Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-01-2022 om 21:37

Lollypopje schreef op 17-01-2022 om 21:32:

[..]

Het lijkt me een lastige positie als iemand waar je om geeft, zulke dingen heeft gedaan. Natuurlijk vind je hem een kloorzak, maar veranderd ook meteen je gevoel? Wat niet weg neemt dat dat niet handig is om nu te zeggen, want daarmee diskwalificeer je alles wat je ervoor zei en wordt het afkeuren waarschijnlijk ook minder serieus genomen.

Lijkt mij ook lastig. En dan heb je ook nog een talkshow, waar iedereen met argusogen naar je kijkt,  of je het er wel over gaat hebben en hoe dan...

Peen schreef op 17-01-2022 om 21:36:

[..]

Daar weet ik niks van.

Het is echt waar, zo netjes is hij niet, veel bn ers hebben boter op hun hoofd.

Lollypopje

Lollypopje

17-01-2022 om 21:39 Topicstarter

Peen schreef op 17-01-2022 om 21:37:

[..]

Lijkt mij ook lastig. En dan heb je ook nog een talkshow, waar iedereen met argusogen naar je kijkt, of je het er wel over gaat hebben en hoe dan...

Jep. En als je het niet benoemt is het niet goed, maar als je het wel benoemt wordt elke comma die je zegt afgewogen en vinden ze altijd iets verkeerds en is het dus ook niet goed.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-01-2022 om 21:40

Muurbloem1985 schreef op 17-01-2022 om 21:38:

[..]

Het is echt waar, zo netjes is hij niet, veel bn ers hebben boter op hun hoofd.

Oh, ik geloof je hoor. Het is een ziek wereldje, geloof ik. 

alhambra schreef op 17-01-2022 om 21:23:

[..]

Ja dat dacht ik al. Kunnen ze wel vroegtijdig stoppen met het programma als ze eenmaal geselecteerd bent om verder te mogen?

Dat weet ik niet ik heb verder ook geen info ben immers daar niet bekend mee. wanneer je bijvoorbeeld het deelnemers contract The voice of Holland zoekt krijg je (nieuws)resultaten. Heb het even vluchtig gezien, maar het is al eerder in het nieuws geweest dat het niet allemaal zo netjes is.

Wat ik zo kan bedenken is dat je niet zo maar kan opstappen, omdat ze in z’n programma investeren dat geld moet wel terugverdiend worden.

K79

K79

17-01-2022 om 21:45

Ginevra schreef op 17-01-2022 om 19:24:

[..]

Ehm, ik denk niet dat er hier heel veel mensen zijn die zullen zeggen “good for you Jeroen, als je die macht hebt moet je er gebruik van maken, geniet ervan!”.

Dat is ook niet wat ik verwacht had of bedoelde. Ik bedoelde meer dat ik lang niet op het forum ben geweest maar hier toch wel behoefte had te lezen wat andere vinden.

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

17-01-2022 om 21:45

Lollypopje schreef op 17-01-2022 om 21:32:

[..]

Het lijkt me een lastige positie als iemand waar je om geeft, zulke dingen heeft gedaan. Natuurlijk vind je hem een kloorzak, maar veranderd ook meteen je gevoel? Wat niet weg neemt dat dat niet handig is om nu te zeggen, want daarmee diskwalificeer je alles wat je ervoor zei en wordt het afkeuren waarschijnlijk ook minder serieus genomen.

Mee eens. Maar wat er door mij heen ging is het volgende: je uit je en legt een deel van je gevoelens bij ons neer. Die naar mijn mening te begrijpen zijn. Dan kom je met Catherine Keyl (hoop dat ik dat goed gespeld heb) die, terecht, kritische vragen stelt. Toch kwam het niet helemaal over als authentiek. Maar IMHO, als nice try. Waarom is dat? Dat ik het toch niet helemaal op kon pakken zoals dat bedoeld was?

ligt misschien aan mij hoor. Maar mij is het niet gelukt. Dat vind ik jammer.

Lollypopje

Lollypopje

17-01-2022 om 21:48 Topicstarter

Heremetijd schreef op 17-01-2022 om 21:45:

[..]

Mee eens. Maar wat er door mij heen ging is het volgende: je uit je en legt een deel van je gevoelens bij ons neer. Die naar mijn mening te begrijpen zijn. Dan kom je met Catherine Keyl (hoop dat ik dat goed gespeld heb) die, terecht, kritische vragen stelt. Toch kwam het niet helemaal over als authentiek. Maar IMHO, als nice try. Waarom is dat? Dat ik het toch niet helemaal op kon pakken zoals dat bedoeld was?

ligt misschien aan mij hoor. Maar mij is het niet gelukt. Dat vind ik jammer.

Misschien een combinatie van eerlijk willen zijn, zonder te veel te willen zeggen en mensen bij voorbaat af te willen vallen?

Als ik daar zou zitten, zou mijn hoofd bij elke vraag gaan nadenken wat de beste manier is om mijn antwoord te brengen en dan is het onmogelijk om autenthiek te zijn lijkt mij.

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

17-01-2022 om 21:50

Lollypopje schreef op 17-01-2022 om 21:48:

[..]

Misschien een combinatie van eerlijk willen zijn, zonder te veel te willen zeggen en mensen bij voorbaat af te willen vallen?

Als ik daar zou zitten, zou mijn hoofd bij elke vraag gaan nadenken wat de beste manier is om mijn antwoord te brengen en dan is het onmogelijk om autenthiek te zijn lijkt mij.

Ja, daar heb je een punt. Hij was heel erg zenuwachtig en binnen dat gegeven best afwezig. Te begrijpen, maar toch.

Peen schreef op 17-01-2022 om 21:40:

[..]

Oh, ik geloof je hoor. Het is een ziek wereldje, geloof ik.

Van Johnny wordt gezegd dat hij met iedere vrouwelijke bn-er die meedeed aan Waar is de mol het bed mee heeft gedeeld waaronder ook Leontien Borsato. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-01-2022 om 22:08

Gatekeeper schreef op 17-01-2022 om 21:54:

[..]

Van Johnny wordt gezegd dat hij met iedere vrouwelijke bn-er die meedeed aan Waar is de mol het bed mee heeft gedeeld waaronder ook Leontien Borsato.

🙈😂 wat erg! En dan nu met uitgestreken gezicht praten over Jeroen. Dat bezie ik dan ook in een ander licht. 

Over wanneer iets seksuele intimidatie is, duidelijk in beeld gebracht: https://www.oneworld.nl/kijkenluisteren/strip/was-dat-een-compliment-of-seksuele-intimidatie/

Tijgeroog schreef op 17-01-2022 om 20:46:

[..]

Nouja, ik heb gisteren toch wel wat reacties gelezen in de trant van "maar je kunt er toch zelf voor kiezen om niet mee te doen?" en dergelijke. Waar ik overigens wel van schrok.

Je hebt gelijk, ik had het een beetje anders gelezen

Pff. Gerum dat meiske bij BEAU.. Wat ‘n ongelooflijke smeerlap.

Wobbelkont schreef op 17-01-2022 om 22:51:

Pff. Gerum dat meiske bij BEAU.. Wat ‘n ongelooflijke smeerlap.

In al haar onzekerheid vertelt Nienke het heel goed, ik begrijp precies hoe het ging  .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.