Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

Dat klopt niet wat je zegt. Want een kandidaat zal namelijk gaan manipuleren aan de hand van zijn of haar Mol verdachte en dus gaat het nog steeds er om of dat je weet wie de mol is.   Dat Soy probeerde, zijn kansen te vergroten door te zorgen dat zijn antwoord op zo veel mogelijk kandidaten sloeg, is een tactiek die je ook wel meer ziet bij een gewone test, dus dat doet er niets aan af. Ik vond het een van de leuke twists van dit seizoen.

De Vlaamse mol komt dit seizoen ook weer op NPO (plus). Dus we kunnen aansluitend aan het Nederlandse seizoen bijna door met speuren naar de mol.

Voor de volgende ronde alle punten op Jurre, zeker met de fotografie opdracht in combinatie met de enveloppen maakt hem wel extra verdacht in mijn beleving.
Dit is precies z’n oprecht waarin de mol van te voren gebriefd kan worden.
Daarnaast valt het mij op dat hij het heel goed doet in individuele opdrachten, terwijl hij in groepsopdrachten matig presteert.

Punten technisch kan ik beter voor Ranomi kiezen, weet het daarom met de punten ook nog niet zeker.

Bij Follow the money heeft Jurre royaal het minste geld opgehaald: https://www.wieisdemol.com/widm24-followthemoney

Niet vergeten om de punten in te zetten

Ikbengek schreef op 03-03-2023 om 15:24:

Niet vergeten om de punten in te zetten

dat is deze keer niet zo moeilijk. Jurre! 

Heeft Jurre nu nog een vrijstelling voor de finale of zitten ze met z’n vieren in de finale?

Schemerlampje schreef op 03-03-2023 om 17:54:

Heeft Jurre nu nog een vrijstelling voor de finale of zitten ze met z’n vieren in de finale?

Er komt nog 1 opdracht (iets met abseilen) en daarna is de eliminatie. Dus finale met 3.

Vanavond zei Rik in de trailer dat morgen bekend wordt welke 2 kandidaten met Jurre (die immers al door is) in de finale komen. Maar het klonk echt alsof het gaat over 2 kandidaten met Jurre en de mol

Vanavond alle punten op Jurre/ of Soy 
Ranomi laat ik vallen als mol, zou het wel leuk vinden als zij de mol. Wanneer je naar Follow the money kijken dan verdenk ik die twee. Bij Jurre twijfel ik omdat het zo duidelijk in beeld gebracht wordt, en hij door de kijkers wel heel verdacht wordt bevonden.

MidasWolf schreef op 04-03-2023 om 17:21:

Vanavond alle punten op Jurre/ of Soy
Ranomi laat ik vallen als mol, zou het wel leuk vinden als zij de mol. Wanneer je naar Follow the money kijken dan verdenk ik die twee. Bij Jurre twijfel ik omdat het zo duidelijk in beeld gebracht wordt, en hij door de kijkers wel heel verdacht wordt bevonden.

in de statistieken staat hij nu ver bovenaan, maar komt natuurlijk omdat het al zeker is, dat hij de finale in gaat. Zekere punten

Vooropgesteld dat ik nog geen enkele editie echt heb geweten wie de mol was, ik kwam soms een heel eind met gokken, hoop ik niet op Soy of Jurre.
Ik vond Soy in het begin zo overduidelijk de mol dat hij het daarom in mijn ogen nooit kon zijn.
Jurre zit sinds een paar afleveringen ook zo in een "mol-rol" waardoor hij voor mij ook afvalt.
Mocht een van hen het dus toch zijn vind ik het geen goede mol.
Maar aangezien ik toch heel slecht in dit spelletje ben, zal niemand zich iets van mijn mening aantrekken 

Nu op Jurre inzetten is idd zekere punten maar ik heb toch besloten mijn punten op Daniel in te zetten (met een heel klein beetje reserve op Ranomi).
De dood of de gladiolen 

Friezinnetje schreef op 04-03-2023 om 17:27:

[..]

in de statistieken staat hij nu ver bovenaan, maar komt natuurlijk omdat het al zeker is, dat hij de finale in gaat. Zekere punten

Daarvoor stond hij ook al best hoog, ik heb bijna het idee dat hij als afleiding fungeert “niets is wat het lijkt” en dat Soy ook nog de mol kan zijn en in de finale nog geld kan wegspelen.

Voor nu op Jurre omdat het veilig lijkt.

MidasWolf schreef op 04-03-2023 om 19:34:

[..]

Daarvoor stond hij ook al best hoog, ik heb bijna het idee dat hij als afleiding fungeert “niets is wat het lijkt” en dat Soy ook nog de mol kan zijn en in de finale nog geld kan wegspelen.

Voor nu op Jurre omdat het veilig lijkt.

Dit heb ik ook een beetje. Ik zat al een hele tijd op Jurre, maar hij lijkt nu de bliksemafleider van Soy, de echte mol. Maar ja, ook daarvoor geldt dat niets is wat het lijkt. 

Ik geloof niet dat ik dat abseilen gedurfd zou hebben. Wat een hoogte!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.