Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023

Lizzyliz schreef op 04-03-2023 om 22:29:

Zat Soy op Daniël?

Volgens mij niet.
Bij het abseilen zei Soy, toen Daniel als derde ging, op die positie moest mijn mol dus die vraag heb ik nu fout 

Wat heb ik vreselijk moeten lachen bij de laatste opdracht 

Lollypopje

Lollypopje

05-03-2023 om 09:32 Topicstarter

Ik vond dat abseilen gewoon al eng om naar te kijken 😨
En volgens mij zou ik van de spanning gewoon die telefoon naar beneden hebben laten vallen 😂

Lollypopje schreef op 05-03-2023 om 09:32:

En volgens mij zou ik van de spanning gewoon die telefoon naar beneden hebben laten vallen 😂

Nou, dat inderdaad! Die bruggetjes, wat een horror! Ik zat telkens met adem ingehouden te wachten tot er een af zou vallen, dat zou mijn grootste angst zijn. En die telefoons: hopelijk zaten ze aan een soort keycord ofzo.  

' Soyiso niet de mol ' of ben ik nu Oostindische horend op zondagochtend? Heb nog een klein kansje want ik zat in twee tunnels, nu nog 1 kansje dat ik goed gokte..

Vf_Watervrouw schreef op 05-03-2023 om 11:21:

' Soyiso niet de mol ' of ben ik nu Oostindische horend op zondagochtend? Heb nog een klein kansje want ik zat in twee tunnels, nu nog 1 kansje dat ik goed gokte..

Dat verstond ik ook! Maar goed, inmiddels achterhaald…

Lollypopje schreef op 05-03-2023 om 09:32:

Ja echt, wat eng was dat! En dan vooral die bruggetjes.

Vlak voor de finaletest kregen ze alledrie nog een telefoontje van de mol. En dat gesprekje eindigde elke keer met ‘of praat ik tegen mezelf?’ Volgens mij zei Jurre na dat gesprek ‘ja’, toen hij terugliep. Maar dat kan ook mijn tunnelvisie zijn. 😉

Feles schreef op 05-03-2023 om 21:33:

[..]

Ja echt, wat eng was dat! En dan vooral die bruggetjes.

Vlak voor de finaletest kregen ze alledrie nog een telefoontje van de mol. En dat gesprekje eindigde elke keer met ‘of praat ik tegen mezelf?’ Volgens mij zei Jurre na dat gesprek ‘ja’, toen hij terugliep. Maar dat kan ook mijn tunnelvisie zijn. 😉

Dat hoorde ik Jurre ook zeggen en bij Moltalk zeiden ze het ook! 

Ik roep al weken het is Jurre of Daniel, en ik blijf maar twijfelen tussen die 2. De een is de winnaar en de ander de mol. Puur kijkend naar het geld wat ze binnen gehaald hebben moet het Jurre wel zijn.

Ik denk, na het zien van de laatste aflevering, dat Jurre de Mol is en dat Daniël wint. Maar ik heb al die tijd op Ranomi gezeten, dus ik zal voor de vorm mijn laatste punten in de app weer op haar inzetten 😁

Earlgreythee schreef op 06-03-2023 om 12:06:

Ik denk, na het zien van de laatste aflevering, dat Jurre de Mol is en dat Daniël wint. Maar ik heb al die tijd op Ranomi gezeten, dus ik zal voor de vorm mijn laatste punten in de app weer op haar inzetten 😁

Dit heb ik dus precies hetzelfde op het moment 😀. Zou het wel leuk vinden als het toch  Ranomi blijkt te zijn. 

Vond de opdrachten zaterdag weer leuk om te zien, die met dat abseilen, zou het denk ik wel doen, maar ook wel eng vinden, zeker met die bruggetjes. En zou me ook gerust kunnen gebeuren dat ik die telefoon ergens onderweg zou laten vallen. 

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2023 om 13:53 Topicstarter

Vergeet de testvraag niet
1. Ranomi
3. Daniël
4. Jurre

Is het al eens gebeurd dat niemand de mol heeft geraden in de finale? Dus stel Daniël is de mol en Ranomi stemt op Jurre en Jurre stemt op Ranomi. Of dat ze het allebei goed hadden? In de series die ik heb gezien was er steeds één van de twee die het goed had.

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2023 om 14:18 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 06-03-2023 om 14:12:

Is het al eens gebeurd dat niemand de mol heeft geraden in de finale? Dus stel Daniël is de mol en Ranomi stemt op Jurre en Jurre stemt op Ranomi. Of dat ze het allebei goed hadden? In de series die ik heb gezien was er steeds één van de twee die het goed had.

Nee, dat is tot nu toe nog nooit gebeurd. Dus ik verwacht dat nu ook niet.

Het gaat om wie de meeste vragen goed heeft en bij gelijke stand wie het snelste de test heeft gemaakt. Ook als ze beiden verkeerd zouden zitten heeft iemand de meeste vragen goed.

Lollypopje

Lollypopje

06-03-2023 om 15:14 Topicstarter

Bloemenzee schreef op 06-03-2023 om 14:53:

Het gaat om wie de meeste vragen goed heeft en bij gelijke stand wie het snelste de test heeft gemaakt. Ook als ze beiden verkeerd zouden zitten heeft iemand de meeste vragen goed.

Klopt, dus er is sowieso een winnaar, maar er is dus nog nooit een seizoen geweest waar niemand de mol had geraden.

En stel nou dat niemand de mol raadt, kan de mol zelf dan niet de winnaar zijn? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.