Media en cultuur

Friezinnetje
14-11-2024 om 15:36
Wie is de Mol 2025
Ja er komt weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol!
Dit jaar in Cambodja.
Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1
Wie is de Mol? vanaf zaterdag 4 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Bridget Maasland - RTL Boulevard
Gabriël Martina - Wildebras bekend van oa Tiktok
Maaike Martens - oa Het Klokhuis
Nora Akachar - oa Mocro Maffia
Ray Klaassens - Kamp van Koningsbrugge
Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist
Sophie Frankenmolen - actrice en presentatrice
Stijn de Vries - oa Spuiten en Slikken
Teun Luijkx - acteur en Trivago reclame

Maheiden
22-02-2025 om 23:08
Wat een gave aflevering! Ik blijf op Stijn maar Maaike zou ook kunnen. Hoop toch zo niet dat het Roos is. Wat een geklooi, zo irritant. Dat bad was wel een dieptepunt.....Ik houd ook echt niet van dommetje spelen en dat doet Roos veel.
Leuke hint naar Maaike. Ze zegt in het hotel op een gegeven moment: 'Ik zit in 201, de code is 2011 en ik moet naar 306.'
Opgeteld 25. Mol van het 25e seizoen?

MidasWolf
23-02-2025 om 08:39
Dit las ik ergens.
De juiste….. komt vaker terug in titels van opdrachten. Als je wat husselt met de letters kom je op Stei…… dat is bijna zijn naam.
Daarnaast zei Rik een keer “Ben een goede mol” dat zou kunnen verwijzen naar zijn rol als koffiebarista Ben in de reclame waar hij te zien is.
Zit totaal niet in een Steijn tunnel.
Ik heb ook het idee dat ze Maaike nu meer verdacht maken in de laatste momenten om de finale “spannender” te maken.

MissDalhousie
23-02-2025 om 08:51
Veggieforever schreef op 18-02-2025 om 23:34:
[..]
Dat lijkt maar zo in de montage. Ze laat het zelf zien en dat vind ik humor. In de eerste aflevering zit ze in beeld met de taart te klooien en zegt dan: als de mol maar niet met de taart knoeit. Dat soort opmerkingen maakt ze heel vaak. Ik vind haar een van de leukste mollen ooit! Ik snap alleen niet dat zo weinig mensen dat zien.
Ze heeft inderdaad vaak zo'n 'ik heb een geheimpje'-blik. Ik ga de afleveringen een keertje terugkijken deze weken en dan eens goed op haar letten. Nu kan ik het me soort niet voorstellen, omdat ze zo haar best deed bij het zingen & dansen en omdat ze niet echt op sleutelposities zat. Maar misschien zie ik bij de tweede keer kijken hetzelfde als jij.

Joszy
23-02-2025 om 10:33
MidasWolf schreef op 23-02-2025 om 08:39:
Dit las ik ergens.
De juiste….. komt vaker terug in titels van opdrachten. Als je wat husselt met de letters kom je op Stei…… dat is bijna zijn naam.
Daarnaast zei Rik een keer “Ben een goede mol” dat zou kunnen verwijzen naar zijn rol als koffiebarista Ben in de reclame waar hij te zien is.
Zit totaal niet in een Steijn tunnel.
Ik heb ook het idee dat ze Maaike nu meer verdacht maken in de laatste momenten om de finale “spannender” te maken.
Ik vind dat husselen met letters echt veel te ver gezocht. Zeker omdat het niet in de buurt komt van Stijn (met een ij).

MidasWolf
23-02-2025 om 11:09
Joszy schreef op 23-02-2025 om 10:33:
[..]
Ik vind dat husselen met letters echt veel te ver gezocht. Zeker omdat het niet in de buurt komt van Stijn (met een ij).
Klopt, ik schreef zijn naam inderdaad verkeerd. Alsnog komt het redelijk in de buurt. Steij…..
De titels slaan vaker deels op de mol, en husselen met letters komt vaker voor in Demol.

Maheiden
23-02-2025 om 11:39
MidasWolf schreef op 23-02-2025 om 11:09:
[..]
Klopt, ik schreef zijn naam inderdaad verkeerd. Alsnog komt het redelijk in de buurt. Steij…..
De titels slaan vaker deels op de mol, en husselen met letters komt vaker voor in Demol.
Ik vind het ook erg vergezocht en hoop dat het geen hint is, maar widm doet dit soms wel. Het woord 'troeven' was ook een hint naar Everon (o ja....zonder de t 🥴).

Nicole123
23-02-2025 om 14:21
MidasWolf schreef op 23-02-2025 om 11:09:
[..]
Stijn schrijf je zonder 'e', dus nee, ook dan komt het niet in de buurt. Er komt ook zoveel een klein beetje in de buurt. Ik vind het in de categorie vallen van als je nou van MAAIKE de 'KE' even afhaalt en van de AA een O maakt en staat er MOI: tadaaa! Of de cijfers van iemands geboortejaar bij elkaar optellen en dat is dan gelijk aan een kamernummer of nummerbord dat in beeld komt oid. Kortom, nogal vergezocht.

MidasWolf
23-02-2025 om 15:00
Ik heb steeds de neiging Steijn te schrijven, in zijn geval is het Stijn.

NoteworthyEchidna77
28-02-2025 om 19:06
Ik blijf bij Maaike. Volgens mij heeft ze een heleboel zout in het eten gegooid. Of suiker. In elk geval zo'n kommetje met witte korrels. En ze is even zo'n eng kamermeisje geweest, kon ze meteen wat geld weggooien.

Loeki72
01-03-2025 om 20:35
Friezinnetje schreef op 01-03-2025 om 19:19:
vanavond de finale? Of hebben we volgende week nog een aflevering?
We hebben volgende week de ontknoping.

MidasWolf
01-03-2025 om 21:29
Dit is het minder leuke gedeelte, ik wil nu onderhand wel weten wie de mol is.

MidasWolf
01-03-2025 om 21:29
Ik zeg dat Stijn de mol is.
Roos zou ik leuk vinden als een brutale mol.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.