Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Doorbraak Formatie

Eindelijk is het zover. Na maanden wachten vormen de PVV, VVD, NSC en BBB een kabinet. Een rechts kabinet. Wie zal premier worden? Wat zijn de plannen? Hoe zal het allemaal 'uitpakken'?

Ik ben benieuwd.

https://www.kabinetsformatie2023.nl/kabinetsformaties/kabinetsformatie-2023/nieuws/2024/05/16/eindverslag-en-hoofdlijnenakkoord-informateurs-dijkgraaf-en-van-zwol


Herfstappeltaart schreef op 05-07-2024 om 18:37:

[..]

Ik ga er niet meer op in hoor. Dom gezwets is het.

Je hoeft er ook niet op in te gaan moet je lekker zelf wetenen de enige die in deze post dom zwetst ben jij. Succes er verder mee

krulliebollie schreef op 05-07-2024 om 18:49:

[..]

Nee, deze vrouw voelt zich niet bekocht. Vind nog steeds dat Timmermans slecht is omdat hij niet in ene de eigen bijdrage wilde afschaffen en vind Wilders een held omdat hij dit wel wilde… ook zij vind Wilders een held net als sommige posters hier omdat ze niet doorheeft dat hij glashard heeft gelogen.. maarja.. hij wil wel he.. maar het zijn natuurlijk de anderen die er voor zorgen dat hij dat niet kan doen. Blinde liefde.

Waar blijkt uit dat hij heeft gelogen? Dat staat nergens vast. 

NippyDunlin42

NippyDunlin42

05-07-2024 om 18:55

krulliebollie schreef op 05-07-2024 om 18:49:

[..]

Nee, deze vrouw voelt zich niet bekocht. Vind nog steeds dat Timmermans slecht is omdat hij niet in ene de eigen bijdrage wilde afschaffen en vind Wilders een held omdat hij dit wel wilde… ook zij vind Wilders een held net als sommige posters hier omdat ze niet doorheeft dat hij glashard heeft gelogen.. maarja.. hij wil wel he.. maar het zijn natuurlijk de anderen die er voor zorgen dat hij dat niet kan doen. Blinde liefde.

Of te dom om te poepen. Sorry hoor. Zo begin ik er over te denken, als ik hier de reacties van bepaalde mensen lees ook.

Ik heb een prima baan, een prima woning, ik kan prima mijn rekeningen betalen. Ze zoeken het maar uit. Ik ga verder met mijn prima leventje en na mij de zondvloed dan maar.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

05-07-2024 om 18:55

Dietloverzzz schreef op 05-07-2024 om 18:52:

[..]

Je hoeft er ook niet op in te gaan moet je lekker zelf wetenen de enige die in deze post dom zwetst ben jij. Succes er verder mee

Te dom om te poepen.

Elaine68 schreef op 05-07-2024 om 18:55:

[..]

Of te dom om te poepen. Sorry hoor. Zo begin ik er over te denken, als ik hier de reacties van bepaalde mensen lees ook.

Ik heb een prima baan, een prima woning, ik kan prima mijn rekeningen betalen. Ze zoeken het maar uit. Ik ga verder met mijn prima leventje en na mij de zondvloed dan maar.

Ik heb eigenlijk minder last van de PVV al handje vasthoudend met de VVD dan menige PVV stemmer. 

Als ze zo graag mensen willen die dingen toen tegen hun eigen belang, succes ermee. 

Ik vind het dan wel weer sneu voor de mensen die hier niet op gestemd hebben en er de dupe van worden.

Dietloverzzz schreef op 05-07-2024 om 18:53:

[..]

Waar blijkt uit dat hij heeft gelogen? Dat staat nergens vast.ag

Of hij loog, of hij is dom. Hij zit al sinds de vorige eeuw in de Tweede Kamer.  Hij kan echt wel weten dat het afschaffen van het eigen risico tijd kost en veel geld, daar is vaak genoeg over gedebatteerd in zijn aanwezigheid.

We weten allemaal dat Wilders niet dom is.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

05-07-2024 om 18:58

kerstbeer schreef op 05-07-2024 om 18:57:

[..]

Ik heb eigenlijk minder last van de PVV al handje vasthoudend met de VVD dan menige PVV stemmer.

Als ze zo graag mensen willen die dingen toen tegen hun eigen belang, succes ermee.

Ik vind het dan wel weer sneu voor de mensen die hier niet op gestemd hebben en er de dupe van worden.

Dat laatste is zeker waar.

Dietloverzzz schreef op 05-07-2024 om 18:53:

[..]

Waar blijkt uit dat hij heeft gelogen? Dat staat nergens vast.

Ik knip en plak even het stukje van Tuinfluiter 

“Al dat gekrakeel is alleen maar afleidings tactiek van waar het werkelijk omgaat.

Sociale moties over het verhogen van het minimumloon en de daaraan gekoppeld AOW

Over het eigenrisico van chronische zieken

Over armoede bestrijding bij kinderen

En nog een rijtje ander zijn allemaal verworpen. Dit nieuwe kabinet toont geen enkel sociaal gezicht.

De motie om multimiljonairs meer te belasten is ook verworpen.

Wilders en zijn clubje mogen van mij doen zo als ze doen als ze werkelijk voor gewone mensen opkwamen. Maar dat doen ze niet extreem rijken houden hun geld en mensen zonder krijgen het geen spat beter. De PVV claimde in de verkiezingstijd sociaal te zijn maar dat zien we niet in het stemgedrag terug.

Ik vind het jammer dat dit soort zaken niet veel meer belicht worden in de media en dat het vooral gaat over randverschijnselen als rare domme tweets.” 
de pvv heeft gewoon schijt aan deze groep  ‘ de gewone Nederlander’ .. en dat zeg ik en niet Tuinfluiter. Dat hebben ze alleen maar gezegd om stemmen te krijgen en sommige stemmers trappen hier met open ogen in. 

Ik hoop echt dat kabinet op z’n minst een jaar blijft functioneren omdat anders de kiezers van deze partijen blijven roepen dat het de schuld van links is dat het niet gelukt is. Net als dat jij blijft roepen hoe vreselijk de oppositie zich gedraagt terwijl Wilders veel grover en ongenuanceerder is geweest toen hij in de oppositie zat. 

Elaine68 schreef op 05-07-2024 om 18:55:

[..]

Of te dom om te poepen. Sorry hoor. Zo begin ik er over te denken, als ik hier de reacties van bepaalde mensen lees ook.

Ik heb een prima baan, een prima woning, ik kan prima mijn rekeningen betalen. Ze zoeken het maar uit. Ik ga verder met mijn prima leventje en na mij de zondvloed dan maar.

Ja, slim is ze i.i.g. niet.. maar goed ik wil niet alle Wilders stemmer dom noemen want dat is ook niet conform de waarheid. 

krulliebollie schreef op 05-07-2024 om 18:49:

[..]

Nee, deze vrouw voelt zich niet bekocht. Vind nog steeds dat Timmermans slecht is omdat hij niet in ene de eigen bijdrage wilde afschaffen en vind Wilders een held omdat hij dit wel wilde… ook zij vind Wilders een held net als sommige posters hier omdat ze niet doorheeft dat hij glashard heeft gelogen.. maarja.. hij wil wel he.. maar het zijn natuurlijk de anderen die er voor zorgen dat hij dat niet kan doen. Blinde liefde.

Tja wat moet je ermee....geen beginnen aan voor een weldenkend mens.

Daglichtlamp schreef op 05-07-2024 om 18:58:

[..]

Of hij loog, of hij is dom. Hij zit al sinds de vorige eeuw in de Tweede Kamer. Hij kan echt wel weten dat het afschaffen van het eigen risico tijd kost en veel geld, daar is vaak genoeg over gedebatteerd in zijn aanwezigheid.

We weten allemaal dat Wilders niet dom is.

Inderdaad. Wilders is allesbehalve dom. Dat is juist wat hem gevaarlijk maakt. Het is goede debater en manipulator. Hij weet preciés wat hij zeggen moet om een bepaald effect te bereiken.

NippyDunlin42

NippyDunlin42

05-07-2024 om 19:11

Herfstappeltaart schreef op 05-07-2024 om 19:05:

[..]

Inderdaad. Wilders is allesbehalve dom. Dat is juist wat hem gevaarlijk maakt. Het is goede debater en manipulator. Hij weet preciés wat hij zeggen moet om een bepaald effect te bereiken.

Inderdaad. Heel eng.

krulliebollie schreef op 05-07-2024 om 18:49:

[..]

Nee, deze vrouw voelt zich niet bekocht. Vind nog steeds dat Timmermans slecht is omdat hij niet in ene de eigen bijdrage wilde afschaffen en vind Wilders een held omdat hij dit wel wilde… ook zij vind Wilders een held net als sommige posters hier omdat ze niet doorheeft dat hij glashard heeft gelogen.. maarja.. hij wil wel he.. maar het zijn natuurlijk de anderen die er voor zorgen dat hij dat niet kan doen. Blinde liefde.

Ik heb het even opgezocht: https://www.deorkaan.nl/zaanse-cindy-blij-met-plan-eigen-risico/

Daglichtlamp schreef op 05-07-2024 om 19:17:

[..]

Ik heb het even opgezocht: https://www.deorkaan.nl/zaanse-cindy-blij-met-plan-eigen-risico/

Een kinderhand is gauw gevuld zeiden ze vroeger wel eens. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.