Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024


Zilver_gray schreef op 22-07-2024 om 09:37:

[..]

Ja daar ben ik ben ook benieuwd naar!

Ondertussen las ik zonet het volgende;

De Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump (78) laat de kans niet aan zich voorbijgaan om op sociale media nog eens na te trappen nu Joe Biden (81) heeft aangekondigd dat hij zich terugtrekt als presidentskandidaat voor de Democraten. 'Morgen wordt 'Crooked Joe' wakker en vergeet hij dat hij uit de race is gestapt', schrijft hij in een post op zijn social mediaplatform Truth Social en op X.


Flauw hoor!

Ik vind hem echt misselijkmakend.

Herfstappeltaart schreef op 22-07-2024 om 15:14:

[..]

Ik vind hem echt misselijkmakend.

Wat ik ook opmerkelijk vond is dat nb Trump, Biden “Crooked Joe” noemt… 

Zilver_gray schreef op 22-07-2024 om 15:21:

[..]

Wat ik ook opmerken vond is dat nb Trump, Biden “ Crooked Joe” noemt…

Nou inderdaad. Die durft 

Malibu2 schreef op 22-07-2024 om 15:10:

[..]

Nu doe je het weer!

Nogmaals, de Democraten beginnen steeds over Project 2025, maar heeft Trump ooit gezegd dat dit zijn verkiezingsprogramma is? Het maakt geen zak uit wie eraan heeft meegewerkt, heeft Trump gezegd dat dit zijn verkiezingsprogramma is, ja of nee? Geef me één opname waarin Trump zegt dat hij dit projectplan steunt. Ik heb een opname waarin hij aangeeft hier niets in te zien.

  

Laten we het er op houden dat ie het strategisch via de band lijkt te spelen. Zelf de vermoorde onschuld uithangen en zeggen dat ie er niets mee te maken heeft maar ondertussen hebben z’n trouwste bondgenoten aan dit plan gewerkt. 

En laten we wel wezen. Trump z’n kerncompetentie is liegen. 

Trump is vooral goed in beledigen en zichzelf op de borst kloppen. Hij is een karikatuur van zichzelf maar ik verheug me al op een debat waarbij Kamala Harris hem omver blaast.

Malibu2 schreef op 22-07-2024 om 15:10:

[..]

In veel staten hangt het ook samen met of een veroordeling wegens verkrachting nodig is. En dat hangt niet per definitie samen met of een staat rood of blauw is. Neem bijvoorbeeld Californië, een blauwe staat. Om daar de ouderlijke rechten te ontnemen moet de man veroordeeld zijn wegens verkrachting.


Het zijn wel de republikeinen die abortus na verkrachting steeds moeilijker maken. Zodat het veel vaker relevant wordt dat er geen goede wetgeving is op dit vlak.

Daglichtlamp schreef op 22-07-2024 om 15:54:

[..]

Het zijn wel de republikeinen die abortus na verkrachting steeds moeilijker maken. Zodat het veel vaker relevant wordt dat er geen goede wetgeving is op dit vlak.

Dat klopt. 

Beterhier schreef op 22-07-2024 om 15:49:

Trump is vooral goed in beledigen en zichzelf op de borst kloppen. Hij is een karikatuur van zichzelf maar ik verheug me al op een debat waarbij Kamala Harris hem omver blaast.

Ik ben daar ook benieuwd naar, maar denk dat we daar nog wel een tijdje op moeten wachten. Het congres van de democraten waarin ze hun kandidaten benoemen is pas van 19 tot 22 augustus. 

Herfstappeltaart schreef op 22-07-2024 om 15:22:

[..]

Nou inderdaad. Die durft

Zo noemde hij Hillary Clinton ook al. 

Niveau kleuterschool.

Daglichtlamp schreef op 22-07-2024 om 15:54:

[..]

Het zijn wel de republikeinen die abortus na verkrachting steeds moeilijker maken. Zodat het veel vaker relevant wordt dat er geen goede wetgeving is op dit vlak.

Wat moet het toch heerlijk zijn om man te zijn en je geen zorgen te hoeven maken over die constante aanvallen op rechten die vrouwen met moeite gewonnen hebben.


Herfstappeltaart schreef op 22-07-2024 om 15:14:

[..]

Ik vind hem echt misselijkmakend.

ach, hij is het schot wat op hem afgevuurd werd, al weer vergeten zeker? Mss ook last van dezelfde kwaal als Biden? 

Friezinnetje schreef op 22-07-2024 om 18:06:

451870510_1894101241088896_129671917790361501_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=5GR4_xQ3634Q7kNvgGaCVCY&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AYC1weWTQMaR5uVzWdNZv3nY21nL3EuJcbKduizbwndZJA&oe=66A43EF9

Waren dit niet dezelfde mensen die het dragen van mondkapjes 'schapengedrag' noemden?

kerstbeer schreef op 22-07-2024 om 17:21:

[..]

Zo noemde hij Hillary Clinton ook al.

Niveau kleuterschool.

Hij kan in ieder geval op namen komen, kun je van Biden niet zeggen

Muurbloem1985 schreef op 22-07-2024 om 19:55:

[..]

Hij kan in ieder geval op namen komen, kun je van Biden niet zeggen

Ik heb toch echt liever iemand die zich zo nu en dan per ongeluk verspreekt dan iemand die met opzet voortdurend liegt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.