Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

Yumi schreef op 09-01-2024 om 08:39:

Marco stuurt Vanina weg, en neemt (weer) niet de tijd om rustig afscheid te nemen. Terwijl Vanina aan het praten is, zegt hij de bus komt zo... en laat haar alleen door de sneeuw baggeren. Vanina mag blij zijn dat ze naar huis gaat, Marco is geen leuke man.

Ja, het was duidelijk dat het hem niks interesseerde 

Ik ben per ongeluk ergens een spoiler tegengekomen.  Jakkes....

Beterlaat2021! schreef op 10-01-2024 om 19:25:

Ik ben per ongeluk ergens een spoiler tegengekomen. Jakkes....

Ik ook, op FB.   Van een van de deelnemers weet ik nu hoe het loopt.  Had het liever niet geweten, jammer !

MidasWolf

MidasWolf

10-01-2024 om 21:23 Topicstarter

Ik heb ook wat gezien, ik zal het delen in het spoiler topic, voor zover het nog een spoiler is.

Guido heeft het moeilijk met de keuze tussen de dames. Kiest hij voor lachen met Esmeralda, of is een goed gesprek belangrijker? Ik zou voor het laatste kiezen, humor is heel belangrijk maar op een gegeven moment ben je klaar met die grapjes. In the middle of nowhere is het des te belangrijker dat je een goede gesprekspartner hebt, er komt niet zomaar iemand anders voorbij waar je, je verhaal bij kwijt kan. Alhoewel Marja misschien te zacht voor hem is, Guido kan nogal lomp uit de hoek komen en als je zo op elkaar bent aangewezen komt dat des te harder binnen. 

Komt er nog iemand voor Benjamin en Edith of zijn die al klaar? Oliver Bas zie ik daar niet blijven en volgens mij was Aroen de laatste voor Edith?

Marco en Joyce, dat zal waarschijnlijk bij vriendschap blijven... 🧱 

Olivier Bas is al lang naar huis.  Michiel is er nu.
Edith is klaar volgens mij.

Die Saul is ook wel een romanticus zeg.  "We gaan wel zien waar het schip strandt".
Amy Rose was ook niet dolgelukkig toen hij het vertelde. Altijd te bloot.  Rare situatie.

Eh eh eh, weetjewel.

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2024 om 12:49 Topicstarter

Dan heeft Edith 3 mannen op bezoek gehad Bart,Mike, en Aroen. Of heb ik iemand vergeten te noteren/niet gezien.

De rest heeft er minimaal 4 of meer op bezoek gehad.

Ze mochten zelf uitkiezen uit de voor hen gemaakte selectie.

is die Saul wel eens met Amy op date geweest, in de zin van romantisch dineren bij kaarslicht

Hebben ze ooit wel eens een gesprek gevoerd?
Heeft zij ooit over haar familie, haar  werk of haar hobby's verteld?
En hij dan, wat weten we van hem, behalve dat hij het buskruit niet heeft uitgevonden?
Eh, eh, weetjewel.

Beterlaat2021! schreef op 11-01-2024 om 11:55:

Olivier Bas is al lang naar huis. Michiel is er nu.
Edith is klaar volgens mij.

Die Saul is ook wel een romanticus zeg. "We gaan wel zien waar het schip strandt".
Amy Rose was ook niet dolgelukkig toen hij het vertelde. Altijd te bloot. Rare situatie.

Eh eh eh, weetjewel.

Ach Michiel bedoel ik, het gaat dit seizoen ook zo snel lijkt wel een duiventil

MidasWolf

MidasWolf

11-01-2024 om 19:59 Topicstarter

Ben benieuwd wie Guido gaat kiezen vanavond. Ik denk zelf Esmaralda.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-01-2024 om 21:01

MidasWolf schreef op 11-01-2024 om 19:59:

Ben benieuwd wie Guido gaat kiezen vanavond. Ik denk zelf Esmaralda.

Ik denk Marja

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-01-2024 om 21:01

Wat serieuzer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.