Nieuws en actueel
Lollypopje
15-01-2022 om 14:09
BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)
naar aanleiding van dit nieuwsbericht
RTL legt The Voice stil na beschuldigingen seksueel grensoverschrijdend gedrag - https://nos.nl/l/2413158
Ik vind het schokkend, zeker als het waar is dat dit al jaren bekend was.
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
alhambra
17-01-2022 om 19:43
Weet iemand van jullie hoe of deelnemers een contracten moeten tekenen om mee te mogen doen?
Zo ja, is het alleen geheimhoudingsplicht over de uitslag zoala bij Wie is de mol of moet je ook blijven meedoen totdat je afvalt?
MidasWolf
17-01-2022 om 20:45
alhambra schreef op 17-01-2022 om 19:43:
Weet iemand van jullie hoe of deelnemers een contracten moeten tekenen om mee te mogen doen?
Zo ja, is het alleen geheimhoudingsplicht over de uitslag zoala bij Wie is de mol of moet je ook blijven meedoen totdat je afvalt?
Ik ken geen details maar bij zulke programma’s is het redelijke aannemelijk dat ze een dik contract onder de neus geschoven krijgen met allerlei voorwaarden.
Voor z’n programma heb je vaak veel over vandaar dat het ook een lastige kwestie is om uit de school te klappen. Naast vaak de grote gevolgen voor jezelf.
Want eenmaal naar buiten gebracht begint het proces vaak pas.
En verder wat veel anderen hierboven geschreven hebben.
Tijgeroog
17-01-2022 om 20:46
Ginevra schreef op 17-01-2022 om 19:24:
[..]
Ehm, ik denk niet dat er hier heel veel mensen zijn die zullen zeggen “good for you Jeroen, als je die macht hebt moet je er gebruik van maken, geniet ervan!”.
Nouja, ik heb gisteren toch wel wat reacties gelezen in de trant van "maar je kunt er toch zelf voor kiezen om niet mee te doen?" en dergelijke. Waar ik overigens wel van schrok.
GrippingKouprey73
17-01-2022 om 20:52
MidasWolf schreef op 17-01-2022 om 20:45:
[..]
Ik ken geen details maar bij zulke programma’s is het redelijke aannemelijk dat ze een dik contract onder de neus geschoven krijgen met allerlei voorwaarden.
Voor z’n programma heb je vaak veel over vandaar dat het ook een lastige kwestie is om uit de school te klappen. Naast vaak de grote gevolgen voor jezelf.
En verder wat veel anderen hierboven beschreven hebben.
Ja, dat denk ik ook. Ik denk dat dit ook o.a. voor Anouk (Teeuwen) geldt. Leuk! Voor al die mensen, met name de kandidaten; maar inclusief de medewerkers die wel zuiver bezig waren.
wat een shit show!
MidasWolf
17-01-2022 om 21:02
Malibu2 schreef op 17-01-2022 om 19:30:
Het verbaast me allemaal niets, ook deze nasleep niet. Trieste boel..
Dan pas weet het gewone publiek hoe de hazen lopen in dit vieze machtspel.
De nasleep is ook treurig een tweede klap op zich zelf voor de slachtoffers.
Kort gezegd is een ieder met elkaar bezig om zijn eigen hachje te redden, ook als daar anderen aan geofferd moeten worden.
Ondertussen proberen de slachtoffers zich staande te houden binnen deze puinhopen en als de rook is opgetrokken zitten zij nog lange tijd met de psychische nadelige gevolgen hiervan.
GrippingKouprey73
17-01-2022 om 21:13
MidasWolf schreef op 17-01-2022 om 21:02:
[..]
Dan pas weet het gewone publiek hoe de hazen lopen in dit vieze machtspel.
De nasleep is ook treurig een tweede klap op zich zelf voor de slachtoffers.
Kort gezegd is een ieder met elkaar bezig om zijn eigen hachje te redden, ook als daar anderen aan geofferd moeten worden.Ondertussen proberen de slachtoffers zich staande te houden binnen deze puinhopen en als de rook is opgetrokken zitten zij nog lange tijd met de psychische nadelige gevolgen hiervan.
Weet je wat ik zo ongelofelijk treurig vind: je staat daar als jonge vrouw, dat is op zichzelf al inherent (jonge vrouw) aan onzeker zijn, die graag zingt. Je bent binnen die droom misschien wel heel, heel erg goed. Dan wordt je erkend door 1 of misschien wel 2 van de juryleden…awesome! Toch…? Je bent zo blij….euforisch.
….en dan willen ze alleen maar neuken.
Verschrikkelijk.
ScarceKudu74
17-01-2022 om 21:21
Johnny de Mol over Jeroen Rietbergen: ‘Een ongelooflijke klootzak’
https://www.ad.nl/show/johnny-de-mol-over-jeroen-rietbergen-een-ongelooflijke-klootzak~a26fb56c/
Heeft iemand Half 8 gekeken?
alhambra
17-01-2022 om 21:23
MidasWolf schreef op 17-01-2022 om 20:45:
[..]
En verder wat veel anderen hierboven geschreven hebben.
Ja dat dacht ik al. Kunnen ze wel vroegtijdig stoppen met het programma als ze eenmaal geselecteerd bent om verder te mogen?
alhambra
17-01-2022 om 21:25
Peen schreef op 17-01-2022 om 21:21:
https://www.ad.nl/show/johnny-de-mol-over-jeroen-rietbergen-een-ongelooflijke-klootzak~a26fb56c/
Nee, ik vind het wel opmerkelijk zijn uitspraak als ik hem zo lees.
ScarceKudu74
17-01-2022 om 21:26
alhambra schreef op 17-01-2022 om 21:25:
[..]
Nee, ik vind het wel opmerkelijk zijn uitspraak als ik hem zo lees.
Ja, ik ook. Misschien ga ik toch eens even terugkijken.
Lollypopje
17-01-2022 om 21:32
Het lijkt me een lastige positie als iemand waar je om geeft, zulke dingen heeft gedaan. Natuurlijk vind je hem een kloorzak, maar veranderd ook meteen je gevoel? Wat niet weg neemt dat dat niet handig is om nu te zeggen, want daarmee diskwalificeer je alles wat je ervoor zei en wordt het afkeuren waarschijnlijk ook minder serieus genomen.
Muurbloem1985
17-01-2022 om 21:34
Is dat dezelfde johny de mol die zijn ex vriendin geslagen heeft? Dezelfde die vreemdeling bij de vleet?
Muurbloem1985
17-01-2022 om 21:34
Muurbloem1985 schreef op 17-01-2022 om 21:34:
[..]
Is dat dezelfde johny de mol die zijn ex vriendin geslagen heeft? Dezelfde die vreemd ging de vleet?
ScarceKudu74
17-01-2022 om 21:36
Muurbloem1985 schreef op 17-01-2022 om 21:34:
[..]
Is dat dezelfde johny de mol die zijn ex vriendin geslagen heeft? Dezelfde die vreemdeling bij de vleet?
Daar weet ik niks van.