Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Opmerkelijk maar waar nieuws


PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

24-09-2023 om 15:29

Poezenmeisje schreef op 24-09-2023 om 15:15:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2077121945/spanjaard-overleden-na-te-zijn-gespietst-bij-stierenrennen

Braaf beest.
Twee sukkels gepakt.
(1 dood, 1 in het ziekenhuis)

Ik heb er ook geen medelijden mee, maar om nou te gaan applaudisseren dat er iemand dood is vind ik best ongepast.

Wandelvrouwtje schreef op 24-09-2023 om 15:29:

[..]

Ik heb er ook geen medelijden mee, maar om nou te gaan applaudisseren dat er iemand dood is vind ik best ongepast.

Dit dacht ik ook net.

Nee dood hoeft van mij ook niet, maar flinke pijn vind ik prima.

Ik heb je gestaft Poezenmeisje, want idd hoe dom het ook is om voor een stier uit te rennen, blij zijn dat iemand dood is kan echt niet.

Martje80 schreef op 24-09-2023 om 17:04:

Ik heb je gestaft Poezenmeisje, want idd hoe dom het ook is om voor een stier uit te rennen, blij zijn dat iemand dood is kan echt niet.

Staffen vind ik altijd zo kinderachtig. Iemand een ban aan willen smeren. We zijn allemaal volwassen mensen. Martje, je zou poezenmeisje er ook hier op aan kunnen spreken. 

Poezenmeisje schreef op 24-09-2023 om 15:15:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2077121945/spanjaard-overleden-na-te-zijn-gespietst-bij-stierenrennen

Braaf beest.
Twee sukkels gepakt.
(1 dood, 1 in het ziekenhuis)


Ik kan het niet aanzien zonder te huiveren, VRESELIJK. Dit gun je niemand. Snap niet dat die man nog tussen de tralies is kunnen wegglippen nadat hij een hoorn in zijn rug kreeg. Afschuwelijk.

Fleurtje_5 schreef op 24-09-2023 om 18:04:

[..]


Ik kan het niet aanzien zonder te huiveren, VRESELIJK. Dit gun je niemand. Snap niet dat die man nog tussen de tralies is kunnen wegglippen nadat hij een hoorn in zijn rug kreeg. Afschuwelijk.

Hij neemt welbewust het risico, dus ik heb er geen greintje medelijden mee. 

watertoren schreef op 24-09-2023 om 17:29:

[..]

Staffen vind ik altijd zo kinderachtig. Iemand een ban aan willen smeren. We zijn allemaal volwassen mensen. Martje, je zou poezenmeisje er ook hier op aan kunnen spreken.

Vind ik ook.

_Audrey schreef op 24-09-2023 om 18:08:

[..]

Hij neemt welbewust het risico, dus ik heb er geen greintje medelijden mee.

Ik ook niet hoor. Ik vind het een barbaars gebeuren.

Herfstappeltaart schreef op 24-09-2023 om 18:17:

[..]

Ik ook niet hoor. Ik vind het een barbaars gebeuren.

Ja, afschuwelijk! Ik snap werkelijk niet dat ze dit nog steeds doen. 

Yumi schreef op 23-09-2023 om 10:05:

Omdat de chauffeur zijn rijtijd had bereikt en het niet lukte om samen met zijn werkgever voor vervanging te zorgen, liet hij een bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats. Het rode kruis heeft laat op de avond eten en drinken gebracht aangezien sommige sinds het ontbijt niet meer hadden gegeten.
Maximale rijtijd bereikt: chauffeur laat bus vol bejaarden alleen achter op parkeerplaats | RTL Nieuws

Wat een lul! Hij had deze mensen bij een hotel moeten afzetten en niet laten staan of midden in de nacht op een verlaten station droppen. 


Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.