor mijn dochter eentje met metalen puzzeltjes en voor mezelf heb ik er eentje met lipton tea en eentje van bonne maman. Nu nog eentje voor mijn man
Lollypopje
16-11-2021 om 19:09
kalender van Van Soest is binnen. In vergelijking tot Lindt valt die in het eerste gezicht wat tegen, veel kleiner😂
Maar waarschijnlijk qua smaak nog wel een slag beter.
Morgen komt die van Heerlijke Thee
Taartjes
16-11-2021 om 20:31
Lollypopje schreef op 16-11-2021 om 19:09:
kalender van Van Soest is binnen. In vergelijking tot Lindt valt die in het eerste gezicht wat tegen, veel kleiner😂
Maar waarschijnlijk qua smaak nog wel een slag beter.
Morgen komt die van Heerlijke Thee
Ja, daar kreeg ik ook een berichtje over. Wel dat het een brievenbuspakketje is, dat klinkt kleiner dan verwacht dus ben benieuwd!
Lollypopje
16-11-2021 om 20:37
Taartjes schreef op 16-11-2021 om 20:31:
[..]
Ja, daar kreeg ik ook een berichtje over. Wel dat het een brievenbuspakketje is, dat klinkt kleiner dan verwacht dus ben benieuwd!
Zoveel ruimte neemt thee natuurlijk ook niet in als je het een beetje handig inpakt.
Due-scimmie
16-11-2021 om 22:22
Oeh ik ben ook benieuwd. Ik krjjg hem cadeau maar weet niet of hij naar mij rechtstreeks gaat.
Zag in folder vandaag leuke voor kinderen. Was vrachtwagen met 12 autootjes en 12 accessoires bij aldi. En een luxe chocolade was bij hema geloof ik.
Taartjes
17-11-2021 om 15:03
Lollypopje schreef op 16-11-2021 om 20:37:
[..]
Zoveel ruimte neemt thee natuurlijk ook niet in als je het een beetje handig inpakt.
Hij is binnen De kadootjes zijn in mooi papier ingepakt en de beschrijving per dag klinkt leuk. Een afwisseling van thee en andere kleinigheidjes. Ik doe ze denk ik in een leuke koektrommel, dat ziet er wat gezelliger uit.
Lollypopje
17-11-2021 om 15:06
Taartjes schreef op 17-11-2021 om 15:03:
[..]
Hij is binnen De kadootjes zijn in mooi papier ingepakt en de beschrijving per dag klinkt leuk. Een afwisseling van thee en andere kleinigheidjes. Ik doe ze denk ik in een leuke koektrommel, dat ziet er wat gezelliger uit.
Ja ik vind hem ook leuk. Werd al helemaal blij toen ik hem openmaakte, echt als een kadootje ingepakt.
Heb bewust de beschrijvingen niet te veel gelezen, vind het leuk om het een verrassing te houden.
Ik heb nog een mandje van een kalender vorig jaar. Dus ik denk dat ik ze daar in stop
Promethium
17-11-2021 om 18:28
Ik heb de adventskalender van het NBG besteld en net beginnen gekregen, ziet er heel erg leuk uit! Die ga ik volgende week denk ik aan een mooi touwtje ophangen.
https://campagne.bijbelgenootschap.nl/adventsslinger
Femke09
18-11-2021 om 14:39
Promethium schreef op 17-11-2021 om 18:28:
Ik heb de adventskalender van het NBG besteld en net beginnen gekregen, ziet er heel erg leuk uit! Die ga ik volgende week denk ik aan een mooi touwtje ophangen.
https://campagne.bijbelgenootschap.nl/adventsslinger
Leuk is ie ook!
Femke09
18-11-2021 om 14:42
De thee-combi is hier ook ontvangen, afgelopen dinsdag. Werd er erg blij van, mooi ingepakt, ruikt lekker! Kreeg er al helemaal zin in heb zoon mee laten kijken en ruiken, we gaan de komende maand samen lekker theetjes drinken en ben heel benieuwd wat er verder in zit! (alleen maar thee vind ik saai, dus iets lekkers, wat er volgens mij ook bij zat, en wat prutseltjes, helemaal goed).
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.