Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

MidasWolf

MidasWolf

08-01-2024 om 20:49 Topicstarter

Zo te zien komen er nog genoeg mensen.

MidasWolf

MidasWolf

08-01-2024 om 21:10 Topicstarter

Die sneren van Benjamin vind ik ook onnodig als ik eerlijk ben. Joshua geeft zelf aan weg te gaan. Dan had hij het na mijn idee er gewoon op kunnen houden dat zij niet bij elkaar passen. 

MidasWolf

MidasWolf

08-01-2024 om 21:14 Topicstarter

De twijfelden Saul, laten ze nog maar een blik vrouwen open trekken. Dan zal de twijfel bij hem vast minder worden

Saul en 4 vrouwen ben benieuwd……

MidasWolf schreef op 08-01-2024 om 21:10:

Die sneren van Benjamin vind ik ook onnodig als ik eerlijk ben. Joshua geeft zelf aan weg te gaan. Dan had hij het na mijn idee er gewoon op kunnen houden dat zij niet bij elkaar passen.

mwoah ik vind het geen sneren. Ik vind dat Benjamin ook best zijn zegje mag doen. Joshua trekt het weer helemaal naar zich toe nadat hij aan de telefoon de avond ervoor dus helemaal uit zijn plaat is gegaan tegenover Benjamin en het gewoon niet pikte dat hij niet mee mocht naar boven. hij voelde ws wel aan dat het niks zou worden. Ik denk dat Benjamin zich in de week dat Joshua er was heel erg overruled heeft gevoeld. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-01-2024 om 21:51

Saul en 4 vrouwen 🤣🤣🤣🤣

Ik vond het ook wel weer sneu voor Joshua, zo'n verdrietig in z'n ogen, maar toch de glimlach op zijn gezicht proberen te houden. 
Maar ik snap Benjamin wel, dat het te heftig was.
Hoe lang zal het gaan duren voordat Saul eindelijk kan kiezen. En waarom is het zo belangrijk dat ze allemaal in het vastgoed zitten??? 

Musje1989 schreef op 08-01-2024 om 21:56:

Ik vond het ook wel weer sneu voor Joshua, zo'n verdrietig in z'n ogen, maar toch de glimlach op zijn gezicht proberen te houden.
Maar ik snap Benjamin wel, dat het te heftig was.
Hoe lang zal het gaan duren voordat Saul eindelijk kan kiezen. En waarom is het zo belangrijk dat ze allemaal in het vastgoed zitten???

Eens ik vond het ook sneu voor Joshua.

Het was inderdaad heftig, maar daar heeft hij wel zelf aan meegedaan... hij was helemaal onderstboven van het uitstapje met het vliegtuigje en heeft zich erin mee laten slepen. Daarnaast begrijp ik die verwachting van Joshua wel om de avond samen door te brengen, als je beide de kans hebt gehad om 2 dagen na te denken. Benjamin liet hem terugkomen en dan breng je niet de avond samen door, dat zou ik ook raar vinden. Hij is iemand die veel tijd/ruimte voor zichzelf nodig heeft en dat begrijp ik, maar dat kan je ook duidelijk maken zonder ruzie.

Marco stuurt Vanina weg, en neemt (weer) niet de tijd om rustig afscheid te nemen. Terwijl Vanina aan het praten is, zegt hij de bus komt zo... en laat haar alleen door de sneeuw baggeren. Vanina mag blij zijn dat ze naar huis gaat, Marco is geen leuke man.

Yumi schreef op 09-01-2024 om 08:39:

Marco stuurt Vanina weg, en neemt (weer) niet de tijd om rustig afscheid te nemen. Terwijl Vanina aan het praten is, zegt hij de bus komt zo... en laat haar alleen door de sneeuw baggeren. Vanina mag blij zijn dat ze naar huis gaat, Marco is geen leuke man.

Mee eens,vind het ook geen prettige persoonlijkheid.Vind zijn 'tegenpool' in Zweden Guido,veel leuker overkomen. Ok,die is wat botter misschien.Maar je weet wel veel beter wat je aan hem hebt

Dat Joshua (ook tegen de moeder van Benjamin)  gezegd heeft : in Amsterdam staan er 100 mannen op me te wachten. Verdrietig? Absurde egotripper.

Edith vindt Aroen zo rustig, dat past bij zijn afkomst als Surinamer.

Saul krijgt het steeds moeilijker, hopeloos daar.

Beterlaat2021! schreef op 09-01-2024 om 09:42:

Dat Joshua (ook tegen de moeder van Benjamin) gezegd heeft : in Amsterdam staan er 100 mannen op me te wachten. Verdrietig? Absurde egotripper.

Edith vindt Aroen zo rustig, dat past bij zijn afkomst als Surinamer.

Saul krijgt het steeds moeilijker, hopeloos daar.

ja het lijkt er eerder op dat hij verdrietig is omdat hij niet de 101ste aan zijn collectie kan toevoegen. 

Trouwens... ik vind Esmeralda eigenlijk steeds minder leuk worden. De hele tijd zogenaamd leuke grapjes maar vooral ook dat zij er bij bleef toen Guido aan die nieuwe dame zijn terrein en huisjes liet zien. 

Ja, bij Guido is de strijd nog niet gestreden. Nergens trouwens.  Nog 3 afleveringen!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

09-01-2024 om 12:31

Even mijn positieve blik 😀 . Denk dat alleen Saul de liefde vind. Met Amy

Lexus schreef op 09-01-2024 om 09:46:

[..]

ja het lijkt er eerder op dat hij verdrietig is omdat hij niet de 101ste aan zijn collectie kan toevoegen.

Ik vermoed dat ie daar heel snel overheen is😄.    

Joshua1.jpg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.