Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BOOS en het misbruik bij TVOH (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
K79

K79

17-01-2022 om 17:23

ik heb al een hele poos niet of het forum gekeken maar door dit nieuws was ik toch nieuwsgierig hoe jullie er over zouden denken.

Ik vind het naast dat het een groot schandaal is en mega triest dat er macht/status gebruikt is voor persoonlijke lusten ook sneu voor de huidige deelnemers. Ik las dat naast de reguliere voice ook de Kids en senior edities gecanceld zijn.
Zo ontzettend jammer voor die deelnemers!! 
Daarnaast ook voor de hardwerkende cast.
Ikzelf vind het een leuk programma en dan met voorkeur de blind audition.

Dat het gedrag waar nu over gesproken wordt getolereerd werd vind ik juist voor de voice vreemd.
Een programma dat uit gaat van kwaliteit boven uiterlijk. 
Dat het gedrag voorkomt verbaasd mij niet maar dat er niet eerder maatregelen getroffen zijn met bepaalde personen vind ik gewoon niet kunnen.

Rondstruiner schreef op 17-01-2022 om 17:00:

[..]

Nou, volgens mij ging het destijds bij Borsato alleen om vreemdgaan toch? Pas recent is tegen hem aangifte gedaan? Of heeft die Smulders dat na de aangifte gezegd? Ik volg dat niet zo.

Maar let's agree to disagree.

Voor de volledigheid:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5274079/anouk-smulders-borsato-vriendjespolitiek

“Toen Anouk het nieuws over Marco las, zat ze aan tafel met vijf vrouwen. "Als moeder zijnde, als dit jouw kind overkomt, waarom praat je dan eerst met een krant en daarna pas met de politie? (...) Als dit met mijn kind zou gebeuren, dan sta ik bij wijze van spreken binnen een paar uur bij de politie. Wat maakt dat je zo lang wacht en dat je eerst met een andere partij praat dan de politie? Dat is toch het eerste wat je doet?" vindt Anouk.”

En verder: agree to disagree 👍🏻

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-01-2022 om 17:30

K79 schreef op 17-01-2022 om 17:23:

...
Een programma dat uit gaat van kwaliteit boven uiterlijk.
...

Zoals mijn zevenjarige zou zeggen: alsof.

Tickel schreef op 17-01-2022 om 17:18:

Alle Voice-versies zijn stop gezet.
https://www.ad.nl/dossier-the-voice-van-de-buis/ook-the-voice-kids-en-the-voice-senior-voor-onbepaalde-tijd-stopgezet~ac957c8c/

Vind het echt heel sneu voor de kandidaten… Een vriendin van mijn dochter doet mee met TVK 🤷🏼‍♀️. 

Mija schreef op 17-01-2022 om 17:24:

[..]

Voor de volledigheid:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5274079/anouk-smulders-borsato-vriendjespolitiek

“Toen Anouk het nieuws over Marco las, zat ze aan tafel met vijf vrouwen. "Als moeder zijnde, als dit jouw kind overkomt, waarom praat je dan eerst met een krant en daarna pas met de politie? (...) Als dit met mijn kind zou gebeuren, dan sta ik bij wijze van spreken binnen een paar uur bij de politie. Wat maakt dat je zo lang wacht en dat je eerst met een andere partij praat dan de politie? Dat is toch het eerste wat je doet?" vindt Anouk.”

En verder: agree to disagree 👍🏻

Oh bah. Ja, dat wist ik niet, dat is gewoon victimblamen. Heel naar. Je haalde eerder iets aan van dat zij had gezegd: "Ik ken Marco Borsato als een geweldig fijne man", als dat alles was geweest, dat kan gewoon natuurlijk. Ik wist niet wat er nog meer gezegd was en wanneer dat was. Maar nee, dit is niet oke.

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

17-01-2022 om 18:48

Kersje schreef op 17-01-2022 om 17:13:

[..]

Dit is natuurlijk een persoonlijke voorkeur, meer dan genoeg mensen die Anouk uitkotsen. Brengt allemaal wel wat sjeu aan het programma 😀

Ik ben absoluut geen Glennis fan, maar vond haar tot nu toe best bedeesd als jurylid. Ik hou enorm van het rechtstreekse van Anouk, naast dat ik haar muziek ook geweldig vind, maar vind Ali bijv. helemaal niks. En zo heeft iedereen zijn/haar voorkeuren.

Ik heb hetzelfde met Anouk. Ze is misschien rauw, maar daar hou ik wel van. Ze meent het wel degelijk met de kandidaten, en vraagt zich (hopelijk) niet af wat ze al/dan niet in hun broekje hebben. Ik vind de manier waarop ze heeft gereageerd gisteren dan ook klasse. Dat doet vast pijn in haar portemonnee in dit financiële Corona klimaat met zes kinderen. Mocht TVOH ooit weer van de grond komen, dan zijn ze nu een waardevol jurylid kwijt. 

Triest dit allemaal. Vooral voor de kandidaten.

Rondstruiner schreef op 17-01-2022 om 18:25:

[..]

Oh bah. Ja, dat wist ik niet, dat is gewoon victimblamen. Heel naar. Je haalde eerder iets aan van dat zij had gezegd: "Ik ken Marco Borsato als een geweldig fijne man", als dat alles was geweest, dat kan gewoon natuurlijk. Ik wist niet wat er nog meer gezegd was en wanneer dat was. Maar nee, dit is niet oke.

Ah, ik was even in verwarring over de naam Anouk, maar dit betrof dus Anouk Smulders 😅

Lollypopje

Lollypopje

17-01-2022 om 19:10 Topicstarter

Zowel RTL, ITV als Talpa zeggen niks te weten van het verhaal van Rietbergen. Wat niet kan kloppen, tenzij Rietbergen daarover liegt.

https://www.nu.nl/the-voice/6178666/niemand-wil-zeggen-wie-wist-van-de-praktijken-van-rietbergen.html?redirect=1

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

17-01-2022 om 19:12

Kersje schreef op 17-01-2022 om 18:56:

[..]

Ah, ik was even in verwarring over de naam Anouk, maar dit betrof dus Anouk Smulders 😅

Hahaha, dan was ik ook te vroeg. Zat even bij te lezen met RTL Boulevard op de achtergrond. Excuses. 

Edit: okay, hier was ik te vroeg, en zat toch goed met mijn reactie. Pfffff. Wordt een lastige avond met al die uitzendingen in combinatie met mijn mobieltje.  

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

17-01-2022 om 19:13

Lollypopje schreef op 17-01-2022 om 19:10:

Zowel RTL, ITV als Talpa zeggen niks te weten van het verhaal van Rietbergen. Wat niet kan kloppen, tenzij Rietbergen daarover liegt.

https://www.nu.nl/the-voice/6178666/niemand-wil-zeggen-wie-wist-van-de-praktijken-van-rietbergen.html?redirect=1

Ik ben echt benieuwd wat Donderdag gaat brengen….

Mosterd
K79 schreef op 17-01-2022 om 17:23:

was ik toch nieuwsgierig hoe jullie er over zouden denken.
Ik vind het naast dat het een groot schandaal is en mega triest dat er macht/status gebruikt is voor persoonlijke lusten ook sneu voor de huidige deelnemers.

Ehm, ik denk niet dat er hier heel veel mensen zijn die zullen zeggen “good for you Jeroen, als je die macht hebt moet je er gebruik van maken, geniet ervan!”. 

Je kan je inmiddels inderdaad afvragen wat er waar is van de verklaring van Rietbergen. Maar goed, voor nu weten we dat niet en is het een kwestie van afwachten.

Mija schreef op 17-01-2022 om 19:24:

[..]

Ik bedoelde uiteraard al die tijd al Anouk (zangeres/jury). Die A. Smulders vond ik bij Holland Next Topmodel al vreselijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.