Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Amalia kan huis niet uit


Coreopsis schreef op 13-10-2022 om 19:44:

Nederland lijkt zo langzamerhand een maffialand cq narcostaat te worden. 10-20 jaar geleden had je dit toch niet voor mogelijk gehouden?

Ik heb zelf kinderen in deze leeftijd, Amalia zou gewoon lekker volop van het studentenleven moeten kunnen genieten. Vreselijk.

Dat dus. Ik benijd haar niet. 

redbulletje schreef op 13-10-2022 om 20:40:

[..]

Mocro Maffia, zelfs verheerlijkt door een door de belastingbetaler betaalde NPO tv serie.

Ik vind dat ook zo achterlijk. Verheerlijking van misdadigers. Eerst Holleeder al in college tour. Dat interview met die jihadbruid. En nu deze serie weer.

In de VS laten studeren. Als ze dan nog iets beramen om haar te ontvoeren en/of vermoorden die hele zooi uitleveren aan de VS. Opgeruimd staat netjes.

Ik vind dit echt heel triest. En vind het ook heel schokkend al die bedreigingen in Nederland.
mij ben wel koningsgezind en heb bv genoten van het boek over Amalia van Claudia de Breij vond het leuk om te lezen over de normale dingen die ze kon doen zoals werken in een bar. Straks wonen in een studentenhuis Enigszins een normale 18 jarige kunnen zijn. 
Dat kan nu dus niet meer zag net in Jinek dat dit wel eens jaren zou kunnen duren. 
Ook een eng idee dat het uit de hoek van Tahgi kan komen aangezien zijn bedreigingen ook uitgevoerd worden. 

DS1971 schreef op 13-10-2022 om 22:38:

In de VS laten studeren. Als ze dan nog iets beramen om haar te ontvoeren en/of vermoorden die hele zooi uitleveren aan de VS. Opgeruimd staat netjes.

Een heel deel drugs komt uit Zuid-Amerika.

Ik zou Amalia dus niet effe naar dat continent sturen.

Doe dan maar eerder Australië als je haar dan toch zou laten verkassen.

maar in het buitenland is ze niet veiliger denk ik. Met staaf organisaties hebben internationale connecties en ik denk ook dat ze minder makkelijk te beveiligen is als ze ergens in Australië of zo zit. 

DS1971 schreef op 13-10-2022 om 22:38:

In de VS laten studeren. Als ze dan nog iets beramen om haar te ontvoeren en/of vermoorden die hele zooi uitleveren aan de VS. Opgeruimd staat netjes.

In Amerika in een republikeinse staat, daar geen wokegeneuzel maar shoot first ask questions later. En als ze incognito gaat ipv als prinses en een lekker stuk als bodyguard/fake vriendje. Dan kan ze Anna van Buren spelen en alsnog een leuke studietijd krijgen. En gelijk wat roadtrippen door al dat moois daar. 

redbulletje schreef op 13-10-2022 om 23:10:

[..]

In Amerika in een republikeinse staat, daar geen wokegeneuzel maar shoot first ask questions later. En als ze incognito gaat ipv als prinses en een lekker stuk als bodyguard/fake vriendje. Dan kan ze Anna van Buren spelen en alsnog een leuke studietijd krijgen. En gelijk wat roadtrippen door al dat moois daar.

Ik weet niet of dat zo werkt maar ik zou het haar wel heel erg gunnen. Het is natuurlijk krankzinnig wat er nu gebeurd.

En wat bij Jinek werd gezegd, haar zusjes zullen ook wel extra beveiligd worden en thuiszitten. Of zit de middelste in Engeland?

Super sneu voor dat kind. 

ja heel erg sneu zij heeft er ten eerste ook niet voor gekozen om kroonprinses te zijn ze is zo geboren

Beerlover schreef op 13-10-2022 om 23:47:

En wat bij Jinek werd gezegd, haar zusjes zullen ook wel extra beveiligd worden en thuiszitten. Of zit de middelste in Engeland?

Die zat in Engeland en leeft een zeer losbandig studentenleven volgens mij. Die zal wellicht makkelijker te grijpen zijn, dus wellicht zit zij inmiddels ook in extra bescherming?

Madamecannibale schreef op 13-10-2022 om 22:02:

[..]

Ik vind dat ook zo achterlijk. Verheerlijking van misdadigers. Eerst Holleeder al in college tour. Dat interview met die jihadbruid. En nu deze serie weer.


Dat vind ik ook ziekelijk ja. Volgens mij komt dat nog een beetje voort uit de "15 miljoen mensen"-mentaliteit, dat het "bij ons" allemaal net een stukje beter en gezelliger is dan elders. Ach, we hebben wel wat boefjes, en het mag natuurlijk niet dat die Holleeder Heineken had ontvoerd, maar het zijn toch een beetje "onze boefjes". En het is ook wel interessant wat die man te vertellen had, toch?

Dat ook wij, net als het buitenland, gewoon keiharde criminelen hebben, dat dringt maar heel langzaam door. En onder het mom van "taboedoorbrekend" (lees": goed voor de kijkcijfers) blijven er omroepen die keiharde criminelen op het schild willen hijsen en mensen die er naar willen kijken.

Ginevra schreef op 14-10-2022 om 09:31:

[..]


Dat vind ik ook ziekelijk ja. Volgens mij komt dat nog een beetje voort uit de "15 miljoen mensen"-mentaliteit, dat het "bij ons" allemaal net een stukje beter en gezelliger is dan elders. Ach, we hebben wel wat boefjes, en het mag natuurlijk niet dat die Holleeder Heineken had ontvoerd, maar het zijn toch een beetje "onze boefjes". En het is ook wel interessant wat die man te vertellen had, toch?

Dat ook wij, net als het buitenland, gewoon keiharde criminelen hebben, dat dringt maar heel langzaam door. En onder het mom van "taboedoorbrekend" (lees": goed voor de kijkcijfers) blijven er omroepen die keiharde criminelen op het schild willen hijsen en mensen die er naar willen kijken.

Net als met die drillrap criminelen die ruim podium krijgen op de NPO. 

Ik snap niet dat dáár niet wat aan gedaan wordt, maar nee, met zn allen tegen Ongehoord Nederland.... 

redbulletje schreef op 13-10-2022 om 20:40:

[..]

Mocro Maffia, zelfs verheerlijkt door een door de belastingbetaler betaalde NPO tv serie.

Welnee, onzin. 

Mocro maffia is niet van de NPO. Het is van Videoland, RTL dus. Commercieel.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.