Media en cultuur

Friezinnetje
14-11-2024 om 15:36
Wie is de Mol 2025
Ja er komt weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol!
Dit jaar in Cambodja.
Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1
Wie is de Mol? vanaf zaterdag 4 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1
Bridget Maasland - RTL Boulevard
Gabriël Martina - Wildebras bekend van oa Tiktok
Maaike Martens - oa Het Klokhuis
Nora Akachar - oa Mocro Maffia
Ray Klaassens - Kamp van Koningsbrugge
Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist
Sophie Frankenmolen - actrice en presentatrice
Stijn de Vries - oa Spuiten en Slikken
Teun Luijkx - acteur en Trivago reclame

MissDalhousie
17-02-2025 om 14:45
MidasWolf schreef op 17-02-2025 om 10:37:
*Post van De mol topic op het Viva forum.
De testvraag staat klaar.
testvraag van vandaag.
*Ik heb even terug gekeken in welke volgorde ze door het bagageluik kropen:
1 Nora
2 Sophie
3 Maaike
4 Roos
5 Stijn
Dankjewel, Midas!
Die label-hint is ook erg leuk!

NoteworthyEchidna77
18-02-2025 om 23:34
MissDalhousie schreef op 16-02-2025 om 18:07:
Maaike zou ik niet zo leuk vinden, omdat die zoveel mol-kansen heeft laten lopen.
Dat lijkt maar zo in de montage. Ze laat het zelf zien en dat vind ik humor. In de eerste aflevering zit ze in beeld met de taart te klooien en zegt dan: als de mol maar niet met de taart knoeit. Dat soort opmerkingen maakt ze heel vaak. Ik vind haar een van de leukste mollen ooit! Ik snap alleen niet dat zo weinig mensen dat zien.

NoteworthyEchidna77
20-02-2025 om 12:42
Ook de bloemen wijzen op Maaike. Als kandidaat ga je niet elke aflevering expres een bloem in beeld brengen. Best een risico van de productie om er zo'n duidelijke aanwijzing in te stoppen.
Bloemen kunnen ook op Roos slaan, maar dan zou Maaike er niet bij betrokken zijn.
Maaike was ooit bloemenmeisje bij Youp van 't Hek.

NoteworthyEchidna77
20-02-2025 om 20:27
Siem heeft een video online met hints naar Stijn als mol. Ik moet zeggen: het ziet er erg overtuigend uit, maar veel hints zijn zo absurd in your face. Als Stijn de mol is trappen mensen (zoals ik) daar inderdaad in, want wat valt er dan nog te speuren? Het geboortejaar van Stijn vol in beeld, weggevertje "Mol is S", de mol die net als Stijn als stopwoord "absoluut" heeft.
Ik denk dan: Stijn afstrepen, want dat is te makkelijk.

Friezinnetje
22-02-2025 om 19:42
vanavond weten we wie er in de finale zit. Stijn is al bekend, maar wie komt daar nog bij?

Schemerlampje
22-02-2025 om 19:46
Wat me verbaast, is dat op Stijn “maar” 65% van de punten is gezet. Of hij nu wel of niet de mol is, hij gaat er deze aflevering niet uit.

Caroline80
22-02-2025 om 19:59
Schemerlampje schreef op 22-02-2025 om 19:46:
Wat me verbaast, is dat op Stijn “maar” 65% van de punten is gezet. Of hij nu wel of niet de mol is, hij gaat er deze aflevering niet uit.
Ja maar als je denkt dat iemand anders de mol is moet je niet inzetten op Stijn. Aan het eind krijg je namelijk de punten erbij die je gedurende het hele seizoen hebt ingezet op de mol.

Schemerlampje
22-02-2025 om 20:07
Caroline80 schreef op 22-02-2025 om 19:59:
[..]
Ja maar als je denkt dat iemand anders de mol is moet je niet inzetten op Stijn. Aan het eind krijg je namelijk de punten erbij die je gedurende het hele seizoen hebt ingezet op de mol.
Oh ja, daar denk ik eigenlijk nooit aan.

MidasWolf
22-02-2025 om 21:46
Caroline80 schreef op 22-02-2025 om 19:59:
[..]
Dit inderdaad, volgens mij worden de punten op de mol zelfs verdubbeld.
Daarom begrijp ik mensen minder goed dat ze op iemand inzetten waarvan ze denken dat diegene er lang in blijft. De kans dat diegene eruit vliegt is ook zeker aanwezig.

Schemerlampje
22-02-2025 om 21:52
Ik vond Maaike wel wat molacties hebben deze aflevering. Zeker bij het koken. Roos was in het hotel weer raar bezig. Ik twijfel nog even op wie ik ga stemmen. Ze kunnen het alledrie zijn. Ik neig nu naar Maaike.

MidasWolf
22-02-2025 om 22:31
Maaike wordt nu ook meer verdacht gemaakt, met het idee zodat mensen meer gaan spreiden. Zo krijg je een spannender finale. Ik blijf bij Stijn.
1 Steijn 2 Maaike en 3 Roos
Ik zou Roos ook een leuke mol vinden, eigenlijk alle drie wel. Bij geen van hen denk ik “ hoop niet dat jij de mol bent”
Dat had ik wel lullig gezegd bij Nora en Gabriel. Prima mensen verder, blij dat zij de mol niet zijn.

MidasWolf
22-02-2025 om 22:33
Sophie had ik in eerste instantie als 2e verdachte. Ik zat niet vanaf het begin op Steijn. Denk vanaf aflevering 3/4. Mocht Maaike en of Roos de mol zijn dan ben ik er dit seizoen laat achter gekomen.
Maaike kwam wel langs in mijn gedachte en hoorde ook bij de potentiële mollen, niet als eerste of tweede verdachten.

Friezinnetje
22-02-2025 om 22:33
ik vind het ook erg lastig,ze hebben alledrie wel streken. Maaike was idd met het eten aan het mollen. Volgens mij schepte ze wel 4 keer met suiker, terwijl er maar 1 lepel in moest.
Roos was in het hotel erg raar bezig, en had veel vaker van die akties. Ik zou haar niet een leuke mol vinden.
Maar het zou ook Stijn kunnen zijn.

NoteworthyEchidna77
22-02-2025 om 23:06
Bij die horroropdracht zag je op het laatst een silhouet van iemand met een knot voor een raam staan. Volgens mij was dat een aanwijzing naar de mol...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.