Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023

Oh en toen Mike ook nog eens van die stoel flikkerde terwijl hij geholpen werd met zijn schoenen uitdoen.. Toen had ik het helemaal niet meer    Het was zo sneu maar ook zo grappig 

Joshua.. Zou hij niet juist heel onzeker zijn tegelijkertijd? Volgens mij vindt hij Benjamin echt wel heel leuk! Ik weet niet, ik vind hem aan de ene kant super druk/overdreven maar aan de andere kant ook wat aandoenlijk ofzo. Maar volgens mij ben ik 1 van de weinigen haha 😅

Trouwens... bij Guido moet ik wel steeds denken: het is dus pas 3 maanden uit met zijn vorige relatie. Okay verder maar hij doet wel of hij alles alleen heeft opgezet. Hij noemt het nooit. Ik vind dat vreemd. Maar kan er uit ge-edit zijn natuurlijk

Ik vind die Guido een beetje enge blik hebben

Lexus schreef op 03-01-2024 om 11:25:

Trouwens... bij Guido moet ik wel steeds denken: het is dus pas 3 maanden uit met zijn vorige relatie. Okay verder maar hij doet wel of hij alles alleen heeft opgezet. Hij noemt het nooit. Ik vind dat vreemd. Maar kan er uit ge-edit zijn natuurlijk

Maar is dat echt bevestigd ook dan? Of alleen een verhaal van zijn ex?

Lexus schreef op 03-01-2024 om 11:25:

Ja, precies. Op tv komt het over alsof hij daar jaren alleen heeft gewoond. Nu je weet dat dat pas een maand of 3 is verbaas ik mij ook over zijn uitspraken die toch anders suggereren.

HAHA!wait..what schreef op 03-01-2024 om 11:28:

[..]

Maar is dat echt bevestigd ook dan? Of alleen een verhaal van zijn ex?

Nou niet door hem iig, haha. Maar goed, dat ze zegt dat hij narcistisch is, is natuurlijk twijfelachtig (zie ik ook niet zo hoor) maar waarom zou ze liegen over die drie maanden? Maar afgezien daarvan: ze zullen best lang wat hebben gehad maar hij is de hele tijd van "toen ik hier naartoe verhuisde... toen ik uit Nederland wegging..." Ik vind dat niet helemaal waarachtig. Waarom zegt hij niet gewoon "ja we zagen het helemaal zitten maar uiteindelijk werkte het niet tussen ons hier" ? 
Ik had zelf eerst ook een beeld van "oh wat stoer zo'n man die dat helemaal alleen doet en zo goed tegen de eenzaamheid daar kan" Maar nu het verhaal anders blijkt (of het nu drie maanden uit is of een jaar) krijg ik toch weer een ander beeld.

Beterlaat2021! schreef op 03-01-2024 om 11:04:

Ja, ik heb ook hardop gelachen, heerlijk. Ik was het helemaal met Astrid eens dat Mike een gevaar op de piste was.
Hij bleef maar roepen dat het zo goed ging; dan viel hij weer. Mooi dat hij ook een camera ophad en dat je ook het geluid hoort Owowowowowowow.....! Heerlijke televisie.
....

Ja,dat verbaasde mij ook wel.Dat Mike zich niet 1 moment realiseerde bij zz dat hij op deze manier mogelijk voor anderen een gevaar zou vormen.Edith zei het nog letterlijk en dom is die Mike zeker niet.Maar ok,mss maakt liefde blind😁. Overigens herinner ik me dat hij z'n vorige concurrent Bart,die sympathieke nogal gezette aannemer/timmerman, geen serieuze concurrentie noemde voor hem.Maar eerder een soort clown/pias.Vond het nogal gewaagd en ook niet heel synpathiek toen.Maar ok,gisteravond heeft hij die eretitel 'clown' glansrijk teruggewonnen😉.
Quote van de kennismaking ,"..als motormuis Mike aanschuift als tweede date. Hij is een man die wel vragen stelt en initiatief neemt. Daar kan de ‘clown met dikke pens’ zoals Mike fijntjes Bart omschrijft niet tegenop."
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1399911876/winter-vol-liefde-clown-met-dikke-pens-versus-de-motormuis

HAHA!wait..what schreef op 03-01-2024 om 11:22:

Oh en toen Mike ook nog eens van die stoel flikkerde terwijl hij geholpen werd met zijn schoenen uitdoen.. Toen had ik het helemaal niet meer Het was zo sneu maar ook zo grappig

Joshua.. Zou hij niet juist heel onzeker zijn tegelijkertijd? Volgens mij vindt hij Benjamin echt wel heel leuk! Ik weet niet, ik vind hem aan de ene kant super druk/overdreven maar aan de andere kant ook wat aandoenlijk ofzo. Maar volgens mij ben ik 1 van de weinigen haha 😅

Ja, Joshua, hij legt het er te dik op en gedraagt zich ook claimerig. Hij probeert aan de ene kant ook iets op te bouwen en Benjamin, die hem van zijn kant uit ook weer afstoot, waardoor Joshua nog meer zijn territorium afbakend en Benjamin van zich af duwt daardoor. Ook zijn 'vraag' of hij met die vriendin af kon spreken valt daaronder. Hij infiltreert in zijn leven en Benjamin is daar niet zo van gediend. Joshua gaat veel en veel te snel. Daar krijgt hij het benauwd van. Toch is Joshua geen slecht iemand, vriendelijk en aardig, maar iets te veel. Een les die hij wel leert na het zien van deze uitzending.

Aan de andere kant is Benjamin een behoorlijke hork die het beste alleen kan blijven. Hij wil eigenlijk geen 'samen' en stoot vooral af. Hij is iemand die veel eigen ruimte nodig heeft en beter niet kan samenwonen. Daar gaat een ander aan onderdoor. Hij lijkt die mate van intimiteit niet aan te kunnen.

En joshua verdient iemand die dat wel kan. Dat wat hij geeft ook terugkrijgt. En dat gaat hij nooit krijgen van Benjamin

BritgetJones007 schreef op 03-01-2024 om 11:51:

[..]

Ja, Joshua, hij legt het er te dik op en gedraagt zich ook claimerig. Hij probeert aan de ene kant ook iets op te bouwen en Benjamin, die hem van zijn kant uit ook weer afstoot, waardoor Joshua nog meer zijn territorium afbakend en Benjamin van zich af duwt daardoor. Ook zijn 'vraag' of hij met die vriendin af kon spreken valt daaronder. Hij infiltreert in zijn leven en Benjamin is daar niet zo van gediend. Joshua gaat veel en veel te snel. Daar krijgt hij het benauwd van. Toch is Joshua geen slecht iemand, vriendelijk en aardig, maar iets te veel. Een les die hij wel leert na het zien van deze uitzending.

Aan de andere kant is Benjamin een behoorlijke hork die het beste alleen kan blijven. Hij wil eigenlijk geen 'samen' en stoot vooral af. Hij is iemand die veel eigen ruimte nodig heeft en beter niet kan samenwonen. Daar gaat een ander aan onderdoor. Hij lijkt die mate van intimiteit niet aan te kunnen.

En joshua verdient iemand die dat wel kan. Dat wat hij geeft ook terugkrijgt. En dat gaat hij nooit krijgen van Benjamin

Nou Joshua claimt hem ontzettend terwijl het duidelijk is dat er nog andere mannen komen. "Je mag met ze zoenen hoor"... "Ik heb al pandjes in de omgeving bekeken"... "Leuk dat ie er is maar over 2 dagen kan ie weer gaan".... "Ik heb de sleutel van ons huisje dus als je je bagage wil wegbrengen"... "Als je de volgende x iemand wegstuurt wil ik dit wel tevoren weten, nu heb ik geen afscheid kunnen nemen ". 🤮

Hij doet al alsof ie de partner van Benjamin is met een ongelofelijke air. Er is een verschil in zelfvertrouwen hebben (aantrekkelijk) en arrogantie (vreselijk). Ook dat liedje zingen in die kroeg.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

03-01-2024 om 12:42

ik denk dat hij na 2 dg weer terug is . En dat Benjamin hem dan als nog dumpt .

Koekie1980 schreef op 03-01-2024 om 12:36:

[..]

Nou Joshua claimt hem ontzettend terwijl het duidelijk is dat er nog andere mannen komen. "Je mag met ze zoenen hoor"... "Ik heb al pandjes in de omgeving bekeken"... "Leuk dat ie er is maar over 2 dagen kan ie weer gaan".... "Ik heb de sleutel van ons huisje dus als je je bagage wil wegbrengen"... "Als je de volgende x iemand wegstuurt wil ik dit wel tevoren weten, nu heb ik geen afscheid kunnen nemen ". 🤮

Hij doet al alsof ie de partner van Benjamin is met een ongelofelijke air. Er is een verschil in zelfvertrouwen hebben (aantrekkelijk) en arrogantie (vreselijk). Ook dat liedje zingen in die kroeg.

Precies en dat allemaal in de eerste week... Trouwens al hoe hij binnenkwam was volkomen overrompelend. Dat kan hij ergens heel onzeker zijn, laat dat dan zien ipv de hele de toon willen zetten en controle willen houden, mensen te overrulen en de strijd aan te gaan. En dan nog liegen over je tanden ook...

ik vind die Joshua een “fake it till you make it” type met zijn mooie praatjes en voordoen.

Oh en toen Mike ook nog eens van die stoel flikkerde terwijl hij geholpen werd met zijn schoenen uitdoen.. Toen had ik het helemaal niet meer Het was zo sneu maar ook zo grappig

Dat denk ik dus ook, hij zoekt steeds bevestiging om dat hij Benjamin niet goed kan peilen. Het alsmaar zeggen dat ze het zo goed samen kunnen vinden, spreekt hij hardop uit in de hoop dat er iemand roept dat het klopt     

Nee hoor, dat vind ik ook. Een blaaskaak, maar toch lijkt hij mij wel oprecht. En eerlijk gezegd was ik blij dat hij (in tegenstelling tot wat het voorstukje suggereede) niet def. naar huis is.

BritgetJones007 schreef op 03-01-2024 om 11:51:

[..]

Eens, Benjamin kan het beste blijven daten of een lat relatie aangaan, want het is niet iemand die kan samenwonen. Hij is ook pas 26 jaar, en misschien weet hij dit nog niet van zichzelf. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.