Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


Idioterie.
Misschien had de docent die paar regels moeten weglakken?

Dus van de twee Nederlandse boeken die in Amerika bekend zijn, is nu nog eentje over.
Dat van Hansje Brinkers met zijn vinger in de dijk...

dike.jpg

nlies schreef op 21-09-2023 om 11:00:

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5408732/zonnepanelen-doorn-vormen-woord-lul-mag-dat
je kunt je maar ergens druk om maken

Zie het positief in, de zeikerds zijn in elk geval geletterd.

Poezenmeisje schreef op 21-09-2023 om 11:05:

Idioterie.
Misschien had de docent die paar regels moeten weglakken?

Dus van de twee Nederlandse boeken die in Amerika bekend zijn, is nu nog eentje over.
Dat van Hansje Brinkers met zijn vinger in de dijk...

dike.jpg

Zien we hier ook niet een auto-erotische handeling? Die geschokte mensen op de achtergrond ook. Ik weet niet hoor, ik krijg er vreemde vibes bij.  

nlies schreef op 21-09-2023 om 11:00:

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5408732/zonnepanelen-doorn-vormen-woord-lul-mag-dat
je kunt je maar ergens druk om maken

Volgens mij liggen die er al best een poosje. Vreemd dat het nu ineens nieuws is.

Mija schreef op 21-09-2023 om 11:41:

[..]

Zien we hier ook niet een auto-erotische handeling? Die geschokte mensen op de achtergrond ook. Ik weet niet hoor, ik krijg er vreemde vibes bij.

"Handjes bóven de dekens!"

Op die tekening zijn de handjes zelfs boven de schouders, dus dat zal wel goed zijn.

Hoe krampachtiger je omgaat met seksualiteit - iets wat normaal en menselijk is - hoe groter de kans op misbruik. Dus wat ze dien is ook nog eens contraproductief.
Een dan nog niet eens de negatieve effecten van censuur op de ontwikkeling van kinderen meegenomen..

wild-flower schreef op 21-09-2023 om 08:06:


Zonnepanelen in Doorn vormen het woord 'lul', mag dat?

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5408732/zonnepanelen-doorn-vormen-woord-lul-mag-dat

Hier in de regio zijn appartementencomplexen gebouwd (voor studenten geloof ik) die van een eindje hetzelfde woord vormen. Niet bewust voor gekozen maar als je erlangs fietst is het goed te zien. Grote hilariteit alom, maar ze staan er nog steeds .

Herfstappeltaart schreef op 21-09-2023 om 15:13:

[..]

Hier in de regio zijn appartementencomplexen gebouwd (voor studenten geloof ik) die van een eindje hetzelfde woord vormen. Niet bewust voor gekozen maar als je erlangs fietst is het goed te zien. Grote hilariteit alom, maar ze staan er nog steeds .

ja onderbroekenlol blijft leuk voor velen

Omdat de chauffeur zijn rijtijd had bereikt en het niet lukte om samen met zijn werkgever voor vervanging te zorgen, liet hij een bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats. Het rode kruis heeft laat op de avond eten en drinken gebracht aangezien sommige sinds het ontbijt niet meer hadden gegeten.
Maximale rijtijd bereikt: chauffeur laat bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats | RTL Nieuws

Yumi schreef op 23-09-2023 om 10:05:

Omdat de chauffeur zijn rijtijd had bereikt en het niet lukte om samen met zijn werkgever voor vervanging te zorgen, liet hij een bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats. Het rode kruis heeft laat op de avond eten en drinken gebracht aangezien sommige sinds het ontbijt niet meer hadden gegeten.
Maximale rijtijd bereikt: chauffeur laat bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats | RTL Nieuws

vreselijk zeg. 

Even noteren voor mezelf: indien ik een busreis boek, hou voldoende geld achter de hand voor een taxi en een hotelovernachting, die ik dan uiteraard declareer bij de vervoerder!

https://www.rtvnoord.nl/nieuws/1069998/fc-supporters-mogen-friese-bus-strippen-na-foutje-van-busmaatschappij

Busmaatschappij bespaart op kosten door supporters bezigheidstherapie te geven.

Yumi schreef op 23-09-2023 om 10:05:

Omdat de chauffeur zijn rijtijd had bereikt en het niet lukte om samen met zijn werkgever voor vervanging te zorgen, liet hij een bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats. Het rode kruis heeft laat op de avond eten en drinken gebracht aangezien sommige sinds het ontbijt niet meer hadden gegeten.
Maximale rijtijd bereikt: chauffeur laat bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats | RTL Nieuws

1. Om 2.30 in de nacht rijdt er niks op station dus je bent alleen maar slechter af daar in de kou...

2. Heeft niemand daar van een taxi or Uber gehoord?

Ik snap hier helemaal niks van.

Rockstar schreef op 23-09-2023 om 13:20:

[..]

1. Om 2.30 in de nacht rijdt er niks op station dus je bent alleen maar slechter af daar in de kou...

2. Heeft niemand daar van een taxi or Uber gehoord?

Ik snap hier helemaal niks van.

De bejaarden zelf zullen wel teruggeschrokken zijn voor taxikosten, maar ik zou ook verwachten dat het Rode Kruis laat weten dat het verplaatsen naar een hotel en hotelkosten direct voor de vervoerder zijn, want dat lijkt me heel terecht als je zo met je personeel omgaat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.