Media en cultuur
MidasWolf
02-12-2023 om 19:26
Winter vol liefde 2023
Benjamin 26 🇨🇠 :Nickey,Joshua,Jeroen,Olivier-Bas, MichielÂ
Guido  43    🇸🇪 : Margreet, Elsje, Andrea, Esmaralda, Marja
Edith 51      🇦🇹 :Bart,Mike, Aroen
Marco 55     🇳🇴 :Tineke, Joyce, Vanina, MariëlleÂ
 Â
Saul 29      🇨🇠:Amy-Rose, Jessie,Kelsey, Rafaella, Muriel, Maxime Â
Dit najaar komt RTL 4 met Winter Vol Liefde (van de makers van B&B Vol Liefde). Deze singles hebben Nederland verlaten om hun dromen na te jagen. Als skileraar, restauranthouder of huskey slee-rijder leiden ze een heerlijk leven, maar dit willen ze graag delen met die enige echte die hun hart verwarmt. Wie durft er over de grens te kijken en maakt het avontuur van deze personen compleet?
Elke maandag tot donderdag RTL 4
20:30 uur
Hieronder even een kort stukje over de mensen die meedoen dit seizoen:
Begin maandag 18 december.Â
watertoren
04-01-2024 om 10:14
Ik vind Benjamin best vaak chagrijnig en sowieso 's morgens. Hij ergert zich snel aan mensen. Ik twijfel of hij wel toe is aan een relatie. Aan samenwonen is hij in ieder geval niet toe.
Met Esmeralda en Guido zie ik het niks worden. Guido is te onverzorgd voor haar in zowel zijn uiterlijk als zijn huis. Ze valt ook niet op mannen met baarden. Ik denk niet dat Guido het type is die voor een vrouw zijn baard af gaat scheren.
Lexus
04-01-2024 om 11:46
Evaluna schreef op 04-01-2024 om 09:41:
Ik vind die Benjamin ook wel een portret hoor. Aan de ene kant leuk en gezellig, maar hij heeft ook een hele andere kant.
In die zin zou Joshua nog wel bij hem kunnen passen. Benjamin kan zich vrij passief opstellen bij hem en toch is het afwisselend en spannend.
Mopperen zal hij zeker doen, maar daar is Joshua denk ik niet zo gevoelig voor. Die dendert gewoon door en misschien heeft Benjamin dat ook wel nodig.
Joshua lijkt me een type "bezit van de zaak einde van het vermaak". Heel wervend in het begin, veel love bombing maar als hij de ander eenmaal voor zich gewonnen heeft, zou hij zich zomaar kunnen gaan vervelen.Â
Ja Benjamin is wel wat passief maar hij voelt ook zijn grens als iemand te veel in zijn aura komt en dat doet Joshua. Dan helpt klagen niet meer, dan moet iemand weg.
MidasWolf
04-01-2024 om 21:07
Ondanks hoe hij in het begin over kwam, vind ik Joshua nu niet heel onaardig.
MidasWolf
04-01-2024 om 21:31
Valt mij bij Edith wel op dat tot nu toe alle mannen bij haar uit de bouw branche komen/rechte handen hebben.
Kan natuurlijk toeval zijn, het viel mij nu op.
UnknownCrocodile85
04-01-2024 om 21:54
MidasWolf schreef op 04-01-2024 om 21:31:
Valt mij bij Edith wel op dat tot nu toe alle mannen bij haar uit de bouw branche komen/rechte handen hebben.
Ik dacht precies hetzelfdeÂ
MidasWolf
04-01-2024 om 21:59
Andrea naar huis, ik had haar meer kans gegeven dan Esmaralda. Ik vermoed dat het met haar niet wat gaat worden. Denk dat hun levensstijlen en de manier hoe ze daarin staan te ver uit elkaar liggen.Â
Yumi
04-01-2024 om 22:42
MidasWolf schreef op 04-01-2024 om 21:31:
En kaal zijn...Â
Met die kluslijst kon hij een jaar voorruit dus is snap het wel
HAHA!wait..what
05-01-2024 om 00:46
Pfff Saul is echt vervelend met zijn getwijfel en gedram hoor.. Als ik Amy was, had ik m'n koffers gepakt en hem veel plezier gewenst met zijn 'maatje' Raf 😴 Dit wil je toch niet?
Ik vind Amy niet heel leuk maar dit gun ik haar ook niet.. En dan komen er ook nog 2 nieuwe bij morgen?!Â
amarna
05-01-2024 om 08:08
Ik vind Joshua eigenlijk best wel leuk. Hij doet duidelijk moeite voor Benjamin en kraakt niemand af. Benjamin daarentegen vind ik een zeur. Niets is goed, heeft veel noten op zn zang.
Die Fengshui mevrouw bij Marco wordt het niet. Walter in vrouwelijke vorm.
Joyce is spontaner en makkelijker in de omgang.
Weer een kale man bij Edith! Hoe kan dat? De vele mannen in mijn privé en werkomgeving zijn zelfs nog iets ouder maar geen enkele kale...
Beterlaat2021!
05-01-2024 om 09:41
Saul moet "beslissen welke keus het handigst is" ??
Blijf nog maar even vrijgezel.
Lexus
05-01-2024 om 10:34
amarna schreef op 05-01-2024 om 08:08:
Ik vind Joshua eigenlijk best wel leuk. Hij doet duidelijk moeite voor Benjamin en kraakt niemand af. Benjamin daarentegen vind ik een zeur. Niets is goed, heeft veel noten op zn zang.
Die Fengshui mevrouw bij Marco wordt het niet. Walter in vrouwelijke vorm.
Joyce is spontaner en makkelijker in de omgang.
Weer een kale man bij Edith! Hoe kan dat? De vele mannen in mijn privé en werkomgeving zijn zelfs nog iets ouder maar geen enkele kale...
Ja Benjamin lijkt wat verwend. Of is het onhandig? Joshua vind ik een blaaskaak die denkt dat hij de leukste is en wel even met wat trucjes en invasief gedrag iemands hart wint. Nee voor mij echt niet zo sympathiek.
BritgetJones007
05-01-2024 om 11:06
Ik vind Saul eigenlijk een beetje een beetje een *piep* met hoe hij zich gedraagt naar Amy. Leuk voor haar om dit te horen, dan voelt ze zich echt geliefd en 1ste keus... not!! Beetje l*llige manier van doen, want hoe zou hij zich voelen, als hij straks een relatie heeft met Amy en er komt een leuke knappe ex van haar langs om even bij te kletsen en daarna zou ze dat soort uitspraken naar Saul doen.?!Â
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.