Nieuws en actueel
Daglichtlamp
21-02-2022 om 12:30
Waar stopt Rusland?
Oekraïne kan niets anders dan afwachten volgens mij, mocht Rusland van plan zijn binnen te vallen dan zijn ze denk ik geen partij. Hulp krijgen ze ook niet, ze zijn geen lid van de NAVO, en geen enkel land wil vanwege hun een wereldoorlog riskeren is mijn inschatting.
Er komen vast wel weer sancties, maar die hebben bij het innemen van de Krim ook niets uitgehaald. (bovendien als Rusland voortaan hun gas verkoopt aan China hebben wij ook een probleem).
Maar als Oekraïne zo gemakkelijk gaat, waarom dan niet ook Georgië? Zij zijn ook geen Navolid. En stel je voor dat de Russische bescherming straks ook Finland en Zweden betreft? Ook die landen zijn neutraal.
Kunnen we nog iets doen?
En wat als Rusland nog overmoediger wordt en wel NAVO-landen gaat aanvallen?
Friezinnetje
21-08-2023 om 07:06
LMEK schreef op 21-08-2023 om 00:45:
Volodimir en Olena Zelensky zullen hetzelfde lot ondergaan als Nicolea en Elena Caeucescu. Terwijl zij baden in luxe sturen ze elke dag duizenden mensen de dood in. Die mogen echt blij zijn als ze hun proces mogen afwachten. De bevolking pikt dit niet meer en het is wachten op de lynchpartij.
waar haal je het allemaal weer vandaan?
En wat stond er op Twitter? Heb ik ook niet
_Audrey
21-08-2023 om 08:12
LMEK schreef op 21-08-2023 om 00:45:
Volodimir en Olena Zelensky zullen hetzelfde lot ondergaan als Nicolea en Elena Caeucescu. Terwijl zij baden in luxe sturen ze elke dag duizenden mensen de dood in. Die mogen echt blij zijn als ze hun proces mogen afwachten. De bevolking pikt dit niet meer en het is wachten op de lynchpartij.
Dat dacht ik nou ook over Poetin. Heb je dat paleis gezien wat hij gebouwd heeft. Absurd, de nieuwe zonnekoning is hij 😂
felija
21-08-2023 om 11:46
_Audrey schreef op 21-08-2023 om 08:12:
[..]
Dat dacht ik nou ook over Poetin. Heb je dat paleis gezien wat hij gebouwd heeft. Absurd, de nieuwe zonnekoning is hij 😂
Om nog maar te zwijgen over het aantal mensen dat hij dagelijks de dood instuurt.
LMEK
21-08-2023 om 12:02
_Audrey schreef op 21-08-2023 om 08:12:
[..]
Whataboutism in zijn puurste vorm.
felija
21-08-2023 om 12:10
LMEK schreef op 21-08-2023 om 12:02:
[..]
Whataboutism in zijn puurste vorm.
Dat is nu juist wat jij telkens doet.
LMEK
21-08-2023 om 15:09
Scott Ritter: All F-16s arriving in Ukraine will be shot down within a month
President of Ukraine Volodymyr Zelensky sacrificed 400,000 Ukrainian soldiers in vain during the conflict, according to American intelligence and former UN weapons inspector Scott Ritter.
"They will all be shot down in a month. It's an illusion of security imposed on you by the same people who forced you to sacrifice more than 400,000 Ukrainian men in NATO's failed move for regional importance," wrote Ritter on the X social network (former Twitter) commenting on the Ukrainian president's statement about hunters.
Poezie
21-08-2023 om 16:43
LMEK schreef op 21-08-2023 om 15:09:
Scott Ritter: All F-16s arriving in Ukraine will be shot down within a month
President of Ukraine Volodymyr Zelensky sacrificed 400,000 Ukrainian soldiers in vain during the conflict, according to American intelligence and former UN weapons inspector Scott Ritter.
"They will all be shot down in a month. It's an illusion of security imposed on you by the same people who forced you to sacrifice more than 400,000 Ukrainian men in NATO's failed move for regional importance," wrote Ritter on the X social network (former Twitter) commenting on the Ukrainian president's statement about hunters.
Scott Ritter is paragnost?
LMEK
21-08-2023 om 19:19
Poezie schreef op 21-08-2023 om 16:43:
[..]
Natuurlijk, het is toch absurd om iets over te toekomst te zeggen als je geen paragnost bent.
Gebruikersnaaminvullen
21-08-2023 om 20:55
Poezie schreef op 21-08-2023 om 16:43:
[..]
Niet echt. Oud bericht maar sommige streken raak je niet kwijt.
"Ex-wapeninspecteur VN aangeklaagd voor pedofilie
15 januari 2010, 00:00
stroudsberg – Een voormalig wapeninspecteur van de Verenigde Naties in Irak, Scott Ritter, is in Pennsylvania aangeklaagd voor pedofilie. Hij wisselde op internet een filmpje uit met een 15-jarig meisje waarop hij masturberend te zien was. Achter de 15-jarige ging echter de politie schuil. De 48-jarige inspecteur is op borgtocht vrij na de voorlopige zitting op 17 december. Hij heeft toegegeven dat hij in 2001 in New York voor een soortgelijk vergrijp was aangeklaagd. De aanklacht werd toen afgewezen. Ritter nam in 1998 na zeven jaar ontslag als wapeninspecteur."
LMEK
21-08-2023 om 21:46
Gebruikersnaaminvullen schreef op 21-08-2023 om 20:55:
[..]
Niet echt. Oud bericht maar sommige streken raak je niet kwijt.
"Ex-wapeninspecteur VN aangeklaagd voor pedofilie
15 januari 2010, 00:00
stroudsberg – Een voormalig wapeninspecteur van de Verenigde Naties in Irak, Scott Ritter, is in Pennsylvania aangeklaagd voor pedofilie. Hij wisselde op internet een filmpje uit met een 15-jarig meisje waarop hij masturberend te zien was. Achter de 15-jarige ging echter de politie schuil. De 48-jarige inspecteur is op borgtocht vrij na de voorlopige zitting op 17 december. Hij heeft toegegeven dat hij in 2001 in New York voor een soortgelijk vergrijp was aangeklaagd. De aanklacht werd toen afgewezen. Ritter nam in 1998 na zeven jaar ontslag als wapeninspecteur."
Wat is de meerwaarde van dit bericht?
Athan
22-08-2023 om 16:51
Ritter is een Russische propagandist met dezelfde verwerpelijke standpunten als LMEK. Dat hij ook een veroordeelde pedofiel is doet inderdaad weinig ter zake, hij is sowieso niet iemand om serieus te nemen.
Kataravrouw
22-08-2023 om 17:33
Athan schreef op 22-08-2023 om 16:51:
Ritter is een Russische propagandist met dezelfde verwerpelijke standpunten als LMEK. Dat hij ook een veroordeelde pedofiel is doet inderdaad weinig ter zake, hij is sowieso niet iemand om serieus te nemen.
Precies, een overloper dus.
LMEK
22-08-2023 om 17:37
Athan schreef op 22-08-2023 om 16:51:
Wil je ook uitleggen waarom mijn standpunten verwerpelijk zijn? Ik ben benieuwd aan welke maatstaven jij dat toetst?
Kun je ook uitleggen waarom Ritter niet serieus te nemen is? En waarom jij vindt dat hij een Russische propagandist is? Iets meer argumenten kunnen hulpvol zijn. Misschien moet ik naar aanleiding van jouw verhaal mijn mening over de expertise van Ritter wel bijstellen.
Athan
22-08-2023 om 18:48
LMEK schreef op 22-08-2023 om 17:37:
[..]
Wil je ook uitleggen waarom mijn standpunten verwerpelijk zijn? Ik ben benieuwd aan welke maatstaven jij dat toetst?
Nee, dat wil ik niet.
Kun je ook uitleggen waarom Ritter niet serieus te nemen is? En waarom jij vindt dat hij een Russische propagandist is? Iets meer argumenten kunnen hulpvol zijn. Misschien moet ik naar aanleiding van jouw verhaal mijn mening over de expertise van Ritter wel bijstellen.
Alleen al het feit dat hij - ondanks talloze onderzoeken - beweert dat de martelingen en executies in Bucha niet door de Russen zijn gepleegd, maar door Oekraïne.
Ik zie hem regelmatig opduiken in de Russische media, Lavrov citeert hem (en meldt daarbij dat hij hem goed kent). Ook maakt hij een gezellige tour door Rusland, waar de meeste Amerikanen niet eens toegelaten worden (zie bijvoorbeeld dit artikel https://www.euronews.com/2023/05/24/why-do-disgraced-americans-like-scott-ritter-spout-pro-putin-propaganda-in-russia).
Maar blijf jij maar lekker in je eigen propaganda geloven, ik heb echt totaal geen zin om in discussie te gaan met zulke mensen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.