Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Advent kalenders 2021!

Je kunt merken dat Singles Day eraan komt met zoveel korting op adventskalenders 😍
Nu toch de Beerwulf adventskalender maar gekocht als cadeau

https://adventskalendertips.nl/overzicht-korting-op-adventskalenders/

Na lang twijfelen bedacht dat ik de oil and vinegar  adventskalenders voor mezelf wilde: uitverkocht 

Mlah! schreef op 09-11-2021 om 08:49:

Na lang twijfelen bedacht dat ik de oil and vinegar adventskalenders voor mezelf wilde: uitverkocht

Troost je, die is al heel lang uitverkocht.

ik heb de barbie advent kalender gezien bij de Kruidvat. Was niet zo duur en er lagen er nog een stuk of 5. Dus voor meisjesmoeders.

Ik heb voor de kinderen de aftelkalender voor Sinterklaas mee genomen. Toch nog een beetje Sinterklaas sfeer nu de intocht hier niet door gaat.

Mlah! schreef op 09-11-2021 om 08:49:

Na lang twijfelen bedacht dat ik de oil and vinegar adventskalenders voor mezelf wilde: uitverkocht

https://www.vomfassbenelux.com/adventkalenders-webshop

Hier hebben ze er ook twee met olie en azijn.

Zag net deze Disney puzzel adventskalender voorbij komen. Erg leuk idee, maar vind hem net te duur 

https://adventskalendertips.nl/ravensburger-disney-puzzel-adventskalender/

Bij Zalando vandaag 22% korting voor singlesday op geselecteerde items, en daar staan ook een aantal Adventskalenders bij! (Onder andere die van Essie)

Ik heb de mannen adventkalender van Douglas gekocht met 25% korting. Ik heb totaal geen ervaring met hun producten, dus ben benieuwd wat mijn man ervan vindt.

Chocoladeaardbei schreef op 11-11-2021 om 19:14:

Bij Zalando vandaag 22% korting voor singlesday op geselecteerde items, en daar staan ook een aantal Adventskalenders bij! (Onder andere die van Essie)

Wel vanaf 70 euro toch?

_melon schreef op 08-11-2021 om 10:25:

Dan heb ik straks de thee van yourdailyteacup en deze van Shampoobars. Helemaal prima.

Heb jij die van yourdailyteacup al ontvangen? Ik wacht nog, dus was net aan het bedenken of ik ze misschien een berichtje moest sturen.

Maki schreef op 11-11-2021 om 20:19:

[..]

Heb jij die van yourdailyteacup al ontvangen? Ik wacht nog, dus was net aan het bedenken of ik ze misschien een berichtje moest sturen.

Ze gaan morgen voor het eerst vullen.

Ik volg ze op Instagram en er waren wat dingen verlaat kwam daar langs. Dus ik verwacht dat zaterdag de eerste de deur uit gaan!

Maki schreef op 11-11-2021 om 20:19:

[..]

Ik heb van de week weer gemail, ze zeiden inderdaad dat ze bijna zouden beginnen met vullen.

Heb aangegeven dat er wel meer gecommuniceerd mag worden met klanten

Ciska78 schreef op 11-11-2021 om 20:57:

[..]

Ik heb van de week weer gemail, ze zeiden inderdaad dat ze bijna zouden beginnen met vullen.

Heb aangegeven dat er wel meer gecommuniceerd mag worden met klanten

Mee eens. Eerst waren er ook 0 updates op Insta. En nu zo nu en dan wel, maar ik had het fijn gevonden om 2 of 3 mail updates te krijgen tussendoor.

Daarnaast heb ik meer dingen besteld waarop ik dus ook nog gewoon wacht. Geen mail met vraag of ik dat eerder wens te ontvangen misschien. Of een melding dat het in 1x komt, maar ze het evt tegen verzendkosten wel eerder kunnen sturen. I don't know, maar communiceer met je klanten.

En nu zochten ze dus vullers en die krijgen een gratis adventskalender. Ik woon in de buurt en het lijkt me super leuk. Had ik dat geweten had ik op de vul oproep gewacht. Ja toch?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.