Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!

Cb9OmNxn_20211118_142910~2.jpg

ziet er helemaal vrolijk en feestelijk uit in het mandje ☺

Leuk zo in dat mandje!

Promethium schreef op 18-11-2021 om 14:59:

Leuk zo in dat mandje!

Jahe. Zet ik onder de kerstboom als ik die opzet

Ik heb de douglaskalender voor mijn verjaardag gehad. Ziet er mooi en stevig uit, ik kan niet wachten met uitpakken... nog twee weken!

wat een leuk idee zo in het mandje. Eens kijken of ik hier ook iets kan vinden. Maar zet het dan wel pas op 1 sec neer anders pakken de kinderen alles al uit. 

Ik heb voor mezelf een bier kalender gekocht en uiteindelijk ook eentje voor mijn vriend. Wel 2 verschillende

iemand toevallig nog nieuws over de adventkalender van Your dailey Tea Cup

Ciska78 schreef op 19-11-2021 om 08:23:

iemand toevallig nog nieuws over de adventkalender van Your dailey Tea Cup

Het laatste bericht op instagram erover is van 5 november; dat de uitlevering z.s.m. van start gaat… Nog maar weer even geduld (blijft bijzonder dat ze niet af en toe een mail-update doen naar iedereen die ‘m besteld heeft).

Irritant zeg. Bij Heerlijke Thee, stond meteen al duidelijk half november en dat is ze dus gelukt ook. Maar als je totaal geen indicatie hebt is dat wel vervelend.

Ik neem maar aan dat ie er voor 1 december is… Maar wat meer info zou welkom zijn inderdaad. 

Lollypopje schreef op 18-11-2021 om 14:43:

Cb9OmNxn_20211118_142910~2.jpg

ziet er helemaal vrolijk en feestelijk uit in het mandje ☺

Ziet er gezellig uit! 

Ik heb alles ook in een mandje gedaan. Nu ook echt pas op 1 december de eerste open maken

Leuk lollypopje! 

Hier zijn alle kalenders binnen, voor dochter een van disney met een ketting, armband en bedeltjes van disney prinsessen, voor zoon een van de Aldi met boekjes van brandweerman Sam en voor man eentje met bbq thema en voor mij die van yves rocher. Ik ben benieuwd! We vonden het vorig jaar zo leuk dat ik voor dit jaar ook leuke heb uitgezocht. 

Lollypopje schreef op 19-11-2021 om 08:32:

Irritant zeg. Bij Heerlijke Thee, stond meteen al duidelijk half november en dat is ze dus gelukt ook. Maar als je totaal geen indicatie hebt is dat wel vervelend.

Ik meende dat de indicatie eind oktober was. Maar sowieso wat meer communicatie zou erg fijn zijn. Ik bestel 'm volgend jaar niet weer.

Femke09

Femke09

19-11-2021 om 09:56 Topicstarter

Mijn dochter vond dat ik geen kalender had, 'dat is gewoon een doos cadeautjes, mam'  nou ja, ik ben er blij mee. Is het al 1 december?

Femke09 schreef op 19-11-2021 om 09:56:

Mijn dochter vond dat ik geen kalender had, 'dat is gewoon een doos cadeautjes, mam' nou ja, ik ben er blij mee. Is het al 1 december?

Rede om er nog 1 te kopen 🙈

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.