Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BrightEchidna89

BrightEchidna89

02-10-2022 om 16:31

Klimaatsceptici verzamel u.

Nou vooruit, eten en drinken wil ik nog wel voor zorgen, maar kommen poep opruimen en schoonmaken omdat ze zich vastplakken... hell no.

Moxxie schreef op 21-10-2022 om 13:58:

Nou vooruit, eten en drinken wil ik nog wel voor zorgen, maar kommen poep opruimen en schoonmaken omdat ze zich vastplakken... hell no.

Dat zou ik ook niet eens doen. Als ze zo'n protestactie willen uitvoeren, dan zorgen ze ook maar dat ze hun zaken van tevoren goed voor elkaar hebben. Eigen keuze en eigen verantwoordelijkheid enzo..

Wel typisch dat ze niet eens hun voedselvoorziening voor elkaar hadden, dat belooft nog wat voor de toekomst..

Paracelsus schreef op 21-10-2022 om 13:58:

[..]

Sterker nog het is überhaupt flauw als je het ze lastig maakt om binnen te komen. 1 van de protesteerders was boos, dat ze wel naar buiten mochten, maar daarna niet meer naar binnen.

Eigenlijk best een enge ontwikkeling dat dit soort eco-terroristen in de overtuiging leven in hun recht te staan bij hun criminele daden.

Waarom zou je eten en drinken willen voorzien voor inbrekers/terroristen die zich op jouw terrein jouw bedrijf in diskrediet proberen te brengen? Ze mogen blij zijn dat ze niet hardhandig verwijderd zijn door de politie. 

Paracelsus schreef op 21-10-2022 om 13:58:

[..]

Sterker nog het is überhaupt flauw als je het ze lastig maakt om binnen te komen. 1 van de protesteerders was boos, dat ze wel naar buiten mochten, maar daarna niet meer naar binnen.

Ik ga vandaag nog bellen dat ik de alarminstallaties, videobewaking, kluis en elektronische sloten wil verwijderen. 

Maar eigenlijk is dat nog steeds asociaal. Misschien moet ik een vrachtwagen huren en alvast de interessante onderdelen van de inboedel inladen. Voordat je het weet gaat er iemand door zijn rug!

Dan ben jij een beter mens dan ik, want ik zou als ze dorst hebben hoogstens een hond regelen die nodig moet plassen.

redbulletje schreef op 21-10-2022 om 15:31:

[..]

Eigenlijk best een enge ontwikkeling dat dit soort eco-terroristen in de overtuiging leven in hun recht te staan bij hun criminele daden.

Helemaal met je eens! Net als die enge boeren die met trekkers over snelwegen rijden en asbest rondstrooien. Waanzin! 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

21-10-2022 om 16:16

DS1971 schreef op 21-10-2022 om 16:07:

[..]

Ik ga vandaag nog bellen dat ik de alarminstallaties, videobewaking, kluis en elektronische sloten wil verwijderen.

Maar eigenlijk is dat nog steeds asociaal. Misschien moet ik een vrachtwagen huren en alvast de interessante onderdelen van de inboedel inladen. Voordat je het weet gaat er iemand door zijn rug!

Cookielover schreef op 21-10-2022 om 16:23:

https://nos.nl/artikel/2448755-ook-in-heerenveen-is-reizende-pride-fototentoonstelling-beklad

Wat een terroristen! Waanzin!

Op tv worden bepaalde programma's na een bepaald tijdstip uitgezonden of met kijkwijzer waarschuwing en dit krijg je openbaar door je strot geduwd. Pure provocatie en werkt naar mij idee vooral averechts. 

Paracelsus schreef op 21-10-2022 om 16:30:

[..]

Wat is de link met het klimaat?

Die is er niet. Heel scherp van je 👌

Ik dacht: laat ik ook eens lekker ongenuanceerd wat roepen, dat hebben sommige mensen hier tot hogere kunst verheven. 

Cookielover schreef op 21-10-2022 om 16:23:

https://nos.nl/artikel/2448755-ook-in-heerenveen-is-reizende-pride-fototentoonstelling-beklad

Wat een terroristen! Waanzin!

Eens dat bekladding nergens op slaat, maar welke idioot vindt het ineens ok om in de publieke ruimte naakt te vertonen, terwijl dat op zichzelf niet ok is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.