Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

amarna schreef op 05-01-2024 om 08:08:

Ik vind Joshua eigenlijk best wel leuk. Hij doet duidelijk moeite voor Benjamin en kraakt niemand af. Benjamin daarentegen vind ik een zeur. Niets is goed, heeft veel noten op zn zang.

Die Fengshui mevrouw bij Marco wordt het niet. Walter in vrouwelijke vorm.
Joyce is spontaner en makkelijker in de omgang.

Weer een kale man bij Edith! Hoe kan dat? De vele mannen in mijn privé en werkomgeving zijn zelfs nog iets ouder maar geen enkele kale...

Misschien hebben de vele mannen uit jouw omgeving een relatie en zijn kale mannen oververtegenwoordigd bij singles

Bolmieke schreef op 05-01-2024 om 11:46:

[..]

Misschien hebben de vele mannen uit jouw omgeving een relatie en zijn kale mannen oververtegenwoordigd bij singles

Of hebben mijn collega's een toupet c.q. pruik of een haartransplantatie ondergaan 😊

Bolmieke schreef op 05-01-2024 om 11:46:

[..]

Ze heeft die mannen toch zelf uitgekozen of niet!? Dus zal ze wel op kaal vallen?

Koekie1980 schreef op 05-01-2024 om 13:06:

[..]

Ze heeft die mannen toch zelf uitgekozen of niet!? Dus zal ze wel op kaal vallen?

Zo zong op de après-ski uit volle borst mee met " ik wil seks met die kale "

Die vrouw bij Marco, met het kortere haar, komt me ook zo bekend voor. Mss hier al voorbij gekomen en dan heb ik het gemist, maar kennen we haar?

Dolfje schreef op 05-01-2024 om 14:03:

https://lovereality.nl/hier-kun-je-aroen-uit-winter-vol-liefde-al-van-kennen/?fbclid=IwAR3Ha2NFORruN3kxOiU_O-SM638ixOkgyDnW7BlG64sPbRBChnd1TV7LxGw_aem_AdDDU1iTXT2znH2AoAnFqLl6wy4MrhHgV8uVDuaSg75JO_t63GIV-gkRz-0UZ1KBLx0#xnju264rgz

En Esmeralda heeft ook ooit een gastrol in gtst gehad, ze hebben gewoon een blik figuranten open getrokken denk ik.

Dus we zitten eigenlijk naar 1 grote soap te kijken😄 .                                                                                              Een soort GTST 3.0 ? (gok ik,want heb het zelf nooit gezien)

Dolfje schreef op 05-01-2024 om 14:03:

https://lovereality.nl/hier-kun-je-aroen-uit-winter-vol-liefde-al-van-kennen/?fbclid=IwAR3Ha2NFORruN3kxOiU_O-SM638ixOkgyDnW7BlG64sPbRBChnd1TV7LxGw_aem_AdDDU1iTXT2znH2AoAnFqLl6wy4MrhHgV8uVDuaSg75JO_t63GIV-gkRz-0UZ1KBLx0#xnju264rgz

En Esmeralda heeft ook ooit een gastrol in gtst gehad, ze hebben gewoon een blik figuranten open getrokken denk ik.

Nouja.... Die 2 kandidaten zijn gratis acteurs?

Voor mijzelf boeit het niet maar Edith en Guido doen toch ook hun best om de liefde te vinden terwijl hier maar wat random mensen naartoe gestuurd worden ipv de juiste potentiële partners? Zonde van de energie en tijd die hun in de gasten steken dan...

Koekie1980 schreef op 05-01-2024 om 13:06:

[..]  Ze heeft die mannen toch zelf uitgekozen of niet!? Dus zal ze wel op kaal vallen?

Tja, dat weet ik niet.  Ik heb wel ergens gelezen dat zij niet de keuze hebben uit álle mensen die gereageerd hebben op de oproep, maar dat zij slechts een klein deel daarvan te zien krijgen.

Wat ik niet weet is wannéér de volgende gast opgeroepen wordt. Staat dat van tevoren vast of wordt dat geregisseerd n.a.v. wat er gebeurt. Soms komt er een paar dagen niemand en dan ineens twee tegelijk of kort na elkaar. Eigenlijk vind ik dat zeer storend.

Als het werkelijk acteurs zijn vind ik Joshua een héél slechte acteur !!!  

MidasWolf schreef op 04-01-2024 om 21:31:

Valt mij bij Edith wel op dat tot nu toe alle mannen bij haar uit de bouw branche komen/rechte handen hebben.
Kan natuurlijk toeval zijn, het viel mij nu op.

Rechte? Of bedoel je RechteR

MidasWolf

MidasWolf

06-01-2024 om 09:38 Topicstarter

Miepjecody schreef op 06-01-2024 om 04:07:

[..]

Rechte? Of bedoel je RechteR

Twee rechterhanden/Goed kunnen klussen. Dat bedoelde ik. 

MidasWolf schreef op 06-01-2024 om 09:38:

[..]

Twee rechterhanden/Goed kunnen klussen. Dat bedoelde ik.

Ja dat dacht ik al , maar ik had visioen van iemand die het spreekwoord misschien niet wist. En dacht dat bv rechte en kromme handen waren

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

07-01-2024 om 12:49

De laatste week alweer 
Net nu ik er lekker in zit 😀

Ja ik vind het ook jammer en het duurt nog wel even voordat de zomereditie komt denk ik

Roos55 schreef op 07-01-2024 om 12:49:

De laatste week alweer Net nu ik er lekker in zit 😀

Hè jammer, dan moet er in de 4 afleveringen nog wel heel wat gebeuren....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.