Media en cultuur
Lollypopje
24-11-2022 om 13:12
Wie is de mol 2023
Er is nog vrij weinig bekend over het nieuwste seizoen.
Kandidaten:
Anke de JongAnnick Boer- Daniël Verlaan
Froukje de Both- Jurre Geluk
Nabil Aoulad Ayad- Ranomi Kromowidjojo
Sander de KramerSarah Janneh- Soy Kroon
Waar te zien?
7 januari om 20.30 op NPO3.
De Grote ViaFora-poule
https://app.wieisdemol.avrotros.nl/app/Vk5KTVGuajjuRCjw5
Als de link niet werkt, stuur me dan een berichtje met je widm nick, dan krijg je een uitnodiging.
MidasWolf
04-03-2023 om 20:59
Soy naar huis, hij had dus het rode scherm een paar afleveringen geleden.
MidasWolf
04-03-2023 om 21:04
Schemerlampje schreef op 04-03-2023 om 20:56:
Ik geloof niet dat ik dat abseilen gedurfd zou hebben. Wat een hoogte!
Ik wel gaaf hoor, het gekke is wanneer het slot van de wc wat klemt ben ik al helemaal in paniek/in ieder geval niet comfortabel
Courage
04-03-2023 om 21:39
Wat een leuke aflevering weer!
En echt, ik heb wel vier geabseild deze keer, elke keer had ik plaatsvervangend bibbers in mijn knieën - ik zou het echt nóóit gedurfd hebben, daarvoor heb ik teveel hoogtevrees.
Ik denk toch Daniël de mol. Net als wat ik vorige week dacht. Maar toen ik nog punten had, heb ik echt geen enkele keer op hem punten gezet.
Wat bijzonder dat Ranomi op het laatste moment moest switchen!
Blij dat Soy naar huis is, niet om hem hoor, andere reden.
Echt heel benieuwd naar volgende week.
Friezinnetje
04-03-2023 om 21:41
Soy eruit idd, zat in het begin op hem. Daniël zou het prima kunnen zijn, maar Jurre ook en Ranomi ook. Ik heb echt geen idee.
De opdracht met die boot was echt hilarisch.
Ranjemeteenrietje
04-03-2023 om 21:50
Daniël heeft voor het meeste geld in de pot gezorgd.
Ranomi vorige week ook flink de pot gespekt.
Als een van hun de mol is, moet daar wel een hele goede verklaring voor zijn.
Ik blijf bij Jurre als mol.
Schemerlampje
04-03-2023 om 21:51
Die laatste opdracht was echt leuk! Ik vind Daniël helemaal niet verdacht, maar daardoor twijfel ik weer of hij het dan misschien toch juist niet is.
Bloemenzee
04-03-2023 om 22:10
Ranomi lijkt me ook niet meer kunnen, anders was Soy er niet uitgegaan, zou ik zeggen.
Lizzyliz
04-03-2023 om 22:11
Ik blijf ook op Jurre. Vond het een leuke aflevering. Spannend met dat abseilen!
Madamecannibale
04-03-2023 om 22:12
Bloemenzee schreef op 04-03-2023 om 22:10:
Ranomi lijkt me ook niet meer kunnen, anders was Soy er niet uitgegaan, zou ik zeggen.
Maar Ranomi zag helemaal op Soy zei ze, dat vond ik ook wel opvallend. Sowieso deed ze wel wat vreemde uitspraken als “ik ben al die tijd blind geweest”.
Friezinnetje
04-03-2023 om 22:21
Madamecannibale schreef op 04-03-2023 om 22:12:
[..]
Maar Ranomi zag helemaal op Soy zei ze, dat vond ik ook wel opvallend. Sowieso deed ze wel wat vreemde uitspraken als “ik ben al die tijd blind geweest”.
ja idd. Zij zat op Soy, en dat was de mol niet. Dus waarom Soy eruit en zij niet?
Schemerlampje
04-03-2023 om 22:27
Friezinnetje schreef op 04-03-2023 om 22:21:
[..]
ja idd. Zij zat op Soy, en dat was de mol niet. Dus waarom Soy eruit en zij niet?
Omdat Soy ook verkeerd zat en langer over de test heeft gedaan?
Feles
04-03-2023 om 23:16
Ranjemeteenrietje schreef op 04-03-2023 om 21:50:
Daniël heeft voor het meeste geld in de pot gezorgd.
Ranomi vorige week ook flink de pot gespekt.
Als een van hun de mol is, moet daar wel een hele goede verklaring voor zijn.
Ik blijf bij Jurre als mol.
Ik ook. Jurre heeft volgens follow the money voor bijzonder weinig geld in de pot gezorgd. En hij werd pas fanatiek bij de opdracht op het strand, toen ze een gesprek met de mol konden winnen. Hij heeft toen ook veel van dat verdiende geld weer uitgegeven.
Ik vind het wel bijzonder dat Ranomi Daniël verdenkt. Daniël heeft het meeste geld voor de pot verdiend.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.