Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
LittleIbex87

LittleIbex87

21-01-2022 om 10:08

Mija schreef op 21-01-2022 om 10:06:

[..]

Nu ga jij ermee aan de haal. Ik zeg niet dat jij iets verbiedt. Ik zet twee opties tegenover elkaar en zeg er iets over, hoe ik het effect inschat. Je kunt er ook in meegaan: inderdaad verbieden doe ik ook niet, ik oefen invloed uit door …

We zijn hier gewoon aan het uitwisselen. Hartstikke interessant!

Maar ik reageerde op Redbulletje toch? 

Lollypopje

Lollypopje

21-01-2022 om 10:09 Topicstarter

Reficul schreef op 21-01-2022 om 10:06:

[..]

Waarom vraag je niet aan mij wat ik denk ipv steeds je eigen beleving in te kleuren.

Omdat je tot nu toe steeds om de vraag waar het om ging" Wat zeg je in zo'n geval tegen je dochter" heen praat. Dus ik verwacht  geen antwoord meer van je.

En dit was nu dus echt mijn laatste reactie op jou. 

LittleIbex87

LittleIbex87

21-01-2022 om 10:10

verder vind ik de discussie wel interessant. Maar ik denk dat we allemaal vanuit onze eigen situatie beredeneren waar de ander nog geen procent van weet.

LittleIbex87

LittleIbex87

21-01-2022 om 10:10

Lollypopje schreef op 21-01-2022 om 10:09:

[..]

Omdat je tot nu toe steeds om de vraag waar het om ging" Wat zeg je in zo'n geval tegen je dochter" heen praat. Dus ik verwacht geen antwoord meer van je.

En dit was nu dus echt mijn laatste reactie op jou.

Ik heb gezegd wat ik zou doen en probeer er duiding aan te geven. 

LittleIbex87

LittleIbex87

21-01-2022 om 10:11

Reficul schreef op 21-01-2022 om 10:10:

[..]

Ik heb gezegd wat ik zou doen en probeer er duiding aan te geven. Dat jij er met je eigen interpretaties lading aan geeft vind ik jammer.

Lollypopje

Lollypopje

21-01-2022 om 10:13 Topicstarter

Reficul schreef op 21-01-2022 om 10:10:

[..]

Ik heb gezegd wat ik zou doen en probeer er duiding aan te geven.

Ja, je zou haar vraag niet beantwoorden. Dus je hebt gelijk, je hebt gezegd wat je zou doen. Ik was door de discussie alweer bijna vergeten dat dat het punt was waar ik over viel

Maargoed voordat we nog een keer in hetzelfde cirkeltje gaan, laten we het maar eens zijn dat we het daarover oneens zijn

Reficul schreef op 21-01-2022 om 10:08:

[..]

Maar ik reageerde op Redbulletje toch?

My bad. Ook hier weer. Het is mogelijk om het ondanks mijn vergissing (ook) als input gebruiken om een interessant gesprek te voeren in plaats van je er zo vinnig tegen teweer te stellen. 

Inhoudelijk heb ik er inmiddels ook wel over gezegd wat ik erover te zeggen heb. 

Hulde voor Do. Haar post sluit precies aan bij het beeld dat ik van het wereldje heb. Het draait niet alleen om mooie stemmen maar bij veel artiesten ook om shinen in je sexy pakje. En dat in een omgeving die zo lekker hip en vrij is en die het met de huwelijkse trouw niet zo nauw neemt, daar staat het Gooi toch wel om bekend. Dan vervagen grenzen heel gemakkelijk.

Met haar post zegt ze niet dat ze wist dat jonge kandidaten op deze manier misbruikt werden maar ze is in ieder geval eerlijk en steekt haar kop niet in het zand. Verfrissend, eindelijk iemand die meer zegt dan alleen maar 'wat vreselijk, ik heb nóóit iets gemerkt, helemaal niets'!

https://nos.nl/artikel/2413902-7-miljoen-kijkers-voor-boos-uitzending-over-the-voice

BOOS is inmiddels al zeven miljoen keer bekeken! Tenminste…. ? Ik vroeg me wel af hoe dat geteld wordt. Ik heb gisteren een aantal keer gepauzeerd en daarna weer verder gekeken. Telt dat als 1 x kijken of als 5 x kijken? Dat maakt nogal veel verschil!

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

21-01-2022 om 10:19

Lollypopje schreef op 21-01-2022 om 09:51:

[..]

Damn jij hebt echt perfecte kinderen zeg. Ben diep onder de indruk. Kan ook niet anders met zulke perfecte ouders natuurlijk.

Nu snap ik wel waarom jij zo simpel en naïef hier tegenaan kijkt. Jouw perfecte kinderen zullen nooit zulke vragen stellen.

Jeetje, waarom zo aanvallend?

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

21-01-2022 om 10:20

Tickel schreef op 21-01-2022 om 10:19:

[..]

Jeetje, waarom zo aanvallend?

Zoals altijd.

BlueFawn schreef op 21-01-2022 om 10:20:

[..]

Zoals altijd.

Waarom zo generaliserend?

Lollypopje

Lollypopje

21-01-2022 om 10:24 Topicstarter

Mija schreef op 21-01-2022 om 10:18:

https://nos.nl/artikel/2413902-7-miljoen-kijkers-voor-boos-uitzending-over-the-voice

BOOS is inmiddels al zeven miljoen keer bekeken! Tenminste…. ? Ik vroeg me wel af hoe dat geteld wordt. Ik heb gisteren een aantal keer gepauzeerd en daarna weer verder gekeken. Telt dat als 1 x kijken of als 5 x kijken? Dat maakt nogal veel verschil!

Dat vroeg ik me ook af. Ik denk zolang je hem niet sluit, zal het vast gewoon als één tellen vermoed ik.

Maar zelfs als zou het effectief de helft zijn, zijn het nog steeds ontzettend veel kijkers.

LittleIbex87

LittleIbex87

21-01-2022 om 10:26

Mija schreef op 21-01-2022 om 10:15:

[..]

My bad. Ook hier weer. Het is mogelijk om het ondanks mijn vergissing (ook) als input gebruiken om een interessant gesprek te voeren in plaats van je er zo vinnig tegen teweer te stellen.

Inhoudelijk heb ik er inmiddels ook wel over gezegd wat ik erover te zeggen heb.

Ik vraag om duidelijkheid want ik dacht dat RB op mij reageerde. Zeg dan gewoon eerlijk dat je het niet met me eens bent ipv net  te doen alsof je met me in gesprek wil.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.