Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

voor mij is ranomi wel afgevallen als mol gisteren. Veel te fanatiek bij het lasergamen. Ze had zich makkelijk kunnen laten afschieten of iets fout kunnen doen met die codes.
Die safari was wel echt geweldig! Geen idee hoe je daar het beste kan mollen, maar wat een mooie plaatjes! 

ik blijf op Jurre zitten. Vond het ook jammer dat er niemand uit ging. 

Ik ben inmiddels verschoven naar Daniël.

Zit al best lang op Ranomi, dus daar blijf ik nu maar bij, maar zou het ook niet gek vinden als Jurre de mol blijkt te zijn. 
Vond het ook jammer dat er gisteren weer niemand uitging, maar vond het verder wel weer leuke aflevering.

Ik vond het ook een leuke aflevering, maar ik vind het ook leuker als er aan het eind van de aflevering daadwerkelijk iemand eruit gaat.
De mol zal van te voren al geweten hebben wat de opdracht was en zal al over een concept hebben kunnen nadenken. En zich kunnen inlezen in natuurfotografie.

Lollypopje

Lollypopje

26-02-2023 om 15:57 Topicstarter

maakt de poule ook minder interessant.

ik zou ook voor 2 gekozen hebben, is vast iets psychologisch.. Ik kijk geen commerciële zenders, maar als kandidaat van het perfecte plaatjeis er dan iets mis gegaan.

Wel jammer om weer in mijn tunnels te kunnen blijven bij gebrek aan executie

Ik vind de deel spellen dit jaar echt van een hoog niveau! Ik heb geloof ik eerder gezegd dat het als kijker bijna niet meer te doen is om de mol te ontdekken maar ik kom nu echt niet meer tot een andere conclusie dan dat het Jurre is.

de testvraag staat weer klaar 

Lollypopje

Lollypopje

27-02-2023 om 10:14 Topicstarter

Ikbengek schreef op 27-02-2023 om 10:03:

de testvraag staat weer klaar

Jurre was toch 0?

Lollypopje schreef op 27-02-2023 om 10:14:

[..]

Jurre was toch 0?

Volgens mij had Jurre er 1 al gebracht en de tweede had hij vast toen hij afgeschoten werd (heb het niet teruggekeken dus ik kan het mis hebben)

Joszy schreef op 26-02-2023 om 09:28:

voor mij is ranomi wel afgevallen als mol gisteren. Veel te fanatiek bij het lasergamen. Ze had zich makkelijk kunnen laten afschieten of iets fout kunnen doen met die codes.
Die safari was wel echt geweldig! Geen idee hoe je daar het beste kan mollen, maar wat een mooie plaatjes!

Door de opdracht te winnen en dan ervoor te zorgen dat je een envelop zonder geldbedrag kiest. Dus….

Interessant vind ik het dan om te weten hoeveel labels de andere kandidaten teruggebracht hebben.

Zag al ergens overzicht met wie hoeveel labels had opgehaald voor de testvraag die nu online staat, dat is:
Daniel = 0
Jurre = 1
Soy = 3
Ranomi = 4

ze hebben wel veel “testen in een ander jasje” dat jaar (analoge test, test later nog afmaken bij die stoelen, nu een voorspellende test). Ik vond zo’n voorspellende test ook niet leuk en eerlijk, zo in de één na laatste aflevering. Dan gaat het er niet om of je weet wie de mol is, maar of je goed genoeg kunt beïnvloeden of zo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.