Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Klimaatactivisten

Gisteren met enige verbazing naar het klimaatprotest op de A12 gekeken. Dat je protesteert begrijp ik hoor. Maar dat je dat op de A12 doet terwijl je weet dat het niet mag en je dan ook nog vol trots weg laat slepen of los laat zagen omdat je ergens aan vast gelijmd bent. Ik kan er echt niet bij.... Ga gewoon op het Malieveld staan ofzo. 
Wat vinden jullie ervan? 


SlushyAlbatross55

SlushyAlbatross55

29-01-2023 om 14:41

Cookielover schreef op 29-01-2023 om 14:40:

[..]

Ah, als andere mensen een ‘grapje’ (jij-bak) dat jij maakt niet leuk vinden maak jij uit dat ze geen humor hebben. Bijzonder.

Ik jij bak niet. Jij zegt dat er Nu iets moet gebeuren en ik geef alleen een tip. Die ikzelf nogal grappig vind.

Epic88 schreef op 29-01-2023 om 12:13:

[..]

Nergens wordt gezegd dat het niet erg is. Maar het gaat nu niet over de boeren. Open daar een Dit is toch geen manier van discussiëren. Iemand zegt iets dat je niet bevalt en dan ga je wijzen naar een andere groep en andere protesten.

Maar jij wijst toch telkens ook op zaken die er niet toe doen, namelijk: dat een klimaatactivist of een politica wel nog vlees eet of een vliegreis maakt?

Het gaat namelijk niet om de mens achter de klimaatactivist, het gaat om de reden waarom er geprotesteerd wordt. 

gr Angela

Epic88 schreef op 29-01-2023 om 14:36:

[..]

Hoho . Iemand doet hier een bewering, dan hoor je die ook te staven. Of mag je iemand zomaar zwart maken?

Het was maar een grapje, maar blijkbaar hebben sommigen hier geen humor.

Maar goed, terug ontopic: ik vind dat meten met twee maten door de politie niet kunnen. Zo werk je de polarisatie in de samenleving wel in de hand.

SlushyAlbatross55

SlushyAlbatross55

29-01-2023 om 15:00

felija schreef op 29-01-2023 om 14:54:

[..]

Het was maar een grapje, maar blijkbaar hebben sommigen hier geen humor.

Was het een grapje? Hoe kan jij dat beoordelen? Of ben jij Libertine ?

Ik denk niet dat er bewust met 2 maten wordt gewogen. Ik denk meer aan onmacht bij de politie bij de acties van de boeren.

Epic88 schreef op 29-01-2023 om 15:00:

[..]

Was het een grapje? Hoe kan jij dat beoordelen? Of ben jij Libertine ?

Ik maak toch zelf uit of ik een grapje maak? Ik doelde op mijn post.

watertoren schreef op 29-01-2023 om 15:01:

Ik denk niet dat er bewust met 2 maten wordt gewogen. Ik denk meer aan onmacht bij de politie bij de acties van de boeren.

Ik ben bang dat er wel met 2 maten wordt gewogen. Het verschil is echt te groot. En dit maakt dat mensen gaan denken dat je dus alleen nog maar met grote machines en dreigen met geweld kunt demonstreren.

Kijk alleen al naar het verschil dat er mensen van ER van te voren van hun bed worden gelicht worden en Mark van den Oever van FDF uitgenodigd wordt om te praten met de minister. 

Ik denk dat als de boeren weer zouden gaan demonstreren er ook mensen van hun bed gelicht worden als ze zouden oproepen tot illegale acties. Men leert constant bij .

Loeki72 schreef op 30-01-2023 om 12:24:

[..]

Ik ben bang dat er wel met 2 maten wordt gewogen. Het verschil is echt te groot. En dit maakt dat mensen gaan denken dat je dus alleen nog maar met grote machines en dreigen met geweld kunt demonstreren.

Kijk alleen al naar het verschil dat er mensen van ER van te voren van hun bed worden gelicht worden en Mark van den Oever van FDF uitgenodigd wordt om te praten met de minister.

Dat dus!

Waarom worden onder andere Lucas Winnips, Jelle de Graaf, Tessel Hofstede en Sieger Sloot niet uitgenodigd voor een ontbijt in het Catshuis? 

Loeki72 schreef op 30-01-2023 om 12:24:

[..]

Ik ben bang dat er wel met 2 maten wordt gewogen. Het verschil is echt te groot. En dit maakt dat mensen gaan denken dat je dus alleen nog maar met grote machines en dreigen met geweld kunt demonstreren.

Kijk alleen al naar het verschil dat er mensen van ER van te voren van hun bed worden gelicht worden en Mark van den Oever van FDF uitgenodigd wordt om te praten met de minister.

Ze werden niet vanwege de actie zelf van hun bed gelicht maar vanwege het oproepen tot een illegale actie.

De boerenprotesten werden vooraf en in overleg met de autoriteiten geregisseerd en georganiseerd. Dat maakt het grote verschil. Daarna ging het vaak mis en dat is niet goed te praten.


SlushyAlbatross55

SlushyAlbatross55

30-01-2023 om 14:27

Cookielover schreef op 30-01-2023 om 14:02:

[..]

Dat dus!

Waarom worden onder andere Lucas Winnips, Jelle de Graaf, Tessel Hofstede en Sieger Sloot niet uitgenodigd voor een ontbijt in het Catshuis?

Als ik ze Google zie ik dat het of fulltime activisten zijn of schrijvers / cabaretiers. 

Epic88 schreef op 30-01-2023 om 14:27:

[..]

Als ik ze Google zie ik dat het of fulltime activisten zijn of schrijvers / cabaretiers.

Met die Jelle kun je in ieder geval wel lachen. Hij heeft zichzelf volkomen belachelijk gemaakt met het zogenaamde vastplakken aan tafel. 

SlushyAlbatross55

SlushyAlbatross55

30-01-2023 om 14:38

watertoren schreef op 30-01-2023 om 14:32:

[..]

Met die Jelle kun je in ieder geval wel lachen. Hij heeft zichzelf volkomen belachelijk gemaakt met het zogenaamde vastplakken aan tafel.

Oh is het die Jelle    

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.